1.
Purification
١-
كتاب الطهارة


99
Chapter: The Amount Of Water With Which Ghusl Can Be Performed

٩٩
باب فِي مِقْدَارِ الْمَاءِ الَّذِي يُجْزِئُ فِي الْغُسْلِ

NameFameRank
‘ā’ishah Aisha bint Abi Bakr as-Siddiq Sahabi
‘urwah Urwah ibn al-Zubayr al-Asadi Trustworthy, Jurist, Famous
ibn shihābin Muhammad ibn Shihab al-Zuhri The Faqih, the Hafiz, agreed upon for his greatness and mastery
mālikin Malik ibn Anas al-Asbahi Head of the meticulous scholars and the greatest of the scrupulous
‘abd al-lah bn maslamat al-qa‘nabī Abdullah ibn Maslamah al-Harithi Trustworthy

Sunan Abi Dawud 238

Aishah said: The Messenger of Allah صلی ‌اللہ ‌علیہ ‌وسلم used to take bath with from a vessel (which contained seven to eight seers, i. e., fifteen to sixteen pounds) because of sexual intercourse. Abu Dawud said: The version narrated by Mu’ammar on the authority of al-Zuhri has: She (Aishah) said: I and the Messenger of Allah صلی ‌اللہ ‌علیہ ‌وسلم took a bath from a vessel which was equal to al-faraq in measurement (i. e., containing water about seven or eight seers). Abu Dawud said: Ibn ‘Uyainah also narrated like the version of Malik. Abu Dawud said; I heard Ahmad bin Hanbal say: Al-Faraq contains sixteen rotls (of water). I also heard him say: The sa’of of Ibn Abi Dhi’b contained 5 rotls (of water). The view that a sa’ contains eight rotls (of water) is not safe. Abu Dawud said: I heard Ahmad (b. Hanbal) say: Whoever gave 5 1/3 rotls (measuring) with our rotl alms of fitr (sadaqat al-fitr), he gave in full, Thereupon he was questioned: Are the dates called al-saihani heavier (can one sa’ of them be given as alms of fitr)? He replied: The dates called al-saihani are good. But I do not know (whether water is heavier or the dates).


Grade: Sahih

ام المؤمنین عائشہ رضی اللہ عنہا کہتی ہیں کہ رسول اللہ ﷺ غسل جنابت ایک ایسے برتن سے کرتے تھے جس کا نام فرق ہے۔ ابوداؤد کہتے ہیں: ابن عیینہ نے بھی مالک کی حدیث کی طرح روایت کیا ہے۔ ابوداؤد کہتے ہیں: معمر نے اس حدیث میں زہری سے روایت کی ہے کہ عائشہ رضی اللہ عنہا کہتی ہیں: میں اور رسول اللہ ﷺ ایک ہی برتن سے غسل کرتے، جس میں ایک فرق ( پیمانہ ) کی مقدار پانی ہوتا۔ ابوداؤد کہتے ہیں: میں نے احمد بن حنبل کو کہتے سنا کہ فرق سولہ رطل کا ہوتا ہے، میں نے انہیں یہ بھی کہتے سنا کہ ابن ابی ذئب کا صاع پانچ رطل اور تہائی رطل کا تھا۔ ابوداؤد کہتے ہیں: کس نے کہا ہے کہ صاع آٹھ رطل کا ہوتا ہے؟ فرمایا: اس کا یہ ( قول ) محفوظ نہیں ہے۔ ابوداؤد کہتے ہیں: میں نے احمد بن حنبل کو کہتے سنا ہے: جس شخص نے صدقہ فطر ہمارے اس رطل سے پانچ رطل اور تہائی رطل دیا اس نے پورا دیا، ان سے کہا گیا: صیحانی ۱؎ وزنی ہوتی ہے، ابوداؤد نے کہا: صیحانی عمدہ کھجور ہے، آپ نے فرمایا: مجھے نہیں معلوم۔

