8.
Musnad of the People of Medina
٨-
مسند المدنيين


Remaining hadith of al-Sa'b ibn Jathama, may Allah be pleased with him

بَقِيَّةُ حَدِيثِ الصَّعْبِ بْنِ جَثَّامَةَ رَضِيَ اللَّهُ تَعَالَى عَنْهُ

Musnad Ahmad ibn Hanbal 16684

Narrated by Sa'b bin Jaththama (may Allah be pleased with him) that once, while the Prophet (peace and blessings of Allah be upon him) was in the state of Ihram, I presented him with the meat of a wild donkey as a gift. However, the Prophet (peace and blessings of Allah be upon him) returned it to me. When he noticed my sadness, he said that there was no reason for returning it except that we were in the state of Ihram. Sufian says that the aforementioned Hadith of Sa'b was narrated to us by Amr bin Dinar, on the authority of Imam Zuhri. At that time, we had not met Imam Zuhri. Amr had stated in this Hadith that the children of the polytheists are from among them. However, when we met Imam Zuhri, I inquired about this Hadith. He said that he did not use the words: "The children of the polytheists are from among them." Instead, he had said: "They are better than their forefathers."


Grade: Sahih

سیدنا صعب بن جثامہ رضی اللہ عنہ سے مروی ہے کہ ایک مرتبہ نبی ﷺ احرام کی حالت میں تھے، میں نے آپ کی خدمت میں جنگلی گدھے کا گوشت ہدیۃ پیش کیا، لیکن نبی ﷺ نے وہ مجھے واپس کر دیا اور جب میرے چہرے پر غمگینی کے آثار دیکھے تو فرمایا کہ اسے واپس کرنے کی اور کوئی وجہ نہیں ہے سوائے اس کے کہ ہم محرم ہیں سفیان کہتے ہیں کہ سیدنا صعب کی مذکورہ حدیث ہمیں عمرو بن دینار نے امام زہری کے حوالے سے بتائی، اس وقت تک ہم امام زہری سے نہیں ملے تھے، عمرو نے اس حدیث میں یہ کہا تھا کہ مشرکین کے بچے انہی میں سے ہیں، لیکن جب امام زہری ہمارے یہاں آئے تو میں نے ان سے اس حدیث کی تحقیق کی، انہوں نے یہ لفظ نہیں فرمایا: بلکہ یہ فرمایا: تھا کہ وہ اپنے آباؤ اجداد سے بہتر ہیں۔

Sayyidna Saab bin Jussama (رضي الله تعالى عنه) se marvi hai ki ek martaba Nabi (صلى الله عليه وآله وسلم) ehram ki halat mein thay, maine aap ki khidmat mein jungli gadhay ka gosht hadiya pesh kiya, lekin Nabi (صلى الله عليه وآله وسلم) ne woh mujhe wapas kar diya aur jab mere chehre par ghamgini ke asar dekhe to farmaya ke isse wapas karne ki aur koi wajah nahi hai siwaye iske ke hum muhrim hain. Sufyan kehte hain ke Sayyidna Saab ki mazkora hadees humein Amr bin Dinar ne Imam Zuhri ke hawale se batai, iss waqt tak hum Imam Zuhri se nahi milay thay, Amr ne iss hadees mein ye kaha tha ke mushrikon ke bacche unhi mein se hain, lekin jab Imam Zuhri humare yahan aaye to maine unse is hadees ki tehqeeq ki, unhon ne ye lafz nahi farmaya: balke ye farmaya: tha ke woh apne abawo ajdad se behtar hain.

(حديث موقوف) وَأَهْدَيْتُ لِرَسُولِ اللَّهِ صَلَّى اللَّهُ عَلَيْهِ وَسَلَّمَ لَحْمَ حِمَارِ وَحْشٍ وَهُوَ بِالْأَبْوَاءِ، أَوْ بِوَدَّانَ، فَرَدَّهُ عَلَيَّ، فَلَمَّا رَأَى الْكَرَاهِيَةَ فِي وَجْهِي، قَالَ:" إِنَّهُ لَيْسَ مِنَّا رَدٌّ عَلَيْكَ، وَلَكِنَّا حُرُمٌ".