12.
Musnad of the Basrans
١٢-
مسند البصريين
The Hadith of Habib ibn Mikhnaaf (may Allah be pleased with him)
حَدِيثُ حَبِيبِ بْنِ مِخْنَفٍ رَضِيَ اللَّهُ عَنْهُ
Name | Fame | Rank |
---|---|---|
ḥabīb bn mikhnafin | Habib ibn Mukhnaf al-Azdi | Companion |
‘abd al-karīm | Abd al-Karim ibn Abi al-Mukhariq | Abandoned in Hadith |
ibn jurayjin | Ibn Juraij al-Makki | Trustworthy |
‘abd al-razzāq | Abd al-Razzaq ibn Hammam al-Himyari | Trustworthy Haafiz |
الأسم | الشهرة | الرتبة |
---|---|---|
حَبِيبِ بْنِ مِخْنَفٍ | حبيب بن مخنف الأزدي | صحابي |
عَبْدُ الْكَرِيمِ | عبد الكريم بن أبي المخارق | متروك الحديث |
ابْنُ جُرَيْجٍ | ابن جريج المكي | ثقة |
عَبْدُ الرَّزَّاقِ | عبد الرزاق بن همام الحميري | ثقة حافظ |
Musnad Ahmad ibn Hanbal 20730
It is narrated by Mukhnaf bin Salim that on the day of Arafat I went to the Prophet, peace and blessings of Allah be upon him, and he was saying: Do you recognize him? I do not know what the people replied to him, but the Prophet, peace and blessings of Allah be upon him, said: Every year, sacrifice and atira are obligatory on every household. Benefit: In the beginning, the ritual of sacrifice was being practiced in the month of Rajab from the pre-Islamic period, it was called Atira and Rahiba. Later, it was forbidden and the order of sacrifice remained only on the occasion of Eid al-Adha.
Grade: Da'if
حضرت مخنف بن سلیم سے مروی ہے کہ عرفہ کے دن میں نبی ﷺ کے پاس پہنچا تو نبی ﷺ فرما رہے تھے کیا تم اسے پہچانتے ہو؟ مجھے معلوم نہیں کہ لوگوں نے انہیں کیا جواب دیا؟ البتہ نبی ﷺ نے فرمایا ہر سال ہر گھرانے پر قربانی اور عتیرہ واجب ہے۔ فائدہ۔ ابتداء میں جاہلیت سے ماہ رجب میں قربانی کی رسم چلی آرہی تھی اسے عتیرہ اور رحبیہ کہا جاتا ہے بعد میں اس کی ممانعت ہو کر صرف عیدالاضحی کے موقع پر قربانی کا حکم باقی رہ گیا۔
Hazrat Mukhnaf bin Saleem se marvi hai ke Arafah ke din mein Nabi (صلى الله عليه وآله وسلم) ke paas pahuncha to Nabi (صلى الله عليه وآله وسلم) farma rahe the kya tum ise pehchante ho? Mujhe maloom nahi ke logon ne inhen kya jawab diya? Albatta Nabi (صلى الله عليه وآله وسلم) ne farmaya har saal har gharane par qurbani aur aateerah wajib hai. Faida. Ibtida mein jahiliyat se mah Rajab mein qurbani ki rasm chali aa rahi thi ise aateerah aur rahibia kaha jata tha baad mein is ki mamanat ho kar sirf Eid-ul-Adha ke mauqe par qurbani ka hukum baqi reh gaya.
حَدَّثَنَا عَبْدُ الرَّزَّاقِ ، أَخْبَرَنَا ابْنُ جُرَيْجٍ ، أَخْبَرَنِي عَبْدُ الْكَرِيمِ ، عَنْ حَبِيبِ بْنِ مِخْنَفٍ ، قَالَ: انْتَهَيْتُ إِلَى النَّبِيِّ صَلَّى اللَّهُ عَلَيْهِ وَسَلَّمَ يَوْمَ عَرَفَةَ، قَالَ: وَهُوَ يَقُولُ:" هَلْ تَعْرِفُونَهَا؟" قَالَ: فَمَا أَدْرِي مَا رَجَعُوا عَلَيْهِ، قَالَ: فَقَالَ النَّبِيُّ صَلَّى اللَّهُ عَلَيْهِ وَسَلَّمَ: " عَلَى أَهْلِ كُلِّ بَيْتٍ أَنْ يَذْبَحُوا شَاةً فِي كُلِّ رَجَبٍ، وَكُلِّ أَضْحَى شَاةً" .