43.
General Behavior
٤٣-
كتاب الأدب
109
Chapter: Reciting Tasbih when going to sleep
١٠٩
باب فِي التَّسْبِيحِ عِنْدَ النَّوْمِ
Sunan Abi Dawud 5065
Abdullah ibn Amr (رضي الله تعالى عنه) narrated that the Prophet (صلى الله عليه وآله وسلم) said, there are two qualities or characteristics which will not be returned by any Muslim without his entering Paradise. While they are easy, those who act upon them are few. One should say - سبحانهللا [Glory be to Allah] ten times after every prayer, الحمد هلل [Praise be to Allah] ten times and الله أكبر [Allah is Most Great] ten times. That is a hundred and fifty on the tongue, but one thousand and five hundred on the scale. When he goes to bed, he should say – هللا أكبر [Allah is Most Great] thirty-four times, الحمد هلل [Praise be to Allah] thirty-three times, and سبحان هللا [Glory be to Allah] thirty-three times, for that is a hundred on the tongue and a thousand on the scale. He said, I saw the Apostle of Allah (صلى الله عليه وآله وسلم) counting them on his hand. The people asked, Apostle of Allah (صلى الله عليه وآله وسلم) how is it that while they are easy, those who act upon them are few? He replied, the Satan comes to one of you when he goes to bed and he makes him sleep, before he recites them, and he comes to him while he is engaged in prayer and calls a need to his mind before he recites them.
Grade: Sahih
عبداللہ بن عمرو رضی اللہ عنہما کہتے ہیں کہ نبی اکرم ﷺ نے فرمایا: دو خصلتیں یا دو عادتیں ایسی ہیں جو کوئی مسلم بندہ پابندی سے انہیں ( برابر ) کرتا رہے گا تو وہ ضرور جنت میں داخل ہو گا، یہ دونوں آسان ہیں اور ان پر عمل کرنے والے لوگ تھوڑے ہیں ( ۱ ) ہر نماز کے بعد دس بار «سبحان الله» اور دس بار «الحمد الله» اور دس بار «الله اكبر» کہنا، اس طرح یہ زبان سے دن اور رات میں ایک سو پچاس بار ہوئے، اور قیامت میں میزان میں ایک ہزار پانچ سو بار ہوں گے، ( کیونکہ ہر نیکی کا ثواب دس گنا ہوتا ہے ) اور سونے کے وقت چونتیس بار «الله اكبر» ، تینتیس بار «الحمد الله» ، تینتیس بار «سبحان الله» کہنا، اس طرح یہ زبان سے کہنے میں سو بار ہوئے اور میزان میں یہ ہزار بار ہوں گے، میں نے رسول اللہ ﷺ کو ہاتھ ( کی انگلیوں ) میں اسے شمار کرتے ہوئے دیکھا ہے، لوگوں نے کہا: اللہ کے رسول! یہ دونوں کام تو آسان ہیں، پھر ان پر عمل کرنے والے تھوڑے کیسے ہوں گے؟ تو آپ نے فرمایا: ( اس طرح کہ ) تم میں ہر ایک کے پاس شیطان اس کی نیند میں آئے گا، اور ان کلمات کے کہنے سے پہلے ہی اسے سلا دے گا، ایسے ہی شیطان تمہارے نماز پڑھنے والے کے پاس نماز کی حالت میں آئے گا، اور ان کلمات کے ادا کرنے سے پہلے اسے اس کا کوئی ( ضروری ) کام یاد دلا دے گا، ( اور وہ ان تسبیحات کو ادا کئے بغیر اٹھ کر چل دے گا ) ۔
