20.
Tribute, Spoils, and Rulership
٢٠-
كتاب الخراج والإمارة والفىء
1112
Chapter: What Has Been Related About The Ruling On The Land Of Khaibar
١١١٢
باب مَا جَاءَ فِي حُكْمِ أَرْضِ خَيْبَرَ
Name | Fame | Rank |
---|---|---|
bushayr bn īsārin | Bashir bin Yasar al-Harithi | Trustworthy |
yaḥyá bn sa‘īdin | Yahya ibn Sa'id al-Ansari | Trustworthy, Firm |
abū khālidin ya‘nī sulaymān | Sulayman ibn Hayyan al-Ja'fari | Saduq Hasan al-Hadith |
‘abd al-lah bn sa‘īdin al-kindī | Abdullah bin Saeed al-Kindi | Thiqah (Trustworthy) |
الأسم | الشهرة | الرتبة |
---|---|---|
بُشَيْرِ بْنِ يَسَارٍ | بشير بن يسار الحارثي | ثقة |
يَحْيَى بْنِ سَعِيدٍ | يحيى بن سعيد الأنصاري | ثقة ثبت |
أَبُو خَالِدٍ يَعْنِي سُلَيْمَانَ | سليمان بن حيان الجعفري | صدوق حسن الحديث |
عَبْدُ اللَّهِ بْنُ سَعِيدٍ الْكِنْدِيُّ | عبد الله بن سعيد الكندي | ثقة |
Sunan Abi Dawud 3013
Bashir bin Yasar narrated that when Allah bestowed Khaibar on His Prophet ( صلى الله عليه وآله وسلم) as fai’ (spoils), he divided it into thirty-six lots. Each lot comprised one hundred portions. He separated its half for his emergent needs and whatever befalls him. Al Watih and Al Kutaibah and Al Salalim and whatever acquired with them. He separated the other half and he divided Al Shaqq and Nata’ and whatever acquired with them. The portion of The Apostle of Allah ( صلى الله عليه وآله وسلم) lay in the property acquired with them.
Grade: Sahih
بشیر بن یسار رضی اللہ عنہ کہتے ہیں جب اللہ تعالیٰ نے خیبر اپنے نبی اکرم ﷺ کو بطور غنیمت عطا فرمایا تو آپ نے اس کے ( ۳۶ چھتیس ) حصے کئے اور ہر حصے میں سو حصے رکھے، تو اس کے نصف حصے اپنی ضرورتوں و کاموں کے لیے رکھا اور اسی میں سے وطیحہ وکتیبہ ۱؎ اور ان سے متعلق جائیداد بھی ہے اور دوسرے نصف حصے کو جس میں شق و نطاۃ ۲؎ ہیں اور ان سے متعلق جائیداد بھی شامل تھی الگ کر کے مسلمانوں میں تقسیم کر دیا اور رسول اللہ ﷺ کا حصہ ان دونوں گاؤں کے متعلقات میں تھا۔
Bashir bin Yasar (رضي الله تعالى عنه) kehte hain jab Allah Ta'ala ne Khaibar apne Nabi Akram (صلى الله عليه وآله وسلم) ko batour ghanimat ata farmaaya to aap ne is ke ( 36 chhattis) hisse kiye aur har hisse mein so hisse rakhe, to is ke niff hisse apni zaruraton o kaamon ke liye rakha aur isi mein se Watiha o Kitiba 1؎ aur in se mutalliq jaidad bhi hai aur dusre niff hisse ko jis mein Shaq o Nataat 2؎ hain aur in se mutalliq jaidad bhi shamil thi alag kar ke musalmanon mein taqsim kar diya aur Rasoolullah (صلى الله عليه وآله وسلم) ka hissa in dono gaon ke mutalliqat mein tha.
حَدَّثَنَا عَبْدُ اللَّهِ بْنُ سَعِيدٍ الْكِنْدِيُّ، حَدَّثَنَا أَبُو خَالِدٍ يَعْنِي سُلَيْمَانَ، عَنْ يَحْيَى بْنِ سَعِيدٍ، عَنْ بُشَيْرِ بْنِ يَسَارٍ، قَالَ: لَمَّا أَفَاءَ اللَّهُ عَلَى نَبِيِّهِ صَلَّى اللَّهُ عَلَيْهِ وَسَلَّمَ خَيْبَرَ قَسَمَهَا عَلَى سِتَّةٍ وَثَلَاثِينَ سَهْمًا جَمَعَ كُلُّ سَهْمٍ مِائَةَ سَهْمٍ فَعَزَلَ نِصْفَهَا لِنَوَائِبِهِ، وَمَا يَنْزِلُ بِهِ الْوَطِيحَةَ وَالْكُتَيْبَةَ وَمَا أُحِيزَ مَعَهُمَا، وَعَزَلَ النِّصْفَ الْآخَرَ فَقَسَمَهُ بَيْنَ الْمُسْلِمِينَ الشِّقَّ وَالنَّطَاةَ وَمَا أُحِيزَ مَعَهُمَا، وَكَانَ سَهْمُ رَسُولِ اللَّهِ صَلَّى اللَّهُ عَلَيْهِ وَسَلَّمَ فِيمَا أُحِيزَ مَعَهُمَا.