23.
Commercial Transactions
٢٣-
كتاب البيوع
1270
Chapter: Regarding Transactions Involving Ambiguity
١٢٧٠
باب فِي بَيْعِ الْغَرَرِ
Sunan Abi Dawud 3378
The tradition mentioned above has also been reported by Abu Sa'id al-Khudri (رضي الله تعالى عنه) from the Prophet (صلى الله عليه وآله وسلم) through a different chain of narrators. This version adds, wearing the samma ( ِالصَّمَّاء) means that a man puts his garment over his left shoulder and keeps his right side uncovered. Munabadhah ( ُالْمُنَابَذَة) means that a man says (to another), if I throw this garment to you, the sale will be certain. Mulamasah ( ُالْمُالَمَسَة) means that a man touches it (another's garment) with his hand and neither he unfolds it nor turns it over. When he touched it, the sale becomes binding?
Grade: Sahih
اس سند سے بھی بواسطہ ابو سعید خدری رضی اللہ عنہ نبی اکرم ﷺ سے یہی حدیث مروی ہے البتہ اس میں اتنا اضافہ کیا ہے کہ اشتمال صماء یہ ہے کہ ایک کپڑا سارے بدن پر لپیٹ لے، اور کپڑے کے دونوں کنارے اپنے بائیں کندھے پر ڈال لے، اور اس کا داہنا پہلو کھلا رہے، اور منابذہ یہ ہے کہ بائع یہ کہے کہ جب میں یہ کپڑا تیری طرف پھینک دوں تو بیع لازم ہو جائے گی، اور ملامسہ یہ ہے کہ ہاتھ سے چھو لے نہ اسے کھولے اور نہ الٹ پلٹ کر دیکھے تو جب اس نے چھو لیا تو بیع لازم ہو گئی۔
is sand se bhi bawasita abu saeed khudri (رضي الله تعالى عنه) nabi akram salla allahu alaihi wa sallam se yehi hadees marwi hai albatta is mein itna izafa kiya hai ke ishtimaal samaa yeh hai ke ek kapra sare badan par lipet le, aur kapre ke dono kinare apne bayen kandhe par daal le, aur is ka dahna pahloo khula rahe, aur manabazha yeh hai ke baia yeh kahe ke jab mein yeh kapra teri taraf phenk doon to bei lazim ho jayegi, aur mlamasa yeh hai ke hath se chhoo le na isse khole aur na alt palat kar dekhe to jab us ne chhoo liya to bei lazim ho gayi.
حَدَّثَنَا الْحَسَنُ بْنُ عَلِيٍّ، حَدَّثَنَا عَبْدُ الرَّزَّاقِ، أَخْبَرَنَا مَعْمَرٌ، عَنِ الزُّهْرِيِّ، عَنْ عَطَاءِ بْنِ يَزِيدَ اللَّيْثِيِّ، عَنْ أَبِي سَعِيدٍ الْخُدْرِيِّ، عَنِ النَّبِيِّ صَلَّى اللَّهُ عَلَيْهِ وَسَلَّمَ، بِهَذَا الْحَدِيثِ زَادَ وَاشْتِمَالُ الصَّمَّاءِ، أَنْ يَشْتَمِلَ فِي ثَوْبٍ وَاحِدٍ يَضَعُ طَرَفَيِ الثَّوْبِ عَلَى عَاتِقِهِ الْأَيْسَرِ، وَيُبْرِزُ شِقَّهُ الْأَيْمَنَ، وَالْمُنَابَذَةُ أَنْ يَقُولَ: إِذَا نَبَذْتُ إِلَيْكَ هَذَا الثَّوْبَ فَقَدْ وَجَبَ الْبَيْعُ، وَالْمُلَامَسَةُ أَنْ يَمَسَّهُ بِيَدِهِ، وَلَا يَنْشُرُهُ، وَلَا يُقَلِّبُهُ، فَإِذَا مَسَّهُ وَجَبَ الْبَيْعُ.