6.
Musnad of the Companions Who Narrated Abundantly
٦-
مسند المكثرين من الصحابة
The Musnad of Abdullah ibn Mas'ud (may Allah be pleased with him)
مسنَد عبد الله بن مسعود رَضِیَ اللَّه تَعَالَى عَنه
Name | Fame | Rank |
---|---|---|
‘abd al-lah | Abdullah ibn Mas'ud | Companion |
abī al-aḥwaṣ | Awf ibn Malik al-Jashimi | Thiqah (Trustworthy) |
ibrāhīm bn muslimin al-hajarī | Ibrahim Ibn Muslim Al-Abdi | Weak in Hadith |
abū mu‘āwiyah | Muhammad ibn Khazim al-A'ma | Trustworthy |
الأسم | الشهرة | الرتبة |
---|---|---|
عَبْدِ اللَّهِ | عبد الله بن مسعود | صحابي |
أَبِي الْأَحْوَصِ | عوف بن مالك الجشمي | ثقة |
إِبْرَاهِيمُ بْنُ مُسْلِمٍ الْهَجَرِيُّ | إبراهيم بن مسلم العبدي | ضعيف الحديث |
أَبُو مُعَاوِيَةَ | محمد بن خازم الأعمى | ثقة |
Musnad Ahmad ibn Hanbal 3623
Sayyiduna Ibn Mas'ud, may Allah be pleased with him, said: "Whoever wishes to meet Allah on the Day of Resurrection in a state of Islam, then he should observe these obligatory prayers, whenever he is called to them, for they are among the Sunan al-Huda (the rightly guided ways), and Allah has ordained the Sunan al-Huda for your Prophet. Each one of you has a mosque in his house. If you start praying in your homes like those who stay behind, then you will have abandoned the Sunnah of your Prophet, and when you abandon the Sunnah of your Prophet, you will go astray. I have seen that the one who used to stay behind from the congregational prayer was the hypocrite, and his hypocrisy was known to all. And I have also seen that a man would be brought to the mosque supported by two men and made to stand in the row. And the Prophet, peace and blessings of Allah be upon him, said: 'Whoever performs ablution and does it well, then sets out towards any mosque, then for every step he takes, his status will be raised, or a sin will be forgiven for him, or a good deed will be written for him.' Because of this, we used to take small steps. And the virtue of praying in congregation is twenty-five degrees greater than praying alone."
Grade: Sahih
سیدنا ابن مسعود رضی اللہ عنہ فرماتے ہیں کہ جس شخص کی یہ خواہش ہو کہ کل قیامت کے دن اللہ سے اس کی ملاقات اسلام کی حالت میں ہو تو اسے ان فرض نمازوں کی پابندی کرنی چاہئے، جب بھی ان کی طرف پکارا جائے، کیونکہ یہ سنن ہدی میں سے ہیں، اور اللہ نے تمہارے پیغمبر کے لئے سنن ہدی کو مشروع قرار دیا ہے، تم میں سے ہر ایک کے گھر میں مسجد ہوتی ہے، اگر تم اپنے گھروں میں اس طرح نماز پڑھنے لگے جیسے یہ پیچھے رہ جانے والے اپنے گھروں میں پڑھ لیتے ہیں تو تم اپنے نبی کی سنت کے تارک ہو گے، اور جب تم اپنے نبی کی سنت کو چھوڑو گے تو گمراہ ہو جاؤ گے، اور میں نے دیکھا ہے کہ جماعت کی نماز سے وہی شخص پیچھے رہتا تھا جو منافق ہوتا تھا اور اس کا نفاق سب کے علم میں ہوتا تھا۔ نیز میں نے یہ بھی دیکھا ہے کہ ایک شخص کو دو آدمیوں کے سہارے پر مسجد میں لایا جاتا اور صف میں کھڑا کر دیا جاتا تھا، اور نبی ﷺ کا ارشاد ہے: ”جو شخص وضو کرے اور اچھی طرح کرے، پھر کسی بھی مسجد کی طرف روانہ ہو جائے، وہ جو قدم بھی اٹھائے گا، اس کا ایک درجہ بلند کیا جائے گا، یا ایک گناہ معاف کیا جائے گا، یا ایک نیکی لکھی جائے گی“، اسی بناء پر ہم چھوٹے چھوٹے قدم اٹھا تے تھے، اور تنہا نماز پڑھنے کی نسبت جماعت کے ساتھ نماز پڑھنے کی فضیلت پچیس درجہ زیادہ ہے۔
