6.
Musnad of the Companions Who Narrated Abundantly
٦-
مسند المكثرين من الصحابة
The Musnad of Anas ibn Malik (may Allah be pleased with him)
مسنَد اَنَسِ بنِ مَالِك رَضِیَ اللَّه عَنه
Name | Fame | Rank |
---|---|---|
anas bn mālikin | Anas ibn Malik al-Ansari | Sahabi |
al-mukhtār bn fulfulin | Mukhtar bin Fulfal al-Qurashi | Trustworthy |
‘abd al-lah bn idrīs | Abdullah ibn Idris al-Awdi | Trustworthy Hadith Scholar |
الأسم | الشهرة | الرتبة |
---|---|---|
أَنَسَ بْنَ مَالِكٍ | أنس بن مالك الأنصاري | صحابي |
الْمُخْتَارَ بْنَ فُلْفُلٍ | مختار بن فلفل القرشي | ثقة |
عَبْدُ اللَّهِ بْنُ إِدْرِيسَ | عبد الله بن إدريس الأودي | ثقة حجة |
Musnad Ahmad ibn Hanbal 12099
Mukhtar bin Nufal (may Allah have mercy on him) said: Once I asked Anas (may Allah be pleased with him) about the ruling on drinking from utensils. He replied that the Prophet (peace and blessings of Allah be upon him) forbade "Mazfat" and said that every intoxicant is forbidden. I asked what "Mazfat" meant. He said, "A utensil coated with pitch." I asked about the ruling on drinking from glass and bottles. He said there is no harm in either of them. I said that people do not consider them good. He said, "Then leave that which you doubt and adopt that which you do not doubt, for every intoxicant is forbidden." I said that you are right that intoxicants are forbidden, but what is the ruling on drinking a sip or two after a meal? He said, "Intoxicants, whether small or large in quantity, are forbidden." He further said that wine is made from grapes, dates, honey, wheat, barley, and corn. Whatever it is made from, it is still wine.
Grade: Sahih
مختار بن نوفل رحمہ اللہ کہتے ہیں کہ ایک مرتبہ میں نے حضرت انس رضی اللہ عنہ سے پوچھا کہ برتنوں میں پینے کا کیا حکم ہے؟ انہوں نے جواب دیا کہ نبی ﷺ نے " مزفت " سے منع کرتے ہوئے فرمایا ہے کہ ہر نشہ آور چیز حرام ہے، میں نے پوچھا کہ مزفت سے کیا مراد ہے؟ انہوں نے فرمایا لک لگایا ہوا برتن، میں نے پوچھا کہ شیشی اور بوتل کا کیا حکم ہے؟ انہوں نے فرمایا کہ ان دونوں میں کوئی حرج نہیں، میں نے کہا کہ لوگ تو انہیں اچھا نہیں سمجھتے؟ انہوں نے فرمایا کہ پھر جس چیز میں تمہیں شک ہو اسے چھوڑ کر وہ چیز اختیار کرلو جس میں تمہیں کوئی شک نہ ہو، کیونکہ ہر نشہ آور چیز حرام ہے، میں نے عرض کیا کہ آپ نے بجا فرمایا کہ نشہ حرام ہے، لیکن کھانے کے بعد ایک دو گھونٹ پی لینے کا کیا حکم ہے؟ فرمایا نشہ آور چیز خواہ تھوڑی ہو یا زیادہ حرام ہے اور فرمایا کہ شراب انگور سے بھی بنتی ہے، کھجور، شہد، گندم، جو اور مکئی سے بھی بنتی ہے، ان میں سے جس چیز سے بھی بنے، وہ بہر حال شراب ہے۔
Mukhtar bin Nofal rehmatullah alaih kahte hain ke ek martaba maine Hazrat Anas razi Allah anhu se pucha ke bartan mein pene ka kya hukum hai? Unhon ne jawab diya ke Nabi (صلى الله عليه وآله وسلم) ne "Mazfat" se mana karte hue farmaya hai ke har nashaawar cheez haram hai, maine pucha ke Mazfat se kya muraad hai? Unhon ne farmaya laq lagaya hua bartan, maine pucha ke shishi aur botal ka kya hukum hai? Unhon ne farmaya ke in donon mein koi haraj nahi, maine kaha ke log to inhen achha nahi samajhte? Unhon ne farmaya ke phir jis cheez mein tumhen shak ho use chod kar woh cheez ikhtiyar karlo jis mein tumhen koi shak na ho, kyunki har nashaawar cheez haram hai, maine arz kiya ke aap ne baja farmaya ke nasha haram hai, lekin khane ke baad ek do ghoont pee lene ka kya hukum hai? Farmaya nashaawar cheez chahe thori ho ya zyada haram hai aur farmaya ke sharab angoor se bhi banti hai, khajoor, shahad, gehun, jau aur makai se bhi banti hai, in mein se jis cheez se bhi bane, woh beharhaal sharab hai.
حَدَّثَنَا عَبْدُ اللَّهِ بْنُ إِدْرِيسَ ، قَالَ: سَمِعْتُ الْمُخْتَارَ بْنَ فُلْفُلٍ ، قَالَ: سَأَلْتُ أَنَسَ بْنَ مَالِكٍ عَنِ الشُّرْبِ فِي الْأَوْعِيَةِ؟، فَقَالَ: نَهَى رَسُولُ اللَّهِ صَلَّى اللَّهُ عَلَيْهِ وَسَلَّمَ" عَنِ الْمُزَفَّتَةِ"، وَقَالَ:" كُلُّ مُسْكِرٍ حَرَامٌ"، قَالَ: قُلْتُ: وَمَا الْمُزَفَّتَةُ؟، قَالَ: الْمُقَيَّرَةُ، قَالَ: قُلْتُ: فَالرَّصَاصُ، وَالْقَارُورَةُ؟، قَالَ: مَا بَأْسٌ بِهِمَا، قَالَ: قُلْتُ: فَإِنَّ نَاسًا يَكْرَهُونَهُمَا!، قَالَ: دَعْ مَا يَرِيبُكَ إِلَى مَا لَا يَرِيبُكَ، فَإِنَّ كُلَّ مُسْكِرٍ حَرَامٌ، قَالَ: قُلْتُ لَهُ: صَدَقْتَ، السُّكْرُ حَرَامٌ، فَالشَّرْبَةُ وَالشَّرْبَتَانِ عَلَى طَعَامِنَا؟، قَالَ: مَا أَسْكَرَ كَثِيرُهُ فَقَلِيلُهُ حَرَامٌ، وَقَالَ: الْخَمْرُ مِنَ الْعِنَبِ، وَالتَّمْرِ، وَالْعَسَلِ، وَالْحِنْطَةِ، وَالشَّعِيرِ، وَالذُّرَةِ، فَمَا خَمَّرْتَ مِنْ ذَلِكَ فَهِيَ الْخَمْرُ.