13.
Musnad of the Ansar
١٣-
مسند الأنصار
Hadith of Abu Jabirah al-Dhahak ibn al-Dhahak from his maternal uncle (may Allah be pleased with him)
حَدِيثُ أَبِي جَبِيرَةَ الضَّحَّاكِ بْنِ الضَّحَّاكِ عَنْ عُمُومَةٍ لَهُ رَضِيَ اللَّهُ تَعَالَى عَنْهُ
Name | Fame | Rank |
---|---|---|
rajulin | Anonymous Name | |
abī ‘amrw al-shaybānī | Sa'd ibn Iyas al-Shaybani | Trustworthy |
al-rukayn bn al-rabī‘ bn ‘umaylah | Rakeen ibn Al-Rabee Al-Fazari | Trustworthy |
zā’idah | Zaeedah Ibn Qudaamah Al-Thaqafi | Trustworthy, Upright |
mu‘āwiyah bn ‘amrw | Mu'awiya ibn 'Amr al-Azdi | Trustworthy |
Musnad Ahmad ibn Hanbal 23230
It is narrated from an Ansari companion (may Allah be pleased with him) that the Holy Prophet (peace and blessings of Allah be upon him) said: “Horses are of three types: (1) Those horses which a man prepares for Jihad in the way of Allah, its price is a reward, riding it is a reward, lending it is a reward and its fodder is a reward. (2) Those horses which make a man arrogant and he makes them run in races for bets, their price is a sin and their fodder is a sin. (3) Those horses which help a man earn his living, soon these horses will become a means of removing his poverty and need. Insha’Allah.”
Grade: Sahih
ایک انصاری صحابی رضی اللہ عنہ سے مروی ہے کہ نبی کریم ﷺ نے ارشاد فرمایا گھوڑے تین طرح کے ہوتے ہیں (١) وہ گھوڑے جنہیں انسان اللہ کے راستہ میں جہاد کے لئے تیار کرے اس کی قیمت بھی باعث اجر اس کی سواری بھی باعث اجر اسے عاریت پر دینا بھی باعث اجر اور اس کا چارہ بھی باعث اجر ہے (٢) وہ گھوڑے جو انسان کو تکبر کے خول میں جکڑ دیں اور وہ شرط پر انہیں دوڑ میں شریک کرے اس کی قیمت بھی باعث وبال اور اس کا چارہ بھی باعث وبال ہے (٣) وہ گھوڑے جو انسان کے پیٹ کے کام آئیں عنقریب یہ گھوڑے اس کے فقروفاقہ کو دور کرنے کا سبب بن جائیں گے۔ ان شاء اللہ۔
aik ansari sahabi razi allaho anho se marvi hai ke nabi kareem sallallaho alaihe wasallam ne irshad farmaya ghore teen tarah ke hote hain (1) woh ghore jinhen insan allah ke rastay mein jihad ke liye taiyar kare uski qeemat bhi baais e ajr uski sawari bhi baais e ajr usey ariyat per dena bhi baais e ajr aur us ka chara bhi baais e ajr hai (2) woh ghore jo insan ko takabbur ke khole mein jakar dein aur woh shart per unhen daud mein sharik kare uski qeemat bhi baais e wabaal aur us ka chara bhi baais e wabaal hai (3) woh ghore jo insan ke pet ke kaam aaen qareeb yeh ghore us ke fuqara faqa ko door karne ka sabab ban jayen ge. in sha allah.
حَدَّثَنَا مُعَاوِيَةُ بنُ عَمْرٍو ، حَدَّثَنَا زَائِدَةُ ، حَدَّثَنَا الرُّكَيْنُ بنُ الرَّبيعِ بنِ عُمَيْلَةَ ، عَنْ أَبي عَمْرٍو الشَّيْبانِيِّ ، عَنْ رَجُلٍ مِنَ الْأَنْصَارِ، عَنِ النَّبيِّ صَلَّى اللَّهُ عَلَيْهِ وَسَلَّمَ قَالَ: " الْخَيْلُ ثَلَاثَةٌ: فَرَسٌ يَرْبطُهُ الرَّجُلُ فِي سَبيلِ اللَّهِ، فَثَمَنُهُ أَجْرٌ، وَرُكُوبهُ أَجْرٌ، وَعَارِيَتُهُ أَجْرٌ، وَعَلَفُهُ أَجْرٌ، وَفَرَسٌ يُغَالِقُ عَلَيْهَا الرَّجُلُ وَيُرَاهِنُ، فَثَمَنُهُ وِزْرٌ، وَعَلَفُهُ وِزْرٌ، وَرُكُوبهُ وِزْرٌ، وَفَرَسٌ لِلْبطْنَةِ، فَعَسَى أَنْ يَكُونَ سَدَّادًا مِنَ الْفَقْرِ إِنْ شَاءَ اللَّهُ تَعَالَى" .