6.
Musnad of the Companions Who Narrated Abundantly
٦-
مسند المكثرين من الصحابة


The Musnad of Abdullah ibn Mas'ud (may Allah be pleased with him)

مسنَد عبد الله بن مسعود رَضِیَ اللَّه تَعَالَى عَنه

Musnad Ahmad ibn Hanbal 3624

It is narrated on the authority of Sayyidina Ibn Mas'ud, may Allah be pleased with him, that the Prophet, peace and blessings of Allah be upon him - who is truthful and trustworthy - narrated to us this hadith: "Your creation is kept gathered in the wombs of your mothers for forty days, then it is a clot of blood for a similar period, then a piece of flesh for a similar period. Then an angel is sent to it, and it breathes into it the soul, and is commanded with four things: its sustenance, its life span, its deeds, and whether it will be miserable or happy. By the One, besides Whom there is no deity, a person among you may perform the deeds of the people of Paradise until there is only an arm's length between him and it, but then the decree overtakes him and he performs the deeds of the people of Hellfire and enters it. And a person may perform the deeds of the people of Hellfire until there is only an arm's length between him and it, but then the decree overtakes him and he performs the deeds of the people of Paradise and enters it."


Grade: Sahih

سیدنا ابن مسعود رضی اللہ عنہ سے مروی ہے کہ نبی ﷺ - جو کہ صادق و مصدوق ہیں - نے ہمیں یہ حدیث سنائی ہے کہ ”تمہاری خلقت کو شکم مادر میں چالیس دن تک جمع رکھا جاتا ہے، پھر اتنے ہی دن وہ جما ہوا خون ہوتا ہے، پھر اتنے ہی دن وہ گوشت کا لوتھڑا ہوتا ہے، پھر اس کے پاس ایک فرشتے کو بھیجا جاتا ہے اور وہ اس میں روح پھونک دیتا ہے، پھر چار چیزوں کا حکم دیا جاتا ہے، اس کے رزق کا، اس کی موت کا، اس کے اعمال کا اور یہ کہ یہ بدنصیب ہوگا یا خوش نصیب؟ اس ذات کی قسم! جس کے علاوہ کوئی معبود نہیں، تم میں سے ایک شخص اہل جنت کی طرح اعمال کرتا رہتا ہے، جب اس کے اور جنت کے درمیان صرف ایک گز کا فاصلہ رہ جاتا ہے تو تقدیر غالب آ جاتی ہے اور وہ اہل جہنم والے اعمال کر کے جہنم میں داخل ہو جاتا ہے، اور ایک شخص جہنمیوں والے اعمال کرتا رہتا ہے یہاں تک کہ اس کے اور جہنم کے درمیان صرف ایک گز کا فاصلہ رہ جاتا ہے کہ اس پر تقدیر غالب آ جاتی ہے اور اس کا خاتمہ جنتیوں والے اعمال پر ہو جاتا ہے اور وہ جنت میں داخل ہو جاتا ہے۔“

Sayyidina Ibn Masood (رضي الله تعالى عنه) se marvi hai ki Nabi (صلى الله عليه وآله وسلم) - jo ki sadiq o masdooq hain - ne hamen yeh hadees sunaayi hai ki “Tumhari khalq ko shikam e madar mein chalis din tak jama rakha jata hai, phir utne hi din woh jama hua khoon hota hai, phir utne hi din woh gosht ka lothra hota hai, phir uske paas ek farishte ko bheja jata hai aur woh usme rooh phoonk deta hai, phir chaar cheezon ka hukum diya jata hai, uske rizq ka, uski maut ka, uske amaal ka aur yeh ki yeh badnaseeb hoga ya khushnaseeb? Is Zaat ki qasam! Jis ke ilawa koi mabood nahi, tum mein se ek shakhs ahl e jannat ki tarah amaal karta rahta hai, jab uske aur jannat ke darmiyan sirf ek gaz ka fasla reh jata hai to taqdeer ghalib aa jati hai aur woh ahl e jahannam wale amaal kar ke jahannam mein dakhil ho jata hai, aur ek shakhs jahannamiyon wale amaal karta rahta hai yahan tak ke uske aur jahannam ke darmiyan sirf ek gaz ka fasla reh jata hai ki us par taqdeer ghalib aa jati hai aur uska khatma jannatiyon wale amaal par ho jata hai aur woh jannat mein dakhil ho jata hai.”

(حديث قدسي) حَدَّثَنَا أَبُو مُعَاوِيَةَ ، حَدَّثَنَا الْأَعْمَشُ ، عَنْ زَيْدِ بْنِ وَهْبٍ ، عَنْ عَبْدِ اللَّهِ ، قَالَ: حَدَّثَنَا رَسُولُ اللَّهِ صَلَّى اللَّهُ عَلَيْهِ وَسَلَّمَ، وَهُوَ الصَّادِقُ الْمُصَدَّقُ:" إِنَّ أَحَدَكُمْ يُجْمَعُ خَلْقُهُ فِي بَطْنِ أُمِّهِ فِي أَرْبَعِينَ يَوْمًا، ثُمَّ يَكُونُ عَلَقَةً مِثْلَ ذَلِكَ، ثُمَّ يَكُونُ مُضْغَةً مِثْلَ ذَلِكَ، ثُمَّ يُرْسَلُ إِلَيْهِ الْمَلَكُ، فَيَنْفُخُ فِيهِ الرُّوحَ، وَيُؤْمَرُ بِأَرْبَعِ كَلِمَاتٍ: رِزْقِهِ، وَأَجَلِهِ، وَعَمَلِهِ، وَشَقِيٌّ أَمْ سَعِيدٌ، فَوَالَّذِي لَا إِلَهَ غَيْرُهُ، إِنَّ أَحَدَكُمْ لَيَعْمَلُ بِعَمَلِ أَهْلِ الْجَنَّةِ، حَتَّى مَا يَكُونُ بَيْنَهُ وَبَيْنَهَا إِلَّا ذِرَاعٌ، فَيَسْبِقُ عَلَيْهِ الْكِتَابُ، فَيُخْتَمُ لَهُ بِعَمَلِ أَهْلِ النَّارِ، فَيَدْخُلُهَا، وَإِنَّ الرَّجُلَ لَيَعْمَلُ بِعَمَلِ أَهْلِ النَّارِ، حَتَّى مَا يَكُونُ بَيْنَهُ وَبَيْنَهَا إِلَّا ذِرَاعٌ، فَيَسْبِقُ عَلَيْهِ الْكِتَابُ، فَيُخْتَمُ لَهُ بِعَمَلِ أَهْلِ الْجَنَّةِ، فَيَدْخُلُهَا".