42.
Model Behavior of the Prophet
٤٢-
كتاب السنة


1692
Chapter: Proof Of Increase And Decrease Of Faith

١٦٩٢
باب الدَّلِيلِ عَلَى زِيَادَةِ الإِيمَانِ وَنُقْصَانِهِ

NameFameRank
al-zuhrī Muhammad ibn Shihab al-Zuhri The Faqih, the Hafiz, agreed upon for his greatness and mastery
ma‘marin Muammar ibn Abi Amr al-Azdi Trustworthy, Upright, Excellent
ibn thawrin Muhammad ibn Thawr al-San'ani Trustworthy, but he frequently concealed the identity of his shaykhs (tadlis)
muḥammad bn ‘ubaydin Muhammad ibn Ubayd al-Ghburi Trustworthy
الأسمالشهرةالرتبة
الزُّهْرِيُّ محمد بن شهاب الزهري الفقيه الحافظ متفق على جلالته وإتقانه
مَعْمَرٍ معمر بن أبي عمرو الأزدي ثقة ثبت فاضل
ابْنُ ثَوْرٍ محمد بن ثور الصنعاني ثقة وكان يدلس كثيرا
مُحَمَّدُ بْنُ عُبَيْدٍ محمد بن عبيد الغبري ثقة

Sunan Abi Dawud 4684

Explaining the verse – [(Some of) the nomadic Arabs say, 'We believe.' Say, (O Prophet ﷺ), 'You have not believed. But say, 'We have submitted] (Al-Hujurat - 14), Az-Zuhri said, we think that Islam is a word, and Iman is an action.


Grade: Sahih

ابن شہاب زہری آیت کریمہ «قل لم تؤمنوا ولكن قولوا أسلمنا» آپ کہہ دیجئیے تم ایمان نہیں لائے بلکہ یوں کہو کہ مسلمان ہوئے ( سورۃ الحجرات: ۱۴ ) کی تفسیر میں کہتے ہیں: ہم سمجھتے ہیں کہ ( اس آیت میں ) اسلام سے مراد زبان سے کلمے کی ادائیگی اور ایمان سے مراد عمل ہے۔

Ibn Shahab Zahri ayat kareema «Qul lam tu'minoo walekun qooloo aslamna» aap keh dejiye tum emaan nahi laye balkay yun kaho kay musalman huye ( Surah al-Hujurat: 14 ) ki tafseer mein kahte hain: hum samajhtay hain kay ( is ayat mein ) islam se murad zaban se kalmay ki adaigee aur emaan se murad amal hai.

حَدَّثَنَا مُحَمَّدُ بْنُ عُبَيْدٍ، ‏‏‏‏‏‏حَدَّثَنَا ابْنُ ثَوْرٍ، ‏‏‏‏‏‏عَنْ مَعْمَرٍ، ‏‏‏‏‏‏قَالَ:‏‏‏‏ وَقَالَ الزُّهْرِيُّ قُلْ لَمْ تُؤْمِنُوا وَلَكِنْ قُولُوا أَسْلَمْنَا سورة الحجرات آية 14، ‏‏‏‏‏‏قَالَ:‏‏‏‏ نَرَى أَنَّ الْإِسْلَامَ الْكَلِمَةُ وَالْإِيمَانَ الْعَمَلُ .