1.
The Musnad of the Rightly Guided Caliphs
١-
مسند الخلفاء الراشدين
The Musnad of Umar ibn al-Khattab (may Allah be pleased with him)
مُسْنَدِ عُمَرَ بْنِ الْخَطَّابِ رَضِيَ اللَّهُ عَنْهُ
Name | Fame | Rank |
---|---|---|
‘umar | Umar ibn al-Khattab al-'Adawi | Sahabi |
‘abd al-lah bn al-sa‘dī | Abdullah bin Qudamah Al-Sa'di | Sahabi |
ḥuwayṭib bn ‘abd al-‘uzzá | Huyayttab bin Abd al-Aziz al-Amiri | Companion |
al-sā’ib bn yazīd | Saib bin Yazid Al-Kindi | Minor Companion |
al-zuhrī | Muhammad ibn Shihab al-Zuhri | The Faqih, the Hafiz, agreed upon for his greatness and mastery |
shu‘aybun | Shu'ayb ibn Abi Hamza al-Umawi | Trustworthy, حافظ (Preserver of Hadith), Pious |
abū al-īmān | Al-Hakam ibn Nafi' al-Bahrani | Trustworthy, Sound |
الأسم | الشهرة | الرتبة |
---|---|---|
عُمَرُ | عمر بن الخطاب العدوي | صحابي |
عَبْدَ اللَّهِ بْنَ السَّعْدِيِّ | عبد الله بن قدامة السعدي | صحابي |
حُوَيْطِبَ بْنَ عَبْدِ الْعُزَّى | حويطب بن عبد العزيز العامري | صحابي |
السَّائِبُ بْنُ يَزِيدَ | السائب بن يزيد الكندي | صحابي صغير |
الزُّهْرِيِّ | محمد بن شهاب الزهري | الفقيه الحافظ متفق على جلالته وإتقانه |
شُعَيْبٌ | شعيب بن أبي حمزة الأموي | ثقة حافظ متقن |
أَبُو الْيَمَانِ | الحكم بن نافع البهراني | ثقة ثبت |
Musnad Ahmad ibn Hanbal 100
Once during the caliphate of 'Umar ibn al-Khattab, Abdullah ibn Sa'd went to meet 'Umar ibn al-Khattab. Upon seeing him, 'Umar ibn al-Khattab said, "Are you the one about whom I have been told that you have been entrusted with a public responsibility, but when you are given your salary, you hesitate to accept it?" Abdullah said, "Yes, it is true." 'Umar ibn al-Khattab asked, "What is your reason for doing so?" Abdullah said, "By the grace of Allah, I have horses, slaves and everything. I am financially sound. Therefore, I wish that my salary should be used for the benefit of the Muslims." 'Umar ibn al-Khattab said, "Do not do that. I once had the same desire. When the Prophet (peace and blessings of Allah be upon him) wanted to give me something, I would say, 'O Messenger of Allah! Give it to those who are more needy than me.' Similarly, once the Prophet (peace and blessings of Allah be upon him) granted me some wealth. I repeated my usual request to give it to someone more in need. The Prophet (peace and blessings of Allah be upon him) said, 'Take it and increase your wealth. Then give charity. And remember! If you receive wealth from somewhere without asking for it or desiring it, then accept it, but do not chase after it.'"
Grade: Sahih
ایک مرتبہ عبداللہ بن سعدی رحمہ اللہ خلافت فاروقی کے زمانے میں سیدنا عمر رضی اللہ عنہ کی خدمت میں حاضر ہوئے، سیدنا عمر رضی اللہ عنہ نے انہیں دیکھ کر فرمایا: کیا تم وہی ہو جس کے متعلق مجھے یہ بتایا گیا ہے کہ تمہیں عوام الناس کی کوئی ذمہ داری سونپی گئی ہے لیکن جب تمہیں اس کی تنخواہ دی جاتی ہے تو تم اسے لینے سے ناگواری کا اظہار کرتے ہو؟ عبداللہ کہتے ہیں میں نے عرض کیا: جی ہاں! ایسا ہی ہے۔ سیدنا عمر رضی اللہ عنہ نے پوچھا کہ اس سے تمہارا کیا مقصد ہے؟ میں نے عرض کیا: میرے پاس اللہ کے فضل سے گھوڑے اور غلام سب ہی کچھ ہے اور میں مالی اعتبار سے بھی صحیح ہوں اس لئے میری خواہش ہوتی ہے کہ میری تنخواہ مسلمانوں کے ہی کاموں میں استعمال ہو جائے۔ سیدنا عمر فاروق رضی اللہ عنہ نے فرمایا ایسا مت کرو، کیونکہ ایک مرتبہ میں نے بھی یہی چاہا تھا، نبی ﷺ مجھے کچھ دینا چاہتے تو میں عرض کر دیتا کہ یا رسول اللہ! مجھ سے زیادہ جو محتاج لوگ ہیں، یہ انہیں دے دیجئے، اسی طرح ایک مرتبہ نبی ﷺ نے مجھے کچھ مال و دولت عطاء فرمایا: میں نے حسب سابق یہی عرض کیا کہ مجھ سے زیادہ کسی ضرورت مند کو دے دیجئے، نبی ﷺ نے فرمایا: ”اسے لے لو اپنے مال میں اضافہ کرو، اس کے بعد صدقہ کر دو اور یاد رکھو! اگر تمہاری خواہش اور سوال کے بغیر کہیں سے مال آئے تو اسے لے لیا کرو، ورنہ اس کے پیچھے نہ پڑا کرو۔“
aik martaba Abdullah bin Saadi rehmatullah alaih khilafat Farooqi ke zamane mein Sayyiduna Umar (رضي الله تعالى عنه) ki khidmat mein hazir hue, Sayyiduna Umar (رضي الله تعالى عنه) ne unhen dekh kar farmaya: kya tum wahi ho jis ke mutalliq mujhe ye bataya gaya hai ki tumhen awaam un nas ki koi zimmedari sonpi gayi hai lekin jab tumhen us ki tankhwah di jati hai to tum use lene se nagawari ka izhaar karte ho? Abdullah kehte hain maine arz kiya: ji haan! aisa hi hai. Sayyiduna Umar (رضي الله تعالى عنه) ne poocha ki is se tumhara kya maqsad hai? maine arz kiya: mere paas Allah ke fazl se ghore aur ghulam sab hi kuchh hai aur mein mali aitbaar se bhi sahih hun is liye meri khwahish hoti hai ki meri tankhwah Musalmanon ke hi kaamon mein istemaal ho jaye. Sayyiduna Umar Farooq (رضي الله تعالى عنه) ne farmaya aisa mat karo, kyunki aik martaba maine bhi yahi chaha tha, Nabi (صلى الله عليه وآله وسلم) mujhe kuchh dena chahte to mein arz kar deta ki ya Rasulullah! mujh se zyada jo mohtaj log hain, ye unhen de dijiye, isi tarah aik martaba Nabi (صلى الله عليه وآله وسلم) ne mujhe kuchh maal o daulat ataa farmaya: maine hasb sabiq yahi arz kiya ki mujh se zyada kisi zaroorat mand ko de dijiye, Nabi (صلى الله عليه وآله وسلم) ne farmaya: "ise le lo apne maal mein izafa karo, is ke baad sadqa kar do aur yaad rakho! agar tumhari khwahish aur sawal ke baghair kahin se maal aye to use le liya karo, warna is ke peechhe na para karo.".
حَدَّثَنَا أَبُو الْيَمَانِ ، قَالَ: أَخْبَرَنَا شُعَيْبٌ ، عَنِ الزُّهْرِيِّ ، قَالَ: أَخْبَرَنَي السَّائِبُ بْنُ يَزِيدَ ابْنُ أُخْتِ نَمِرٍ، أَنَّ حُوَيْطِبَ بْنَ عَبْدِ الْعُزَّى أَخْبَرَهُ، أَنَّ عَبْدَ اللَّهِ بْنَ السَّعْدِيِّ أَخْبَرَهُ: أَنَّهُ قَدِمَ عَلَى عُمَرَ بْنِ الْخَطَّابِ فِي خِلَافَتِهِ، فَقَالَ لَهُ عُمَرُ: أَلَمْ أُحَدَّثْ أَنَّكَ تَلِي مِنْ أَعْمَالِ النَّاسِ أَعْمَالًا، فَإِذَا أُعْطِيتَ الْعُمَالَةَ، كَرِهْتَهَا؟ قَالَ: فَقُلْتُ: بَلَى، فَقَالَ عُمَرُ: فَمَا تُرِيدُ إِلَى ذَلِكَ؟ قَالَ: قُلْتُ: إِنَّ لِي أَفْرَاسًا وَأَعْبُدًا، وَأَنَا بِخَيْرٍ، وَأُرِيدُ أَنْ تَكُونَ عَمَالَتِي صَدَقَةً عَلَى الْمُسْلِمِينَ، فَقَالَ عُمَرُ : فَلَا تَفْعَلْ، فَإِنِّي قَدْ كُنْتُ أَرَدْتُ الَّذِي أَرَدْتَ، فَكَانَ النَّبِيُّ صَلَّى اللَّهُ عَلَيْهِ وَسَلَّمَ يُعْطِينِي الْعَطَاءَ، فَأَقُولُ: أَعْطِهِ أَفْقَرَ إِلَيْهِ مِنِّي، حَتَّى أَعْطَانِي مَرَّةً مَالًا، فَقُلْتُ: أَعْطِهِ أَفْقَرَ إِلَيْهِ مِنِّي، قَالَ: فَقَالَ لَهُ النَّبِيُّ صَلَّى اللَّهُ عَلَيْهِ وَسَلَّمَ:" خُذْهُ فَتَمَوَّلْهُ، وَتَصَدَّقْ بِهِ، فَمَا جَاءَكَ مِنْ هَذَا الْمَالِ، وَأَنْتَ غَيْرُ مُشْرِفٍ، وَلَا سَائِلٍ، فَخُذْهُ، وَمَا لَا، فَلَا تُتْبِعْهُ نَفْسَكَ".