13.
Musnad of the Ansar
١٣-
مسند الأنصار
Hadith of Abu Umamah Al-Bahili
حَدِيثُ أَبِي أُمَامَةَ الْبَاهِلِيِّ
Name | Fame | Rank |
---|---|---|
abā umāmah | Suhayb bin Ajlan Al-Bahli | Companion |
abū ghālibin | Hazur al-Bahli | Saduq (truthful) but makes mistakes |
salīm bn ḥayyān | Salim ibn Hayyan al-Hudhali | Trustworthy |
yazīd bn hārūn | Yazid bin Harun al-Wasiti | Trustworthy and Precise |
الأسم | الشهرة | الرتبة |
---|---|---|
أَبَا أُمَامَةَ | صدي بن عجلان الباهلي | صحابي |
أَبُو غَالِبٍ | حزور الباهلي | صدوق يخطئ |
سَلِيمُ بْنُ حَيَّانَ | سليم بن حيان الهذلي | ثقة |
يَزِيدُ بْنُ هَارُونَ | يزيد بن هارون الواسطي | ثقة متقن |
Musnad Ahmad ibn Hanbal 22196
It is narrated on the authority of Hadrat Abu Umama (may Allah be pleased with him) that when you perform ablution properly, then by the time you sit down, all your sins will have been forgiven. If after that a person stands up to pray, then it becomes a source of virtue and reward for him. He sits down having been forgiven. A man asked him, "O Abu Umama! Tell us, if he stands up to pray, will it be considered Nafl (supererogatory prayer) for him?" He replied, "No, being Nafl was a characteristic of the Holy Prophet (peace and blessings of Allah be upon him). How can it be for an ordinary person who is constantly entangled in sins and slips? Rather, it is a source of reward for him."
Grade: Da'if
حضرت ابو امامہ رضی اللہ عنہ سے مروی ہے کہ جب تم اچھی طرح وضو کرو تو جب بیٹھو گے اس وقت تمہارے سارے گناہ بخشے جاچکے ہوں گے اگر اس کے بعد کوئی شخص کھڑا ہو کر نماز پڑھنے لگا تو وہ اس کے لئے فضیلت اور باعث اجربن جاتی ہے وہ بیٹھتا ہے توبخشا بخشایا ہوا بیٹھتا ہے ایک آدمی نے ان سے پوچھا اے ابو امامہ! یہ بتائیے کہ اگر وہ کھڑا ہو کر نماز پڑھنے لگے تو وہ اس کے لئے نفل ہوگی؟ انہوں نے فرمایا نہیں، نفل ہونا تو نبی کریم ﷺ کی خصوصیت تھی، عام آدمی کے لئے کیسے ہوسکتی ہے جبکہ وہ گناہوں اور لغزشوں میں بھاگا پھرتا ہے اس کے لئے وہ باعث اجر ہوتی ہے۔
Hazrat Abu Umama (رضي الله تعالى عنه) se marvi hai ki jab tum achhi tarah wuzu karo to jab baitho ge us waqt tumhare sare gunah bakhshe jachuke honge agar uske bad koi shakhs khara ho kar namaz parhne laga to wo uske liye fazilat aur baais ajr ban jati hai wo baithta hai to bakhsha bakhaya hua baithta hai ek aadmi ne unse pucha aye Abu Umama! Yeh bataiye ki agar wo khara ho kar namaz parhne lage to wo uske liye nafl hogi? Unhon ne farmaya nahi, nafl hona to Nabi Kareem (صلى الله عليه وآله وسلم) ki khususiyat thi, aam aadmi ke liye kaise hosakti hai jabke wo gunahon aur laghzishon me bhaga phirta hai uske liye wo baais ajr hoti hai.
حَدَّثَنَا يَزِيدُ بْنُ هَارُونَ , أَخْبَرَنَا سَلِيمُ بْنُ حَيَّانَ , حَدَّثَنَا أَبُو غَالِبٍ , قَالَ: سَمِعْتُ أَبَا أُمَامَةَ , يَقُولُ: " إِذَا وَضَعْتَ الطَّهُورَ مَوَاضِعَهُ , قَعَدْتَ مَغْفُورًا لَكَ , فَإِنْ قَامَ يُصَلِّي , كَانَتْ لَهُ فَضِيلَةً وَأَجْرًا , وَإِنْ قَعَدَ , قَعَدَ مَغْفُورًا لَهُ" , فَقَالَ لَهُ رَجُلٌ: يَا أَبَا أُمَامَةَ , أَرَأَيْتَ إِنْ قَامَ فَصَلَّى تَكُونُ لَهُ نَافِلَةً؟ قَالَ:" لَا , إِنَّمَا النَّافِلَةُ لِلنَّبِيِّ صَلَّى اللَّهُ عَلَيْهِ وَسَلَّمَ , كَيْفَ تَكُونُ لَهُ نَافِلَةً , وَهُوَ يَسْعَى فِي الذُّنُوبِ وَالْخَطَايَا؟! تَكُونُ لَهُ فَضِيلَةً وَأَجْرًا" .