43.
General Behavior
٤٣-
كتاب الأدب
55
Chapter: Regarding a man abandoning his brother
٥٥
باب فِيمَنْ يَهْجُرُ أَخَاهُ الْمُسْلِمَ
Name | Fame | Rank |
---|---|---|
abī hurayrah | Abu Hurairah al-Dausi | Companion |
abī | Hilal ibn Abi Hilal al-Mazhaji | Acceptable |
muḥammad bn hilālin | Muhammad ibn Hilal al-Mazhaji | Trustworthy |
abā ‘āmirin | Abd al-Malik ibn Amr al-Qaysi | Trustworthy |
wa’aḥmad bn sa‘īdin al-sarkhasī | Ahmad ibn Sa'id al-Darimi | Trustworthy Hadith Scholar |
‘ubayd al-lah bn ‘umar bn maysarah | Ubaydullah ibn Umar al-Jashimi | Trustworthy, Firm |
Sunan Abi Dawud 4912
Abu Huraira (رضئ هللا تعالی عنہ) narrate that the Prophet (صلى الله عليه وآله وسلم) said, ‘it is not allowable for a believer to keep from another believer for more than three days. If three days pass, he should meet him and give him a salutation, and if he replies to it, they will both have shared in the reward; but if he does not reply he will bear his sin (according to Ahmad's version) and the one who gives the salutation will have come forth from the sin of keeping apart.
Grade: Da'if
ابوہریرہ رضی اللہ عنہ کہتے ہیں کہ نبی اکرم ﷺ نے فرمایا: کسی مومن کے لیے درست نہیں کہ وہ کسی مومن کو تین دن سے زیادہ چھوڑے رکھے، اگر اس پر تین دن گزر جائیں تو وہ اس سے ملے اور اس کو سلام کرے، اب اگر وہ سلام کا جواب دیتا ہے، تو وہ دونوں اجر میں شریک ہیں اور اگر وہ جواب نہیں دیتا تو وہ گنہگار ہوا، اور سلام کرنے والا قطع تعلق کے گناہ سے نکل گیا ۔
Abu Hurayrah (رضي الله تعالى عنه) kehte hain ke Nabi e Akram (صلى الله عليه وآله وسلم) ne farmaya: Kisi Momin ke liye durust nahi hai ke woh kisi Momin ko teen din se zyada chhode rakhe, agar is per teen din guzar jain to woh is se mile aur is ko salam kare, ab agar woh salam ka jawab deta hai, to woh dono ajr mein sharek hain aur agar woh jawab nahin deta to woh gunahgar hua, aur salam karne wala qata e taluq ke gunah se nikal gaya.
حَدَّثَنَا عُبَيْدُ اللَّهِ بْنُ عُمَرَ بْنِ مَيْسَرَةَ، وَأَحْمَدُ بْنُ سَعِيدٍ السَّرْخَسِيُّ، أَنَّ أَبَا عَامِرٍ أَخْبَرَهُمْ، حَدَّثَنَا مُحَمَّدُ بْنُ هِلَالٍ، قَالَ: حَدَّثَنِي أَبِي، عَنْ أَبِي هُرَيْرَةَ، أَنّ النَّبِيَّ صَلَّى اللَّهُ عَلَيْهِ وَسَلَّمَ، قَالَ: لَا يَحِلُّ لِمُؤْمِنٍ أَنْ يَهْجُرَ مُؤْمِنًا فَوْقَ ثَلَاثٍ فَإِنْ مَرَّتْ بِهِ ثَلَاثٌ فَلْيَلْقَهُ فَلْيُسَلِّمْ عَلَيْهِ فَإِنْ رَدَّ عَلَيْهِ السَّلَامَ فَقَدِ اشْتَرَكَا فِي الْأَجْرِ وَإِنْ لَمْ يَرُدَّ عَلَيْهِ فَقَدْ بَاءَ بِالْإِثْمِ زَادَ أَحْمَدُ وَخَرَجَ الْمُسَلِّمُ مِنَ الْهِجْرَةِ.