20.
Tribute, Spoils, and Rulership
٢٠-
كتاب الخراج والإمارة والفىء


1112
Chapter: What Has Been Related About The Ruling On The Land Of Khaibar

١١١٢
باب مَا جَاءَ فِي حُكْمِ أَرْضِ خَيْبَرَ

Sunan Abi Dawud 3014

Bashir ibn Yasar narrated that when Allah bestowed Khaybar on the Apostle of Allah ( صلى الله عليه وآله وسلم) as fay' (spoils of war without fighting), he divided the whole into thirty-six lots. He put aside a half, ie, eighteen lots, for the Muslims. Each lot comprised one hundred shares, and the Prophet (صلى الله عليه وآله وسلم) was with them. He received a share like the share of one of them. The Apostle of Allah (ﷺ) separated eighteen lots, that is, half, for his future needs and whatever befell the Muslims. These were al-Watih, al-Kutaybah, as-Salalim and their colleagues. When all this property came in the possession of the Prophet (صلى الله عليه وآله وسلم) and of the Muslims, they did not have sufficient laborers to work on it. The Apostle of Allah ( صلى الله عليه وآله وسلم) called Jews and employed them on contract.


Grade: Sahih

بشیر بن یسار سے روایت ہے کہ رسول اللہ ﷺ کو جب اللہ نے خیبر کا مال عطا کیا تو آپ نے اس کے کل چھتیس حصے کئے، پھر آپ ﷺ نے آدھے یعنی اٹھارہ حصے مسلمانوں کے لیے الگ کر دئیے، ہر حصے میں سو حصے تھے نبی اکرم ﷺ بھی انہیں کے ساتھ تھے آپ کا بھی ویسے ہی ایک حصہ تھا جیسے ان میں سے کسی دوسرے شخص کا تھا، اور رسول اللہ ﷺ نے اٹھارہ حصے ( یعنی نصف آخر ) اپنی ضروریات اور مسلمانوں کے امور کے لیے الگ کر دیے، اسی نصف میں وطیح، کتیبہ اور سلالم ( دیہات کے نام ہیں ) اور ان کے متعلقات تھے، جب یہ سب اموال رسول اللہ ﷺ کے قبضے میں آئے تو مسلمانوں کے پاس ان کی دیکھ بھال اور ان میں کام کرنے والے نہیں تھے تو رسول اللہ ﷺ نے یہود کو بلا کر ان سے ( بٹائی پر ) معاملہ کر لیا۔

Bashir bin Yasar se riwayat hai ke Rasool Allah (صلى الله عليه وآله وسلم) ko jab Allah ne Khaibar ka maal ata kiya to aap ne us ke kul chhattis hisse kiye, phir aap (صلى الله عليه وآله وسلم) ne aadhe yani atharah hisse musalmanon ke liye alag kar diye, har hisse mein so hisse the Nabi Akram (صلى الله عليه وآله وسلم) bhi unhen ke sath the aap ka bhi waise hi ek hissa tha jaise in mein se kisi dusre shakhs ka tha, aur Rasool Allah (صلى الله عليه وآله وسلم) ne atharah hisse ( yani niff akhir ) apni zaruriyat aur musalmanon ke amoor ke liye alag kar diye, isi niff mein Watiyh, Kitiba aur Salalam ( dihat ke naam hain ) aur un ke mutalliqat the, jab yeh sab amwal Rasool Allah (صلى الله عليه وآله وسلم) ke qabze mein aaye to musalmanon ke pas in ki dekh bhaal aur in mein kaam karne wale nahin the to Rasool Allah (صلى الله عليه وآله وسلم) ne yahud ko bula kar un se ( batai par ) muamala kar liya.

حَدَّثَنَا مُحَمَّدُ بْنُ مِسْكِينٍ الْيَمَامِيُّ، ‏‏‏‏‏‏حَدَّثَنَا يَحْيَى بْنُ حَسَّانَ، ‏‏‏‏‏‏حَدَّثَنَا سُلَيْمَانُ يَعْنِي ابْنَ بِلَالٍ، ‏‏‏‏‏‏عَنْ يَحْيَى بْنِ سَعِيدٍ، ‏‏‏‏‏‏عَنْ بُشَيْرِ بْنِ يَسَارٍ، ‏‏‏‏‏‏أَنّ رَسُولَ اللَّهِ صَلَّى اللَّهُ عَلَيْهِ وَسَلَّمَ لَمَّا أَفَاءَ اللَّهُ عَلَيْهِ خَيْبَرَ قَسَمَهَا سِتَّةً وَثَلَاثِينَ سَهْمًا جَمْعًا، ‏‏‏‏‏‏فَعَزَلَ لِلْمُسْلِمِينَ الشَّطْرَ ثَمَانِيَةَ عَشَرَ سَهْمًا يَجْمَعُ كُلُّ سَهْمٍ مِائَةً النَّبِيُّ صَلَّى اللَّهُ عَلَيْهِ وَسَلَّمَ مَعَهُمْ لَهُ سَهْمٌ كَسَهْمِ أَحَدِهِمْ، ‏‏‏‏‏‏وَعَزَلَ رَسُولُ اللَّهِ صَلَّى اللَّهُ عَلَيْهِ وَسَلَّمَ ثَمَانِيَةَ عَشَرَ سَهْمًا وَهُوَ الشَّطْرُ لِنَوَائِبِهِ وَمَا يَنْزِلُ بِهِ مِنْ أَمْرِ الْمُسْلِمِينَ، ‏‏‏‏‏‏فَكَانَ ذَلِكَ الْوَطِيحَ وَالْكُتَيْبَةَ وَالسَّلَالِمَ وَتَوَابِعَهَا، ‏‏‏‏‏‏فَلَمَّا صَارَتِ الأَمْوَالُ بِيَدِ النَّبِيِّ صَلَّى اللَّهُ عَلَيْهِ وَسَلَّمَ وَالْمُسْلِمِينَ لَمْ يَكُنْ لَهُمْ عُمَّالٌ يَكْفُونَهُمْ عَمَلَهَا، ‏‏‏‏‏‏فَدَعَا رَسُولُ اللَّهِ صَلَّى اللَّهُ عَلَيْهِ وَسَلَّمَ الْيَهُودَ فَعَامَلَهُمْ.