1.
The Musnad of the Rightly Guided Caliphs
١-
مسند الخلفاء الراشدين


The Musnad of Umar ibn al-Khattab (may Allah be pleased with him)

مُسْنَدِ عُمَرَ بْنِ الْخَطَّابِ رَضِيَ اللَّهُ عَنْهُ

Musnad Ahmad ibn Hanbal 389

Abdullah bin Buraidah (may Allah be pleased with him) narrates that once, Umar ibn al-Khattab (may Allah be pleased with him) was sitting where the Prophet (peace and blessings of Allah be upon him) used to sit, and funeral processions would pass by. A funeral passed, and the people praised the deceased man. Umar (may Allah be pleased with him) said, "It has become obligatory." Then another funeral passed, and the people praised him too. Umar (may Allah be pleased with him) again said, "It has become obligatory." The same thing happened with the third funeral. When the fourth funeral passed, the people said, "This one was the biggest liar." Umar (may Allah be pleased with him) said, "The biggest liar among people is the one who lies most about Allah. After that come those who lie about the soul that is in their bodies." The people asked, "Tell us, what is the ruling if four people testify to the good character of a Muslim?" He replied, "Paradise becomes obligatory for him." They asked, "What if there are three?" He said, "The ruling is the same." We asked about two, and he said, "The ruling is the same with two." He added, "If I were to ask about one, it would be more beloved to me than red camels." Someone asked Umar (may Allah be pleased with him), "Are you saying this based on your own opinion or did you hear it from the Prophet (peace and blessings of Allah be upon him)?" He replied, "No, rather I heard it from the Prophet (peace and blessings of Allah be upon him)."


Grade: Sahih

عبداللہ بن بریدہ رحمہ اللہ کہتے ہیں کہ ایک مرتبہ سیدنا عمر رضی اللہ عنہ اس جگہ بیٹھے ہوئے تھے جہاں نبی ﷺ بھی بیٹھتے تھے اور وہاں سے جنازے گزر تے تھے، وہاں سے ایک جنازہ کا گزر ہوا، لوگوں نے اس مردے کی تعریف کی، سیدنا عمر رضی اللہ عنہ نے فرمایا: واجب ہو گئی، پھر دوسرا جنازہ گزر ا، لوگوں نے اس کی بھی تعریف کی، سیدنا عمر رضی اللہ عنہ نے پھر فرمایا: واجب ہو گئی، تیسرے جنازہ پر بھی ایسا ہی ہوا، جب چوتھا جنازہ گزر ا تو لوگوں نے کہا: یہ سب سے بڑا جھوٹا تھا، سیدنا عمر رضی اللہ عنہ نے فرمایا: لوگوں میں سب سے بڑا جھوٹا وہ ہوتا ہے جو اللہ پر سب سے زیادہ جھوٹ باندھتا ہے، اس کے بعد وہ لوگ ہوتے ہیں جو اپنے جسم میں موجود روح پر جھوٹ باندھتے ہیں، لوگوں نے کہا: یہ بتائیے کہ اگر کسی مسلمان کے لئے چار آدمی خیر کی گواہی دے دیں تو اس کا کیا حکم ہے؟ انہوں نے فرمایا: اس کے لئے جنت واجب ہو گئی، لوگوں نے عرض کیا: اگر تین آدمی ہوں؟ تو فرمایا: تب بھی یہی حکم ہے، ہم نے دو کے متعلق پوچھا، فرمایا: دو ہوں تب بھی یہی حکم ہے، اگر میں ایک کے متعلق پوچھ لیتا تو یہ میرے نزدیک سرخ اونٹوں سے بھی زیادہ پسندیدہ تھا، کسی شخص نے سیدنا عمر رضی اللہ عنہ سے پوچھا کہ یہ بات آپ اپنی رائے سے کہہ رہے ہیں یا آپ نے نبی ﷺ سے سنی ہے؟ انہوں نے فرمایا: نہیں، بلکہ میں نے نبی ﷺ سے سنی ہے۔

