2.
Prayer
٢-
كتاب الصلاة


211
Chapter: Who Has More Right To Be Imam

٢١١
باب مَنْ أَحَقُّ بِالإِمَامَةِ

Sunan Abi Dawud 582

Abu Mas’ud al-Badri (رضي الله تعالى عنه) reported the Apostle of Allah (صلى الله عليه وآله وسلم) as saying : The one of you who is well versed in the Book of Allah should act as Imam for the people, and the one who is the earliest of them in reciting (the Qur’an), if they are equally well versed in reciting it, then the earliest of them to emigrate (to Medina), if they emigrated at the same time, then the oldest of them. No man must lead another in prayer in his house (in the house of a latter) or where the latter has authority, or sit in his place of honor without his permission. Shu’bah said : I asked Isma’il : what is the meaning of his place of honor? He replied : his throne.


Grade: Sahih

ابومسعود بدری رضی اللہ عنہ کہتے ہیں کہ رسول اللہ ﷺ نے فرمایا: لوگوں کی امامت وہ شخص کرے جو کتاب اللہ کو سب سے زیادہ پڑھنے والا ہو، اگر لوگ قرأت میں برابر ہوں تو ان میں جس نے پہلے ہجرت کی ہو وہ امامت کرے، اگر ہجرت میں بھی برابر ہوں تو ان میں بڑی عمر والا امامت کرے، آدمی کی امامت اس کے گھر میں نہ کی جائے اور نہ اس کی حکومت میں، اور نہ ہی اس کی تکرمہ ( مسند وغیرہ ) پر اس کی اجازت کے بغیر بیٹھا جائے ۔ شعبہ کا بیان ہے: میں نے اسماعیل بن رجاء سے کہا: آدمی کا تکرمہ کیا ہوتا ہے؟ انہوں نے کہا: اس کا فراش یعنی مسند وغیرہ۔

Abu Mas'ud Badri (رضي الله تعالى عنه) kehte hain ke Rasool Allah (صلى الله عليه وآله وسلم) ne farmaya: Logon ki imamat woh shakhs kare jo kitab Allah ko sab se zyada padhne wala ho, agar log qirat mein barabar hon to in mein jis ne pehle hijrat ki ho woh imamat kare, agar hijrat mein bhi barabar hon to in mein bari umr wala imamat kare, aadmi ki imamat uske ghar mein nah ki jaye aur nah uski hukumat mein, aur nah hi uski takrima (Masnad waghera) par uski ijazat ke baghair baita jaye. Shuba ka bayan hai: Main ne Ismail bin Raja se kaha: Aadmi ka takrima kya hota hai? Unhon ne kaha: Is ka frashi yani masnad waghera.

حَدَّثَنَا أَبُو الْوَلِيدِ الطَّيَالِسِيُّ، ‏‏‏‏‏‏حَدَّثَنَا شُعْبَةُ، ‏‏‏‏‏‏أَخْبَرَنِي إِسْمَاعِيلُ بْنُ رَجَاءٍ، ‏‏‏‏‏‏سَمِعْتُ أَوْسَ بْنَ ضَمْعَجٍ يُحَدِّثُ، ‏‏‏‏‏‏عَنْ أَبِي مَسْعُودٍ الْبَدْرِيِّ، ‏‏‏‏‏‏قَالَ:‏‏‏‏ قَالَ رَسُولُ اللَّهِ صَلَّى اللَّهُ عَلَيْهِ وَسَلَّمَ:‏‏‏‏ يَؤُمُّ الْقَوْمَ أَقْرَؤُهُمْ لِكِتَابِ اللَّهِ وَأَقْدَمُهُمْ قِرَاءَةً، ‏‏‏‏‏‏فَإِنْ كَانُوا فِي الْقِرَاءَةِ سَوَاءً فَلْيَؤُمَّهُمْ أَقْدَمُهُمْ هِجْرَةً، ‏‏‏‏‏‏فَإِنْ كَانُوا فِي الْهِجْرَةِ سَوَاءً فَلْيَؤُمَّهُمْ أَكْبَرُهُمْ سِنًّا، ‏‏‏‏‏‏وَلَا يُؤَمُّ الرَّجُلُ فِي بَيْتِهِ وَلَا فِي سُلْطَانِهِ وَلَا يُجْلَسُ عَلَى تَكْرِمَتِهِ إِلَّا بِإِذْنِهِ ، ‏‏‏‏‏‏قَالَ شُعْبَةُ:‏‏‏‏ فَقُلْتُ لِإِسْمَاعِيلَ:‏‏‏‏ مَا تَكْرِمَتُهُ ؟ قَالَ:‏‏‏‏ فِرَاشُهُ.