7.
Musnad of the People of Mecca
٧-
مسند المكيين
Hadith of Ma'qil ibn Sinan al-Ashja'i (may Allah be pleased with him)
حَدِيثُ مَعْقِلِ بْنِ سِنَانٍ الْأَشْجَعِيِّ رَضِيَ اللَّهُ تَعَالَى عَنْهُ
Name | Fame | Rank |
---|---|---|
ma‘qil bn sinānin al-ashja‘ī | Ma'qil ibn Sinan al-Ashja'i | Sahabi (Companion of the Prophet) |
‘alqamah | Alqamah ibn Qays al-Nukha'i | Trustworthy, Upright |
ibrāhīm | Ibrahim al-Nakha'i | Trustworthy |
manṣūrin | Mansur bin Al-Mu'tamir Al-Salami | Trustworthy, Reliable |
sufyān | Sufyan al-Thawri | Trustworthy Hadith scholar, Jurist, Imam, Hadith expert, and he may have concealed the identity of some narrators |
yazīd bn hārūn | Yazid bin Harun al-Wasiti | Trustworthy and Precise |
الأسم | الشهرة | الرتبة |
---|---|---|
مَعْقِلُ بْنُ سِنَانٍ الْأَشْجَعِيُّ | معقل بن سنان الأشجعي | صحابي |
عَلْقَمَةَ | علقمة بن قيس النخعي | ثقة ثبت |
إِبْرَاهِيمَ | إبراهيم النخعي | ثقة |
مَنْصُورٍ | منصور بن المعتمر السلمي | ثقة ثبت |
سُفْيَانُ | سفيان الثوري | ثقة حافظ فقيه إمام حجة وربما دلس |
يَزِيدُ بْنُ هَارُونَ | يزيد بن هارون الواسطي | ثقة متقن |
Musnad Ahmad ibn Hanbal 15943
Alqamah narrates that a matter was presented before Abdullah (ibn Mas'ud). A man had married a woman and passed away shortly after. He had not yet specified her dowry (mahr) nor consummated the marriage. What is the ruling in this case? The companions presented different opinions. Ibn Mas'ud said, "My opinion is that the woman will receive a dowry equivalent to that of her peers. She will also inherit from him and observe the waiting period ('iddah)." Upon hearing this verdict, Mu'qal bin Sinan testified that the Prophet (peace be upon him) had given the same ruling in the case of Barira bint Waqsh.
Grade: Sahih
علقمہ کہتے ہیں کہ سیدنا عبداللہ کی خدمت میں یہ مسئلہ پیش ہوا کہ ایک عورت ہے جس سے ایک شخص نے نکاح کیا اور تھوڑی دیر بعد فوت ہو گیا اس نے ابھی اس کا مہر مقرر کیا تھا اور نہ ہی تخلیہ کیا تھا اس کا کیا حکم ہے۔ مختلف صحابہ نے مختلف آراء پیش کی سیدنا ابن مسعود نے فرمایا: میری رائے یہ ہے کہ اس عورت کو مہر مثل ملے گا اس کو وراثت میں بھی حصہ ملے گا اور وہ عدت بھی گزارے گی اس فیصلے کو سن کر سیدنا معقل بن سنان نے گواہی دی کہ نبی ﷺ نے بیعینہ اس طرح کا فیصلہ بروع بنت واشق کے بارے میں بھی کیا تھا۔
Alqama kehte hain ki Sayyidna Abdullah ki khidmat mein yeh masla pesh hua ki ek aurat hai jisse ek shakhs ne nikah kiya aur thori dair baad fawt ho gaya usne abhi uska mehr muqarrar kiya tha aur na hi takhliya kiya tha uska kya hukum hai Mukhtalif sahaba ne mukhtalif araa pesh ki Sayyidna Ibn Masood ne farmaya meri raay yeh hai ki us aurat ko mehr misl milega usko wirasat mein bhi hissa milega aur wo iddat bhi guzaregi is faisle ko sunkar Sayyidna Maqal bin Sinan ne gawahi di ki Nabi (صلى الله عليه وآله وسلم) ne be'aina is tarah ka faisla Baro bint Washaq ke bare mein bhi kiya tha
حَدَّثَنَا يَزِيدُ بْنُ هَارُونَ ، قَالَ: أَخْبَرَنَا سُفْيَانُ ، عَنْ مَنْصُورٍ ، عَنْ إِبْرَاهِيمَ ، عَنْ عَلْقَمَةَ ، قَالَ: أُتِيَ عَبْدُ اللَّهِ فِي امْرَأَةٍ تَزَوَّجَهَا رَجُلٌ، ثُمَّ مَاتَ عَنْهَا، وَلَمْ يَفْرِضْ لَهَا صَدَاقًا، وَلَمْ يَكُنْ دَخَلَ بِهَا , قَالَ: فَاخْتَلَفُوا إِلَيْهِ، فَقَالَ: أَرَى لَهَا مِثْلَ صَدَاقِ نِسَائِهَا، وَلَهَا الْمِيرَاثُ، وَعَلَيْهَا الْعِدَّةُ , فَشَهِدَ مَعْقِلُ بْنُ سِنَانٍ الْأَشْجَعِيُّ أَنَّ النَّبِيَّ صَلَّى اللَّهُ عَلَيْهِ وَسَلَّمَ" قَضَى فِي بِرْوَعَ ابْنَةِ وَاشِقٍ بِمِثْلِ مَا قَضَى".