2.
Narrations of the ten companions promised paradise other than the Rightly Guided Caliphs
٢-
روايات الأصحاب العشرة المبشرين بالجنة بخلاف الخلفاء الراشدين


The Hadith of Abdur-Rahman ibn Awf al-Zuhri (may Allah be pleased with him)

حَدِیث عَبدِ الرَّحمَنِ بنِ عَوف الزّهرِیِّ رَضِیَ اللَّه عَنه

Musnad Ahmad ibn Hanbal 1689

It is narrated on the authority of Sayyiduna Ibn 'Abbas (may Allah be pleased with him) that once he was discussing a matter of prayer with Sayyiduna 'Umar Farooq (may Allah be pleased with him). While they were discussing, Sayyiduna 'Abdur Rahman bin 'Awf (may Allah be pleased with him) came in sight. He asked, "Should I not narrate to you a hadith of the Prophet (peace and blessings of Allah be upon him) which I heard myself from him?" They replied, "Why not?" So, he narrated this hadith: "If anyone of you has any doubt about the number of rak'ahs he has prayed, he should proceed on the basis of certainty and complete his prayer, then perform two prostrations (sajdah) of forgetfulness."


Grade: Hasan

سیدنا ابن عباس رضی اللہ عنہما سے مروی ہے کہ ایک مرتبہ وہ سیدنا عمر فاروق رضی اللہ عنہ کے ساتھ نماز کے کسی مسئلے میں مذاکرہ کر رہے تھے، ابھی یہ بات ہو ہی رہی تھی کہ سامنے سے سیدنا عبدالرحمن بن عوف رضی اللہ عنہ آتے ہوئے دکھائی دیئے، انہوں نے فرمایا کہ کیا میں آپ کو نبی ﷺ کی ایک حدیث نہ سناؤں جو میں نے خود نبی ﷺ سے سنی ہے؟ انہوں نے فرمایا: کیوں نہیں، چنانچہ انہوں نے یہ حدیث سنائی: ”جس شخص کو نماز کی رکعتوں میں کمی کا شک ہو جائے تو وہ نماز پڑھتا رہے یہاں تک کہ بیشی میں شک ہو۔“

Saina Ibne Abbas Raziallahu Anhuma se marvi hai ki aik martaba woh Saina Umar Farooq Raziallahu Anhu ke sath namaz ke kisi masle me muzakira kar rahe thay, abhi ye baat ho hi rahi thi ki samne se Saina Abdur Rahman bin Auf Raziallahu Anhu aate huye dikhayi diye, unhon ne farmaya ki kya main aap ko Nabi (صلى الله عليه وآله وسلم) ki aik hadees na sunaun jo maine khud Nabi (صلى الله عليه وآله وسلم) se suni hai? Unhon ne farmaya: kyun nahi, chunancha unhon ne ye hadees sunai: “Jis shakhs ko namaz ki rak'aton me kami ka shak ho jaye to woh namaz parhta rahe yahan tak ki beshi me shak ho.”

قَالَ أَبُو عَبْد الرَّحْمَنِ: وَجَدْتُ هَذَا الْحَدِيثَ فِي كِتَابِ أَبِي بِخَطِّ يَدِهِ، حَدَّثَنَا مُحَمَّدُ بْنُ يَزِيدَ ، عَنْ إِسْمَاعِيلَ بْنِ مُسْلِمٍ ، عَنِ الزُّهْرِيِّ ، عَنْ عُبَيْدِ اللَّهِ بْنِ عَبْدِ اللَّهِ ، عَنِ ابْنِ عَبَّاسٍ ، أَنَّهُ كَانَ يُذَاكِرُ عُمَرَ شَأْنَ الصَّلَاةِ، فَانْتَهَى إِلَيْهِمْ عَبْدُ الرَّحْمَنِ بْنُ عَوْفٍ ، فَقَالَ: أَلَا أُحَدِّثُكُمْ بِحَدِيثٍ سَمِعْتُهُ مِنْ رَسُولِ اللَّهِ صَلَّى اللَّهُ عَلَيْهِ وَسَلَّمَ، قَالُوا: بَلَى، قَالَ: فَأَشْهَدُ أَنِّي سَمِعْتُ رَسُولَ اللَّهِ صَلَّى اللَّهُ عَلَيْهِ وَسَلَّمَ , يَقُولُ:" مَنْ صَلَّى صَلَاةً يَشُكُّ فِي النُّقْصَانِ، فَلْيُصَلِّ حَتَّى يَشُكَّ فِي الزِّيَادَةِ". آخِرُ أَحَادِيثِ عَبْدِ الرَّحْمَنِ بْنِ عَوْفٍ رَضِيَ اللَّهُ عَنْهُ