20.
Tribute, Spoils, and Rulership
٢٠-
كتاب الخراج والإمارة والفىء


1112
Chapter: What Has Been Related About The Ruling On The Land Of Khaibar

١١١٢
باب مَا جَاءَ فِي حُكْمِ أَرْضِ خَيْبَرَ

Sunan Abi Dawud 3012

Bashir ibn Yasar, the slave of the Ansar, reported on the authority of a group of the companions of the Prophet (صلى الله عليه وآله وسلم) that when the Apostle of Allah (صلى الله عليه وآله وسلم) conquered Khaybar, he divided it into thirty-six lots, each lot comprising one hundred portions. One half of it was for the Apostle of Allah ( صلى الله عليه وآله وسلم) and for the Muslims; and he separated the remaining half for the deputations which came to him, other matters and emergent needs of the people.


Grade: Sahih

بشیر بن یسار جو انصار کے غلام تھے بعض اصحاب رسول ﷺ سے روایت کرتے ہیں کہ رسول اللہ ﷺ جب خیبر پر غالب آئے تو آپ نے اسے چھتیس حصوں میں تقسیم فرمایا، ہر ایک حصے میں سو حصے تھے تو اس میں سے نصف رسول اللہ ﷺ اور مسلمانوں کے لیے ہوا اور باقی نصف آنے والے وفود اور دیگر کاموں اور اچانک مسلمانوں کو پیش آنے والے حادثات و مصیبتوں میں خرچ کرنے کے لیے الگ کر کے رکھ دیا۔

Bashir bin Yasar jo Ansar ke Ghulam thay, baaz Ashab Rasool (صلى الله عليه وآله وسلم) se Riwayat karte hain ke Rasool Allah (صلى الله عليه وآله وسلم) jab Khaibar par Ghaalib aaye to aap ne ise chhattis hisson mein taqsim farmaya, har ek hisse mein so hisse thay to is mein se niff Rasool Allah (صلى الله عليه وآله وسلم) aur Musalmanon ke liye hua aur baqi niff aane walay Wufud aur degar kamon aur achanak Musalmanon ko pesh aane walay Hadisath o Musibaton mein kharch karne ke liye alag kar ke rakh diya.

حَدَّثَنَا حُسَيْنُ بْنُ عَلِيٍّ، ‏‏‏‏‏‏حَدَّثَنَا مُحَمَّدُ بْنُ فُضَيْلٍ، ‏‏‏‏‏‏عَنْ يَحْيَى بْنِ سَعِيدٍ، ‏‏‏‏‏‏عَنْ بُشَيْرِ بْنِ يَسَارٍ مَوْلَى الأَنْصَارِ، ‏‏‏‏‏‏عَنْ رِجَالٍمِنْ أَصْحَابِ النَّبِيِّ صَلَّى اللَّهُ عَلَيْهِ وَسَلَّمَ:‏‏‏‏ أَنَّ رَسُولَ اللَّهِ صَلَّى اللَّهُ عَلَيْهِ وَسَلَّمَ لَمَّا ظَهَرَ عَلَى خَيْبَرَ قَسَمَهَا عَلَى سِتَّةٍ وَثَلَاثِينَ سَهْمًا جَمَعَ كُلُّ سَهْمٍ مِائَةَ سَهْمٍ، ‏‏‏‏‏‏فَكَانَ لِرَسُولِ اللَّهِ صَلَّى اللَّهُ عَلَيْهِ وَسَلَّمَ وَلِلْمُسْلِمِينَ النِّصْفُ مِنْ ذَلِكَ، ‏‏‏‏‏‏وَعَزَلَ النِّصْفَ الْبَاقِيَ لِمَنْ نَزَلَ بِهِ مِنَ الْوُفُودِ وَالأُمُورِ وَنَوَائِبِ النَّاسِ .