9.
Musnad of the Syrians
٩-
مسند الشاميين
Hadith of Shaddad ibn Aws
حَدِیث شَدَّادِ بنِ اَوس
Name | Fame | Rank |
---|---|---|
shaddād bn awsin | Shaddad ibn Aws al-Ansari | Companion |
ya‘lá bn shaddād bn awsin | Ya'la ibn Shaddad al-Ansari | Saduq (Truthful), Hasan al-Hadith (Good in Hadith) |
‘ubayd al-lah bn al-mughīrah | Ubaydullah ibn al-Mughirah al-Saba'i | Thiqah (Trustworthy) |
ibn lahī‘ah | Abdullah ibn Lahi'ah Al-Hadrami | Weak in Hadith |
ḥasanun al-ashyab | Al-Hasan ibn Musa al-Ashib | Thiqah (Trustworthy) |
الأسم | الشهرة | الرتبة |
---|---|---|
شَدَّادُ بْنُ أَوْسٍ | شداد بن أوس الأنصاري | صحابي |
يَعْلَى بْنِ شَدَّادِ بْنِ أَوْسٍ | يعلى بن شداد الأنصاري | صدوق حسن الحديث |
عُبَيْدُ اللَّهِ بْنُ الْمُغِيرَةِ | عبيد الله بن المغيرة السبائي | ثقة |
ابْنُ لَهِيعَةَ | عبد الله بن لهيعة الحضرمي | ضعيف الحديث |
حَسَنٌ الْأَشْيَبُ | الحسن بن موسى الأشيب | ثقة |
Musnad Ahmad ibn Hanbal 17137
It is narrated on the authority of Sayyiduna Shaddad (may Allah be pleased with him) that Sayyiduna Abu Dharr al-Ghifari (may Allah be pleased with him) would hear a strict command from the Prophet (peace and blessings of Allah be upon him). He would then return to his people and convey that message to them. Later, the Prophet (peace and blessings of Allah be upon him) would grant a concession in that matter, but Sayyiduna Abu Dharr (may Allah be pleased with him) would refrain from hearing about it. As a result, he would continue to adhere to the initial strict command.
Grade: Da'if
سیدنا شداد رضی اللہ عنہ سے مروی ہے کہ سیدنا ابوذر غفاری رضی اللہ عنہ (کا معاملہ کچھ یوں تھا کہ وہ) نبی ﷺ سے کوئی ایسا حکم سنتے جس میں سختی ہوتی وہ اپنی قوم میں واپس جاتے اور ان تک یہ پیغام پہنچا دیتے بعد میں نبی ﷺ اس میں رخصت دے دیتے لیکن سیدنا ابوذر غفاری رضی اللہ عنہ اسے سننے سے رہ جاتے جس کا نتیجہ یہ ہوتا کہ وہ اسی سختی والے حکم کے ساتھ چمٹے رہتے۔
Sayyidna Shaddad (رضي الله تعالى عنه) se marvi hai ki Sayyidna Abuzar Ghaffari (رضي الله تعالى عنه) (ka mamla kuch yun tha ki woh) Nabi (صلى الله عليه وآله وسلم) se koi aisa hukm sunte jis mein sakhti hoti woh apni qaum mein wapas jate aur un tak yeh paigham pahuncha dete baad mein Nabi (صلى الله عليه وآله وسلم) is mein rukhsat de dete lekin Sayyidna Abuzar Ghaffari (رضي الله تعالى عنه) ise sunne se reh jate jis ka natija yeh hota ki woh isi sakhti wale hukm ke sath chamte rahte.
حَدَّثَنَا حَسَنٌ الْأَشْيَبُ ، قَالَ: حَدَّثَنَا ابْنُ لَهِيعَةَ ، قَالَ: حَدَّثَنَاهُ عُبَيْدُ اللَّهِ بْنُ الْمُغِيرَةِ ، عَنْ يَعْلَى بْنِ شَدَّادِ بْنِ أَوْسٍ ، قَالَ: قَالَ شَدَّادُ بْنُ أَوْسٍ : كَانَ أَبُو ذَرٍّ يَسْمَعُ الْحَدِيثَ مِنْ رَسُولِ اللَّهِ صَلَّى اللَّهُ عَلَيْهِ وَسَلَّمَ فِيهِ الشِّدَّةُ، ثُمَّ يَخْرُجُ إِلَى قَوْمِهِ يُسَلِّمُ عَلَيْهِمْ، ثُمَّ إِنَّ رَسُولَ اللَّهِ صَلَّى اللَّهُ عَلَيْهِ وَسَلَّمَ يُرَخِّصُ فِيهِ بَعْدُ، فَلَمْ يَسْمَعْهُ أَبُو ذَرٍّ، فَيَتَعَلَّقَ أَبُو ذَرٍّ بِالْأَمْرِ الشَّدِيدِ .