6.
Musnad of the Companions Who Narrated Abundantly
٦-
مسند المكثرين من الصحابة
The Musnad of Anas ibn Malik (may Allah be pleased with him)
مسنَد اَنَسِ بنِ مَالِك رَضِیَ اللَّه عَنه
Name | Fame | Rank |
---|---|---|
anasin | Anas ibn Malik al-Ansari | Sahabi |
‘āṣimun al-ḥwal | Asim al-Ahwal | Thiqah (Trustworthy) |
abū mu‘āwiyah | Muhammad ibn Khazim al-A'ma | Trustworthy |
الأسم | الشهرة | الرتبة |
---|---|---|
أَنَسٍ | أنس بن مالك الأنصاري | صحابي |
عَاصِمٌ الْأَحْوَلُ | عاصم الأحول | ثقة |
أَبُو مُعَاوِيَةَ | محمد بن خازم الأعمى | ثقة |
Musnad Ahmad ibn Hanbal 12705
Asim Ahwal (may Allah have mercy on him) said: I asked Anas ibn Malik (may Allah be pleased with him), "Is Qunut (supplication) before bowing (ruku) or after?" He replied, "Before bowing." I said, "Some people think that the Prophet (peace and blessings of Allah be upon him) recited Qunut after bowing." He said, "They are wrong. He (the Prophet) only recited it for a month, during which he invoked Allah's curse upon those who had killed his companions from the tribe of Quraysh."
Grade: Sahih
عاصم احول رحمہ اللہ کہتے ہیں کہ میں نے حضرت انس رضی اللہ عنہ سے پوچھا کہ قنوت رکوع سے پہلے ہے یا رکوع کے بعد؟ انہوں نے فرمایا رکوع سے پہلے، میں نے کہا کہ بعض لوگ یہ سمجھتے ہیں کہ نبی ﷺ نے رکوع کے بعد قنوت پڑھی ہے؟ انہوں نے فرمایا وہ غلط کہتے ہیں، وہ تو نبی ﷺ نے صرف ایک ماہ تک پڑھی تھی، جس میں نبی ﷺ اپنے قراء صحابہ کو شہید کرنے والے لوگوں کے خلاف بددعاء فرماتے تھے۔
Asim Ahwal rehmatullah alaih kahte hain ke maine Hazrat Anas razi Allah anhu se poocha ke qanoot ruku se pehle hai ya ruku ke baad? Unhon ne farmaya ruku se pehle, maine kaha ke baaz log ye samajhte hain ke Nabi (صلى الله عليه وآله وسلم) ne ruku ke baad qanoot parhi hai? Unhon ne farmaya wo galat kahte hain, wo to Nabi (صلى الله عليه وآله وسلم) ne sirf ek mah tak parhi thi, jis mein Nabi (صلى الله عليه وآله وسلم) apne qurra sahaba ko shaheed karne wale logon ke khilaf bad dua farmate the.
حَدَّثَنَا أَبُو مُعَاوِيَةَ ، حَدَّثَنَا عَاصِمٌ الْأَحْوَلُ ، عَنْ أَنَسٍ قَالَ: سَأَلْتُهُ عَنِ الْقُنُوتِ، أَقَبْلَ الرُّكُوعِ أَوْ بَعْدَ الرُّكُوعِ؟ فَقَالَ: قَبْلَ الرُّكُوعِ، قَالَ: قُلْتُ: فَإِنَّهُمْ يَزْعُمُونَ أَنَّ رَسُولَ اللَّهِ صَلَّى اللَّهُ عَلَيْهِ وَسَلَّمَ قَنَتَ بَعْدَ الرُّكُوعِ، فَقَالَ كَذَبُوا، إِنَّمَا قَنَتَ رَسُولُ اللَّهِ صَلَّى اللَّهُ عَلَيْهِ وَسَلَّمَ شَهْرًا يَدْعُو عَلَى نَاسٍ قَتَلُوا نَاسًا مِنْ أَصْحَابِهِ، يُقَالُ لَهُمْ: الْقُرَّاءُ".