Abdullah bin Buraidah rehmatullah alaih kehte hain ki ek martaba Sayyidina Umar razi Allah anhu us jagah baithe hue the jahan Nabi (صلى الله عليه وآله وسلم) bhi baithte the aur wahan se janaze guzarte the, wahan se ek janaza ka guzar hua, logon ne us murde ki tareef ki, Sayyidina Umar razi Allah anhu ne farmaya: wajib ho gayi, phir dusra janaza guzara, logon ne uski bhi tareef ki, Sayyidina Umar razi Allah anhu ne phir farmaya: wajib ho gayi, teesre janaze par bhi aisa hi hua, jab chautha janaza guzara to logon ne kaha: yeh sab se bada jhoota tha, Sayyidina Umar razi Allah anhu ne farmaya: logon mein sab se bada jhoota woh hota hai jo Allah par sab se zyada jhoot bandhta hai, uske baad woh log hote hain jo apne jism mein mojood rooh par jhoot bandhte hain, logon ne kaha: yeh bataiye ki agar kisi musalman ke liye chaar aadmi khair ki gawahi de den to uska kya hukum hai? unhon ne farmaya: uske liye jannat wajib ho gayi, logon ne arz kiya: agar teen aadmi hon? to farmaya: tab bhi yahi hukum hai, hum ne do ke mutalliq poocha, farmaya: do hon tab bhi yahi hukum hai, agar main ek ke mutalliq pooch leta to yeh mere nazdeek surkh oonton se bhi zyada pasandida tha, kisi shakhs ne Sayyidina Umar razi Allah anhu se poocha ki yeh baat aap apni rai se keh rahe hain ya aap ne Nabi (صلى الله عليه وآله وسلم) se suni hai? unhon ne farmaya: nahin, balki maine Nabi (صلى الله عليه وآله وسلم) se suni hai.

حَدَّثَنَا وَكِيعٌ ، حَدَّثَنَا عُمَرُ بْنُ الْوَلِيدِ الشَّنِّيُّ ، عَنْ عَبْدِ اللَّهِ بْنِ بُرَيْدَةَ ، قَالَ: جَلَسَ عُمَرُ مَجْلِسًا، كَانَ رَسُولُ اللَّهِ صَلَّى اللَّهُ عَلَيْهِ وَسَلَّمَ يَجْلِسُهُ تَمُرُّ عَلَيْهِ الْجَنَائِزُ، قَالَ:" فَمَرُّوا بِجِنَازَةٍ، فَأَثْنَوْا خَيْرًا، فَقَالَ: وَجَبَتْ، ثُمَّ مَرُّوا بِجِنَازَةٍ، فَأَثْنَوْا خَيْرًا، فَقَالَ: وَجَبَتْ، ثُمَّ مَرُّوا بِجِنَازَةٍ، فَقَالُوا خَيْرًا، فَقَالَ: وَجَبَتْ، ثُمَّ مَرُّوا بِجِنَازَةٍ، فَقَالُوا: هَذَا كَانَ أَكْذَبَ النَّاسِ، فَقَالَ: إِنَّ أَكْذَبَ النَّاسِ أَكْذَبُهُمْ عَلَى اللَّهِ، ثُمَّ الَّذِينَ يَلُونَهُمْ، مَنْ كَذَبَ عَلَى رُوحِهِ فِي جَسَدِهِ، قَالَ: قَالُوا: أَرَأَيْتَ إِذَا شَهِدَ أَرْبَعَةٌ؟ قَالَ: وَجَبَتْ، قَالُوا: وَثَلَاثَةٌ؟ قَالَ: وَجَبَتْ، قَالُوا: وَاثْنَيْنِ؟ قَالَ: وَجَبَتْ، وَلَأَنْ أَكُونَ قُلْتُ وَاحِدًا أَحَبُّ إِلَيَّ مِنْ حُمْرِ النَّعَمِ، قَالَ: فَقِيلَ لِعُمَرَ: هَذَا شَيْءٌ تَقُولُهُ بِرَأْيِكَ، أَمْ شَيْءٌ سَمِعْتَهُ مِنْ رَسُولِ اللَّهِ صَلَّى اللَّهُ عَلَيْهِ وَسَلَّمَ؟ قَالَ: لَا، بَلْ سَمِعْتُهُ مِنْ رَسُولِ اللَّهِ صَلَّى اللَّهُ عَلَيْهِ وَسَلَّمَ".