Abdul-Allah ibn Amr (رضي الله تعالى عنه)uma kehte hain ke Nabi-e-Akram (صلى الله عليه وآله وسلم) ne farmaya: Do khuslatiyan ya do aadatyan aisi hain jo koi Musalman banda pabandi se inhein ( barabar ) karta rahega to woh zarur jannat mein dakhil hoga, yeh donon asan hain aur in par amal karne wale log thode hain ( 1 ) Har namaz ke baad das bar "Subhan Allah" aur das bar "Alhamdulillah" aur das bar "Allahu Akbar" kahna, is tarah yeh zaban se din aur raat mein ek sau panchas bar huwe, aur qiyaamat mein meezan mein ek hazar panchaso bar honge, ( kyunkay har neki ka thawab das guna hota hai ) aur sone ke waqt chauntis bar "Allahu Akbar", tintis bar "Alhamdulillah", tintis bar "Subhan Allah" kahna, is tarah yeh zaban se kahne mein so bar huwe aur meezan mein yeh hazar bar honge, main ne Rasoolullah (صلى الله عليه وآله وسلم) ko hath ( ki angliyon ) mein isse shumar karte huwe dekha hai, logon ne kaha: Allah ke Rasool! Yeh donon kaam to asan hain, phir in par amal karne wale thode kaise honge? To aap ne farmaya: ( is tarah ke ) tum mein har ek ke pas shaitan us ki neend mein aayega, aur in kalamaton ke kahne se pehle hi usse sula dega, aise hi shaitan tumhare namaz parhnewale ke pas namaz ki halat mein aayega, aur in kalamaton ke ada karne se pehle usse is ka koi ( zaruri ) kaam yaad dila dega, ( aur woh in tasbihat ko ada kiye baghair uth kar chal dega ) .
حَدَّثَنَا حَفْصُ بْنُ عُمَرَ، حَدَّثَنَا شُعْبَةُ، عَنْ عَطَاءِ بْنِ السَّائِبِ، عَنْ أَبِيهِ، عَنْ عَبْدِ اللَّهِ بْنِ عَمْرٍو، عَنِ النَّبِيِّ صَلَّى اللَّهُ عَلَيْهِ وَسَلَّمَ، قَالَ: خَصْلَتَانِ أَوْ خَلَّتَانِ لَا يُحَافِظُ عَلَيْهِمَا عَبْدٌ مُسْلِمٌ إِلَّا دَخَلَ الْجَنَّةَ هُمَا يَسِيرٌ وَمَنْ يَعْمَلُ بِهِمَا قَلِيلٌ: يُسَبِّحُ فِي دُبُرِ كُلِّ صَلَاةٍ عَشْرًا، وَيَحْمَدُ عَشْرًا، وَيُكَبِّرُ عَشْرًا فَذَلِكَ خَمْسُونَ وَمِائَةٌ بِاللِّسَانِ وَأَلْفٌ وَخَمْسُ مِائَةٍ فِي الْمِيزَانِ، وَيُكَبِّرُ أَرْبَعًا وَثَلَاثِينَ إِذَا أَخَذَ مَضْجَعَهُ، وَيَحْمَدُ ثَلَاثًا وَثَلَاثِينَ، وَيُسَبِّحُ ثَلَاثًا وَثَلَاثِينَ فَذَلِكَ مِائَةٌ بِاللِّسَانِ وَأَلْفٌ فِي الْمِيزَانِ، فَلَقَدْ رَأَيْتُ رَسُولَ اللَّهِ صَلَّى اللَّهُ عَلَيْهِ وَسَلَّمَ يَعْقِدُهَا بِيَدِهِ، قَالُوا: يَا رَسُولَ اللَّهِ، كَيْفَ هُمَا يَسِيرٌ وَمَنْ يَعْمَلُ بِهِمَا قَلِيلٌ ؟، قَالَ: يَأْتِي أَحَدَكُمْ يَعْنِي الشَّيْطَانَ فِي مَنَامِهِ فَيُنَوِّمُهُ قَبْلَ أَنْ يَقُولَهُ، وَيَأْتِيهِ فِي صَلَاتِهِ فَيُذَكِّرُهُ حَاجَةً قَبْلَ أَنْ يَقُولَهَا .