Am al-Momineen Ayesha ( (رضي الله تعالى عنه) ا) kehti hain ke Rasulullah (صلى الله عليه وآله وسلم) ghusl-e-janabat aik aise bartan se karte the jis ka naam farq hai. Abudaood kehte hain: Ibn Ayinah ne bhi Malik ki hadees ki tarah riwayat kiya hai. Abudaood kehte hain: Mu'amar ne is hadees mein Zahri se riwayat ki hai ke Ayesha ( (رضي الله تعالى عنه) ا) kehti hain: Main aur Rasulullah (صلى الله عليه وآله وسلم) ek hi bartan se ghusl karte, jis mein ek farq ( pimaana ) ki miqdar pani hota. Abudaood kehte hain: Maine Ahmad bin Hanbal ko kehte suna ke farq solah ratl ka hota hai, Maine unhen yeh bhi kehte suna ke Ibn Abi Zaib ka saa' panch ratl aur tehai ratl ka tha. Abudaood kehte hain: Kisne kaha hai ke saa' aath ratl ka hota hai? Farmaya: Is ka yeh ( qoul ) mahfooz nahin hai. Abudaood kehte hain: Maine Ahmad bin Hanbal ko kehte suna hai: Jis shakhs ne sadaqah-e-fitr hamare is ratl se panch ratl aur tehai ratl diya us ne poora diya, un se kaha gaya: Sihani 1‭ وزنی hoti hai, Abudaood ne kaha: Sihani umda khajoor hai, aap ne farmaya: Mujhe nahin maloom.

حَدَّثَنَا عَبْدُ اللَّهِ بْنُ مَسْلَمَةَ الْقَعْنَبِيُّ، ‏‏‏‏‏‏عَنْ مَالِكٍ، ‏‏‏‏‏‏عَنْ ابْنِ شِهَابٍ، ‏‏‏‏‏‏عَنْ عُرْوَةَ، ‏‏‏‏‏‏عَنْ عَائِشَةَ رَضِيَ اللَّهُ عَنْهَا، ‏‏‏‏‏‏ أَنّ رَسُولَ اللَّهِ صَلَّى اللَّهُ عَلَيْهِ وَسَلَّمَ كَانَ يَغْتَسِلُ مِنْ إِنَاءٍ وَاحِدٍ هُوَ الْفَرَقُ مِنَ الْجَنَابَةِ ، ‏‏‏‏‏‏قَالَ أَبُو دَاوُد:‏‏‏‏ وَرَوَى ابْنُ عُيَيْنَةَ نَحْوَ حَدِيثِ مَالِكٍ، ‏‏‏‏‏‏قَالَ أَبُو دَاوُد:‏‏‏‏ قَالَ مَعْمَرٌ:‏‏‏‏ عَنْ الزُّهْرِيِّ، ‏‏‏‏‏‏فِي هَذَا الْحَدِيثِ، ‏‏‏‏‏‏قَالَتْ:‏‏‏‏ كُنْتُ أَغْتَسِلُ أَنَا وَرَسُولُ اللَّهِ صَلَّى اللَّهُ عَلَيْهِ وَسَلَّمَ مِنْ إِنَاءٍ وَاحِدٍ، ‏‏‏‏‏‏فِيهِ قَدْرُ الْفَرَقِ، ‏‏‏‏‏‏قَالَ أَبُو دَاوُد:‏‏‏‏ سَمِعْت أَحْمَدَ بْنَ حَنْبَلٍ، ‏‏‏‏‏‏يَقُولُ:‏‏‏‏ الْفَرَقُ:‏‏‏‏ سِتَّةُ عَشَرَ رِطْلًا، ‏‏‏‏‏‏وَسَمِعْتُهُ يَقُولُ:‏‏‏‏ صَاعُ ابْنِ أَبِي ذِئْبٍ خَمْسَةُ أَرْطَالٍ وَثُلُثٌ، ‏‏‏‏‏‏قَالَ:‏‏‏‏ فَمَنْ قَالَ ثَمَانِيَةُ أَرْطَالٍ ؟ قَالَ:‏‏‏‏ لَيْسَ ذَلِكَ بِمَحْفُوظٍ، ‏‏‏‏‏‏قَالَ أَبُو دَاوُد:‏‏‏‏ وسَمِعْت أَحْمَدَ يَقُولُ:‏‏‏‏ مَنْ أَعْطَى فِي صَدَقَةِ الْفِطْرِ بِرِطْلِنَا هَذَا خَمْسَةَ أَرْطَالٍ وَثُلُثًا، ‏‏‏‏‏‏فَقَدْ أَوْفَى، ‏‏‏‏‏‏قِيلَ:‏‏‏‏ الصَّيْحَانِيُّ ثَقِيلٌ، ‏‏‏‏‏‏قَالَ:‏‏‏‏ الصَّيْحَانِيُّ أَطْيَبُ، ‏‏‏‏‏‏قَالَ:‏‏‏‏ لَا أَدْرِي.