1.
The Musnad of the Rightly Guided Caliphs
١-
مسند الخلفاء الراشدين


The Musnad of Umar ibn al-Khattab (may Allah be pleased with him)

مُسْنَدِ عُمَرَ بْنِ الْخَطَّابِ رَضِيَ اللَّهُ عَنْهُ

Musnad Ahmad ibn Hanbal 352

Sayyiduna 'Abdur-Rahman ibn 'Awf (may Allah be pleased with him) narrates that once, Sayyiduna 'Umar (may Allah be pleased with him) went for Hajj. There, he intended to deliver a sermon in light of certain circumstances. However, Sayyiduna 'Abdur-Rahman ibn 'Awf (may Allah be pleased with him) advised him, "At this time, a large number of vulnerable people are present. You should postpone your sermon until we return to Madinah Munawwarah (because the people there are understanding and will comprehend your words. These people might not grasp the matter correctly and may create unrest)." So, when Sayyiduna 'Umar (may Allah be pleased with him) returned to Madinah Munawwarah, one day he went near the pulpit, and I heard him saying, "Some people question the validity of stoning (as a punishment). They claim that the Book of Allah only mentions punishment by whipping. However, the Prophet (peace and blessings of Allah be upon him) implemented the punishment of stoning, and we have done so after him. If people did not say that 'Umar has added something to the Book of Allah which is not in it, I would have written the verse concerning this ruling (in the margin) of the Holy Quran."


Grade: Sahih

سیدنا عبدالرحمن بن عوف رضی اللہ عنہ فرماتے ہیں کہ ایک مرتبہ سیدنا عمر رضی اللہ عنہ حج کے لئے تشریف لے گئے، وہاں انہوں نے مخصوص حالات کے تناظر میں کوئی خطبہ دینا چاہا، لیکن سیدنا عبدالرحمن بن عوف رضی اللہ عنہ نے ان سے کہا کہ اس وقت تو لوگوں کا کمزور طبقہ بہت بڑی مقدار میں موجود ہے، آپ اپنے اس خطبہ کو مدینہ منورہ واپسی تک مؤخر کر دیں (کیونکہ وہاں کے لوگ سمجھدار ہیں، وہ آپ کی بات سمجھ لیں گے، یہ لوگ بات کو صحیح طرح سمجھ نہ سکیں گے اور شورش بپا کر دیں گے۔) چنانچہ جب سیدنا عمر رضی اللہ عنہ مدینہ منورہ واپس آ گئے تو ایک دن میں منبر کے قریب گیا، میں نے انہیں یہ کہتے ہوئے سنا کہ بعض لوگ کہتے ہیں رجم کی کیا حیثیت ہے؟ کتاب اللہ میں تو صرف کوڑوں کی سزا ذکر کی گئی ہے؟ حالانکہ نبی ﷺ نے بھی رجم کی سزا جاری فرمائی ہے اور ان کے بعد ہم نے بھی، اور اگر لوگ یہ نہ کہتے کہ عمر نے کتاب اللہ میں اس چیز کا اضافہ کر دیا جو اس میں نہیں ہے تو میں اس حکم والی آیت کو قرآن کریم (کے حاشیے) پر لکھ دیتا۔

Sayyiduna Abdur Rahman bin Auf (رضي الله تعالى عنه) farmate hain ki ek martaba Sayyiduna Umar (رضي الله تعالى عنه) Hajj ke liye tashreef le gaye, wahan unhon ne makhsoos halat ke tanazur mein koi khutba dena chaha, lekin Sayyiduna Abdur Rahman bin Auf (رضي الله تعالى عنه) ne un se kaha ki is waqt to logon ka kamzor tabqa bahut badi miqdar mein maujood hai, aap apne is khutba ko Madina Munawwara wapsi tak moakhir kar dein (kyun ki wahan ke log samajhdar hain, woh aap ki baat samajh lenge, yeh log baat ko sahi tarah samajh na saken ge aur shorish barpa kar denge.) Chunache jab Sayyiduna Umar (رضي الله تعالى عنه) Madina Munawwara wapas aa gaye to ek din mein mimbar ke qareeb gaya, maine unhen yeh kahte huye suna ki baaz log kahte hain Rajm ki kya haisiyat hai? Kitab Allah mein to sirf kodon ki saza zikar ki gayi hai? Halaanki Nabi (صلى الله عليه وآله وسلم) ne bhi Rajm ki saza jari farmaayi hai aur un ke baad hum ne bhi, aur agar log yeh na kahte ki Umar ne Kitab Allah mein is cheez ka izafa kar diya jo is mein nahin hai to mein is hukm waali ayat ko Quran Kareem (ke hashiye) par likh deta.

حَدَّثَنَا مُحَمَّدُ بْنُ جَعْفَرٍ ، وَحَجَّاجٌ ، قَالَا: حَدَّثَنَا شُعْبَةُ ، عَنْ سَعْدِ بْنِ إِبْرَاهِيمَ ، قَالَ: سَمِعْتُ عُبَيْدَ اللَّهِ بْنَ عَبْدِ اللَّهِ بْنِ عُتْبَةَ يُحَدِّثُ، عَنِ ابْنِ عَبَّاسٍ ، عَنْ عَبْدِ الرَّحْمَنِ بْنِ عَوْفٍ ، قَالَ: حَجَّ عُمَرُ بْنُ الْخَطَّابِ ، فَأَرَادَ أَنْ يَخْطُبَ النَّاسَ خُطْبَةً، فَقَالَ عَبْدُ الرَّحْمَنِ بْنُ عَوْفٍ: إِنَّهُ قَدْ اجْتَمَعَ عِنْدَكَ رَعَاعُ النَّاسِ، فَأَخِّرْ ذَلِكَ حَتَّى تَأْتِيَ الْمَدِينَةَ. فَلَمَّا قَدِمَ الْمَدِينَةَ دَنَوْتُ مِنْهُ قَرِيبًا مِنَ الْمِنْبَرِ، فَسَمِعْتُهُ يَقُولُ:" وَإِنَّ نَاسًا يَقُولُونَ: مَا بَالُ الرَّجْمِ، وَإِنَّمَا فِي كِتَابِ اللَّهِ الْجَلْدُ؟ وَقَدْ رَجَمَ رَسُولُ اللَّهِ صَلَّى اللَّهُ عَلَيْهِ وَسَلَّمَ وَرَجَمْنَا بَعْدَهُ، وَلَوْلَا أَنْ يَقُولُوا: أَثْبَتَ فِي كِتَابِ اللَّهِ مَا لَيْسَ فِيهِ، لَأَثْبَتُّهَا كَمَا أُنْزِلَتْ".