Sayyidna Ibn Masood (رضي الله تعالى عنه) farmate hain ki jis shakhs ki yeh khwahish ho ki kal qayamat ke din Allah se uski mulaqat Islam ki halat mein ho to use in farz namaazon ki pabandi karni chahie, jab bhi in ki taraf pukara jae, kyunki yeh sunan hadi mein se hain, aur Allah ne tumhare paighambar ke liye sunan hadi ko mashru karar diya hai, tum mein se har ek ke ghar mein masjid hoti hai, agar tum apne gharon mein is tarah namaz padhne lage jaise yeh peechhe reh jane wale apne gharon mein padh lete hain to tum apne nabi ki sunnat ke tark ho jaoge, aur jab tum apne nabi ki sunnat ko chhoroge to gumrah ho jaoge, aur maine dekha hai ki jamaat ki namaz se wohi shakhs peechhe rehta tha jo munafiq hota tha aur uska nifaaq sab ke ilm mein hota tha. Neez maine yeh bhi dekha hai ki ek shakhs ko do aadmiyon ke sahare par masjid mein laya jata aur saf mein khara kar diya jata tha, aur Nabi (صلى الله عليه وآله وسلم) ka irshad hai: ”Jo shakhs wuzu kare aur acchi tarah kare, phir kisi bhi masjid ki taraf rawana ho jae, woh jo kadam bhi uthaega, uska ek darja buland kiya jaega, ya ek gunah maaf kiya jaega, ya ek neki likhi jaegi“, isi bina par hum chhote chhote kadam utha te the, aur tanha namaz padhne ki nisbat jamaat ke sath namaz padhne ki fazilat pachchis darja zyada hai.
حَدَّثَنَا أَبُو مُعَاوِيَةَ ، حَدَّثَنَا إِبْرَاهِيمُ بْنُ مُسْلِمٍ الْهَجَرِيُّ ، عَنْ أَبِي الْأَحْوَصِ ، عَنْ عَبْدِ اللَّهِ ، قَالَ: مَنْ سَرَّهُ أَنْ يَلْقَى اللَّهَ عَزَّ وَجَلَّ غَدًا مُسْلِمًا، فَلْيُحَافِظْ عَلَى هَؤُلَاءِ الصَّلَوَاتِ الْمَكْتُوبَاتِ حَيْثُ يُنَادَى بِهِنَّ، فَإِنَّهُنَّ مِنْ سُنَنِ الْهُدَى، وَإِنَّ اللَّهَ عَزَّ وَجَلَّ شَرَعَ لِنَبِيِّكُمْ سُنَنَ الْهُدَى، وَمَا مِنْكُمْ إِلَّا وَلَهُ مَسْجِدٌ فِي بَيْتِهِ، وَلَوْ صَلَّيْتُمْ فِي بُيُوتِكُمْ، كَمَا يُصَلِّي هَذَا الْمُتَخَلِّفُ فِي بَيْتِهِ، لَتَرَكْتُمْ سُنَّةَ نَبِيِّكُمْ، وَلَوْ تَرَكْتُمْ سُنَّةَ نَبِيِّكُمْ لَضَلَلْتُمْ، وَلَقَدْ رَأَيْتُنِي وَمَا يَتَخَلَّفُ عَنْهَا إِلَّا مُنَافِقٌ مَعْلُومٌ نِفَاقُهُ، وَلَقَدْ رَأَيْتُ الرَّجُلَ يُهَادَى بَيْنَ الرَّجُلَيْنِ حَتَّى يُقَامَ فِي الصَّفِّ. (حديث موقوف) وَقَالَ رَسُولُ اللَّهِ صَلَّى اللَّهُ عَلَيْهِ وَسَلَّمَ:" مَا مِنْ رَجُلٍ يَتَوَضَّأُ، فَيُحْسِنُ الْوُضُوءَ، ثُمَّ يَأْتِي مَسْجِدًا مِنَ الْمَسَاجِدِ، فَيَخْطُو خُطْوَةً، إِلَّا رُفِعَ بِهَا دَرَجَةً، أَوْ حُطَّ عَنْهُ بِهَا خَطِيئَةٌ، أَوْ كُتِبَتْ لَهُ بِهَا حَسَنَةٌ حَتَّى إِنْ كُنَّا لَنُقَارِبُ بَيْنَ الْخُطَى، وَإِنَّ فَضْلَ صَلَاةِ الرَّجُلِ فِي جَمَاعَةٍ عَلَى صَلَاتِهِ وَحْدَهُ، بِخَمْسٍ وَعِشْرِينَ دَرَجَةً".