42.
Model Behavior of the Prophet
٤٢-
كتاب السنة
1693
Chapter: Belief In Divine Decree
١٦٩٣
باب فِي الْقَدَرِ
Sunan Abi Dawud 4696
The tradition mentioned above has also been transmitted by Yahya bin Yamur and Humaid bin Abdur Rahman through a different chain of narrators. This version has, ‘we met Abdullah bin Umar (رضي الله تعالى عنه). We told him about divine decree and what they said about it. He then mentioned something like it. He added, a man of Muzainah or Juhainah asked, what is the good in doing anything, Apostle of Allah? should we think that a thing has passed and gone or a thing that has happened now (without predestination)? He replied, about a thing that has passed and gone (predestined). A man or some people asked, then, why action? He replied, those who are among the people who go to Paradise will be helped to do the deeds of the people who will go to Paradise, and those who are among the people who go to Hell will be helped to do the deeds of those who will go to Hell.
Grade: Sahih
یحییٰ بن یعمر اور حمید بن عبدالرحمٰن کہتے ہیں کہ ہم عبداللہ بن عمر رضی اللہ عنہما سے ملے تو ہم نے آپ سے تقدیر کے بارے میں جو کچھ لوگ کہتے ہیں اس کا ذکر کیا۔ پھر راوی نے اسی طرح کی روایت ذکر کی اور اس میں یہ اضافہ کیا کہ آپ سے مزینہ یا جہینہ ۱؎ کے ایک شخص نے پوچھا: اے اللہ کے رسول! پھر ہم کیا جان کر عمل کریں؟ کیا یہ جان کر کہ جو کچھ ہم کر رہے ہیں وہ سب پہلے ہی تقدیر میں لکھا جا چکا ہے، یا یہ جان کر کہ ( پہلے سے نہیں لکھا گیا ہے ) نئے سرے سے ہونا ہے، آپ ﷺ نے فرمایا: یہ جان کر کہ جو کچھ ہونا ہے سب تقدیر میں لکھا جا چکا ہے پھر اس شخص نے یا کسی دوسرے نے کہا: تو آخر یہ عمل کس لیے ہے؟ ۲؎، آپ ﷺ نے فرمایا: اہل جنت کے لیے اہل جنت والے اعمال آسان کر دئیے جاتے ہیں اور اہل جہنم کو اہل جہنم کے اعمال آسان کر دیئے جاتے ہیں ۔
Yahiya bin Ya'mar aur Hamid bin Abdul Rahman kehte hain ke hum Abdullah bin Umar ( (رضي الله تعالى عنه) a se mile to hum ne aap se taqdeer ke bare mein jo kuchh log kehte hain us ka zikr kiya. Phir rawi ne isi tarah ki riwayat zikr ki aur is mein yeh izafa kiya ke aap se Mazinah ya Jahinah 1؎ ke ek shakhs ne poocha: Aey Allah ke rasool! Phir hum kya jaan kar amal karen? Kya yeh jaan kar ke jo kuchh hum kar rahe hain woh sab pehle hi taqdeer mein likha ja chuka hai, ya yeh jaan kar ke ( pehle se nahin likha gaya hai ) nayee saray se hona hai, aap salallahu alaihi wasallam ne farmaya: Yeh jaan kar ke jo kuchh hona hai sab taqdeer mein likha ja chuka hai phir us shakhs ne ya kisi doosre ne kaha: To akhir yeh amal kis liye hai? 2؎, Aap salallahu alaihi wasallam ne farmaya: Ahl Jannat ke liye ahl Jannat wale amal asan kar diye jate hain aur ahl Jahannum ko ahl Jahannum ke amal asan kar diye jate hain.
حَدَّثَنَا مُسَدَّدٌ، حَدَّثَنَا يَحْيَى، عَنْ عُثْمَانَ بْنِ غِيَاثٍ، قَالَ: حَدَّثَنِي عَبْدُ اللَّهِ بْنُ بُرَيْدَةَ، عَنْ يَحْيَى بْنِ يَعْمَرَ، وَحُمَيْدِ بْنِ عَبْدِ الرَّحْمَنِ، قَالَا: لَقِيَنَا عَبْدُ اللَّهِ بْنُ عُمَرَ فَذَكَرْنَا لَهُ الْقَدَرَ وَمَا يَقُولُونَ فِيهِ فَذَكَرَ نَحْوَهُ زَادَ، قَالَ: وَسَأَلَهُ رَجُلٌ مِنْ مُزَيْنَةَ أَوْ جُهَيْنَةَ، فَقَالَ: يَا رَسُولَ اللَّهِ فِيمَا نَعْمَلُ أَفِي شَيْءٍ قَدْ خَلَا أَوْ مَضَى أَوْ فِي شَيْءٍ يُسْتَأْنَفُ الْآنَ ؟ قَالَ: فِي شَيْءٍ قَدْ خَلَا، وَمَضَى، فَقَالَ الرَّجُلُ أَوْ بَعْضُ الْقَوْمِ: فَفِيمَ الْعَمَلُ ؟ قَالَ: إِنَّ أَهْلَ الْجَنَّةِ يُيَسَّرُونَ لِعَمَلِ أَهْلِ الْجَنَّةِ، وَإِنَّ أَهْلَ النَّارِ يُيَسَّرُونَ لِعَمَلِ أَهْلِ النَّارِ.