8.
Musnad of the People of Medina
٨-
مسند المدنيين
Remaining hadith of al-Sa'b ibn Jathama, may Allah be pleased with him
بَقِيَّةُ حَدِيثِ الصَّعْبِ بْنِ جَثَّامَةَ رَضِيَ اللَّهُ تَعَالَى عَنْهُ
Musnad Ahmad ibn Hanbal 16685
It is narrated on the authority of Sa'b bin Jussama (may Allah be pleased with him) that once the Prophet (peace and blessings of Allah be upon him) was in the state of Ihram, I presented him with the meat of a wild donkey as a gift, but the Prophet (peace and blessings of Allah be upon him) returned it to me and when he saw signs of sadness on my face, he said that there is no other reason for returning it except that we are in the state of Ihram. Sufyan says that the aforementioned Hadith of Sa'b was narrated to us by Amr bin Dinar, on the authority of Imam Zuhri. We had not yet met Imam Zuhri at that time. Amr had said in this Hadith that the children of the polytheists are from among them. But when Imam Zuhri came to us, I inquired about this Hadith from him. He did not say these words, but rather said that they are better than their forefathers.
Grade: Sahih
حضرت صعب بن جثامہ (رض) سے مروی ہے کہ ایک مرتبہ نبی (صلی اللہ علیہ وآلہ وسلم) احرام کی حالت میں تھے، میں نے آپ کی خدمت میں جنگلی گدھے کا گوشت ہدیۃ پیش کیا، لیکن نبی (صلی اللہ علیہ وآلہ وسلم) نے وہ مجھے واپس کردیا اور جب میرے چہرے پر غمگینی کے آثار دیکھے تو فرمایا کہ اسے واپس کرنے کی اور کوئی وجہ نہیں ہے سوائے اس کے کہ ہم محرم ہیں سفیان کہتے ہیں کہ حضرت صعب کی مذکورہ حدیث ہمیں عمرو بن دینار نے امام زہری کے حوالے سے بتائی، اس وقت تک ہم امام زہری سے نہیں ملے تھے، عمرو نے اس حدیث میں یہ کہا تھا کہ مشرکین کے بچے انہی میں سے ہیں، لیکن جب امام زہری ہمارے یہاں آئے تو میں نے ان سے اس حدیث کی تحقیق کی، انہوں نے یہ لفظ نہیں فرمایا بلکہ یہ فرمایا تھا کہ وہ اپنے آباؤ اجداد سے بہتر ہیں۔
Hazrat Saab bin Jasama (RA) se marvi hai keh aik martaba Nabi (SAW) ehram ki halat mein thay, maine aap ki khidmat mein jangli gadhay ka gosht hadiya pesh kya, lekin Nabi (SAW) ne woh mujhe wapas kardiya aur jab mere chehre par ghamgini ke asar dekhe toh farmaya keh isay wapas karne ki aur koi wajah nahi hai siwaye is ke keh hum mehram hain. Sufyan kehte hain keh Hazrat Saab ki mazkora hadees humein Amr bin Dinar ne Imam Zahri ke hawale se batai, iss waqt tak hum Imam Zahri se nahi milay thay, Amr ne iss hadees mein yeh kaha tha keh mushrikeen ke bachay unhi mein se hain, lekin jab Imam Zahri hamare yahan aye toh maine un se iss hadees ki tehqeeq ki, unhon ne yeh lafz nahi farmaya balkeh yeh farmaya tha keh woh apne abaao ajdad se behtar hain.
قَالَ سُفْيَانُ : فَحَدَّثَنَا عَمْرُو بْنُ دِينَارٍ ، بِحَدِيثِ الصَّعْبِ هَذَا، عَنِ الزُّهْرِيِّ قَبْلَ أَنْ نَلْقَاهُ، فَقَالَ فِيهِ:" هُمْ مِنْ آبَائِهِمْ" فَلَمَّا قَدِمَ عَلَيْنَا الزُّهْرِيُّ تَفَقَّدْتُهُ فَلَمْ يَقُلْ، وَقَالَ: هُمْ خَيْرٌ مِنْهُمْ.