12.
Musnad of the Basrans
١٢-
مسند البصريين


The Hadith of Habib ibn Mikhnaaf (may Allah be pleased with him)

حَدِيثُ حَبِيبِ بْنِ مِخْنَفٍ رَضِيَ اللَّهُ عَنْهُ

Musnad Ahmad ibn Hanbal 20730

It is narrated by Mukhnaf bin Salim that on the day of Arafat I went to the Prophet, peace and blessings of Allah be upon him, and he was saying: Do you recognize him? I do not know what the people replied to him, but the Prophet, peace and blessings of Allah be upon him, said: Every year, sacrifice and atira are obligatory on every household. Benefit: In the beginning, the ritual of sacrifice was being practiced in the month of Rajab from the pre-Islamic period, it was called Atira and Rahiba. Later, it was forbidden and the order of sacrifice remained only on the occasion of Eid al-Adha.


Grade: Da'if

حضرت مخنف بن سلیم سے مروی ہے کہ عرفہ کے دن میں نبی ﷺ کے پاس پہنچا تو نبی ﷺ فرما رہے تھے کیا تم اسے پہچانتے ہو؟ مجھے معلوم نہیں کہ لوگوں نے انہیں کیا جواب دیا؟ البتہ نبی ﷺ نے فرمایا ہر سال ہر گھرانے پر قربانی اور عتیرہ واجب ہے۔ فائدہ۔ ابتداء میں جاہلیت سے ماہ رجب میں قربانی کی رسم چلی آرہی تھی اسے عتیرہ اور رحبیہ کہا جاتا ہے بعد میں اس کی ممانعت ہو کر صرف عیدالاضحی کے موقع پر قربانی کا حکم باقی رہ گیا۔

Hazrat Mukhnaf bin Saleem se marvi hai ke Arafah ke din mein Nabi (صلى الله عليه وآله وسلم) ke paas pahuncha to Nabi (صلى الله عليه وآله وسلم) farma rahe the kya tum ise pehchante ho? Mujhe maloom nahi ke logon ne inhen kya jawab diya? Albatta Nabi (صلى الله عليه وآله وسلم) ne farmaya har saal har gharane par qurbani aur aateerah wajib hai. Faida. Ibtida mein jahiliyat se mah Rajab mein qurbani ki rasm chali aa rahi thi ise aateerah aur rahibia kaha jata tha baad mein is ki mamanat ho kar sirf Eid-ul-Adha ke mauqe par qurbani ka hukum baqi reh gaya.

حَدَّثَنَا عَبْدُ الرَّزَّاقِ ، أَخْبَرَنَا ابْنُ جُرَيْجٍ ، أَخْبَرَنِي عَبْدُ الْكَرِيمِ ، عَنْ حَبِيبِ بْنِ مِخْنَفٍ ، قَالَ: انْتَهَيْتُ إِلَى النَّبِيِّ صَلَّى اللَّهُ عَلَيْهِ وَسَلَّمَ يَوْمَ عَرَفَةَ، قَالَ: وَهُوَ يَقُولُ:" هَلْ تَعْرِفُونَهَا؟" قَالَ: فَمَا أَدْرِي مَا رَجَعُوا عَلَيْهِ، قَالَ: فَقَالَ النَّبِيُّ صَلَّى اللَّهُ عَلَيْهِ وَسَلَّمَ: " عَلَى أَهْلِ كُلِّ بَيْتٍ أَنْ يَذْبَحُوا شَاةً فِي كُلِّ رَجَبٍ، وَكُلِّ أَضْحَى شَاةً" .

Musnad Ahmad ibn Hanbal 20731

Narrated Mukhnaf bin Salim: We were with the Prophet (peace and blessings of Allah be upon him) when he stood in the plain of Arafat, and the Prophet (peace and blessings of Allah be upon him) was saying: O people! Every year, sacrifice and Atira are obligatory on every household. The narrator was asked if he knew what was meant by Atira. He said that it is the same sacrifice that people also call Rahiba. Benefit: In the beginning, the ritual of sacrifice in the month of Rajab was practiced during the pre-Islamic period. It was called Atira and Rahiba. Later, it was prohibited, and the order of sacrifice remained only on the occasion of Eid al-Adha.


Grade: Hasan

حضرت مخنف بن سلیم سے مروی ہے کہ ہم لوگ نبی ﷺ کے ساتھ اس وقت موجود تھے جب آپ نے میدان عرفات میں وقوف کیا ہوا تھا اور نبی ﷺ فرما رہے تھے اے لوگو ہر سال ہر گھرانے پر قربانی اور عتیرہ واجب ہے راوی نے پوچھا کہ جانتے ہو کہ عتیرہ سے کیا مراد ہے یہ وہی قربانی ہے جسے لوگ رحبیہ بھی کہتے ہیں۔ فائدہ۔ ابتداء میں جاہلیت سے ماہ رجب میں قربانی کی رسم چلی آرہی تھی اسے عتیرہ اور رحبیہ کہا جاتا ہے بعد میں اس کی ممانعت ہو کر صرف عیدالاضحی کے موقع پر قربانی کا حکم باقی رہ گیا۔

Hazrat Mukhnaf bin Saleem se marvi hai ke hum log Nabi (صلى الله عليه وآله وسلم) ke sath us waqt mojood thay jab aap ne maidan Arafat mein waqoof kiya hua tha aur Nabi (صلى الله عليه وآله وسلم) farma rahe thay aye logo har saal har gharane par qurbani aur atira wajib hai ravi ne poocha ke jante ho ke atira se kya murad hai ye wohi qurbani hai jise log rehbia bhi kehte hain. faida. ibtida mein jahiliyat se mah rajab mein qurbani ki rasm chali aa rahi thi ise atira aur rehbia kaha jata tha baad mein is ki mamanat ho kar sirf eid ul azha ke mauqe par qurbani ka hukum baqi reh gaya.

حَدَّثَنَا مُعَاذُ بْنُ مُعَاذٌٍ ، حَدَّثَنَا ابْنُ عَوْنٍ ، قَالَ: أَنْبَأَنِي أَبُو رَمْلَةَ ، عَنْ مِخْنَفِ بْنِ سُلَيْمٍ قَالَ رَوْحٌ: الْغَامِدِيُّ قَالَ: وَنَحْنُ وُقُوفٌ مَعَ النَّبِيِّ صَلَّى اللَّهُ عَلَيْهِ وَسَلَّمَ بِعَرَفَةَ، فَقَالَ:" يَا أَيُّهَا النَّاسُ، إِنَّ عَلَى أَهْلِ كُلِّ بَيْتٍ، فِي كُلِّ عَامٍ أَضْحَاةً وَعَتِيرَةً، أَتَدْرُونَ مَا الْعَتِيرَةُ؟ هِيَ الَّتِي يُسَمِّيهَا النَّاسُ الرَّجَبِيَّةُ" .