6.
Musnad of the Companions Who Narrated Abundantly
٦-
مسند المكثرين من الصحابة


The Musnad of Abdullah ibn Mas'ud (may Allah be pleased with him)

مسنَد عبد الله بن مسعود رَضِیَ اللَّه تَعَالَى عَنه

Musnad Ahmad ibn Hanbal 4073

Hazil bin Shurahbil reported that a person came to Abu Musa Al-Ash'ari and asked him about a person who died and left behind a daughter, a son's daughter and a sister. How would the inheritance be divided among them? He said, "The daughter will get half of the whole property, and the other half will go to the sister, and nothing will be given to the son's daughter." Then, those people came to Abdullah bin Masud and asked him the same question, and they also conveyed the reply of Abu Musa. Abdullah bin Masud said, "If I give the same verdict, then I will go astray and will not be among those who are rightly guided. I will give the same verdict which Allah's Messenger (ﷺ) had given: 'The daughter will get half (of the whole property), the son's daughter will get one-sixth (of the whole property) so that the shares make up two-thirds, and the rest of the property will be given to the sister."


Grade: Sahih

ہزیل بن شرحبیل کہتے ہیں کہ ایک مرتبہ ایک شخص سیدنا ابوموسیٰ رضی اللہ عنہ کے پاس آیا اور ان سے یہ مسئلہ پوچھا کہ اگر کسی شخص کے ورثاء میں ایک بیٹی، ایک پوتی اور ایک حقیقی بہن ہو تو تقسیم وراثت کس طرح ہوگی؟ انہوں نے جواب دیا کہ کل مال کا نصف بیٹی کو مل جائے گا اور دوسرا نصف بہن کو، اور پوتی کو کچھ نہیں دیا، پھر وہ لوگ سیدنا ابن مسعود رضی اللہ عنہ کے پاس آئے اور ان سے وہ مسئلہ پوچھا اور سیدنا ابوموسی رضی اللہ عنہ کا جواب بھی نقل کیا، سیدنا ابن مسعود رضی اللہ عنہ نے فرمایا کہ اگر میں نے بھی یہی فتوی دیا تو میں گمراہ ہو جاؤں گا اور ہدایت یافتگان میں سے نہ رہوں گا، میں وہی فیصلہ کروں گا جو نبی ﷺ نے فرمایا تھا، بیٹی کو کل مال کا نصف ملے گا، پوتی کو چھٹا حصہ تاکہ دو ثلث مکمل ہو جائیں اور جو باقی بچے گا وہ بہن کو مل جائے گا۔

Hazil bin Sharahbeel kehte hain ke ek martaba ek shakhs Sayyiduna Abumusa (رضي الله تعالى عنه) ke pass aaya aur un se yeh masla poocha ke agar kisi shakhs ke warisahon mein ek beti, ek poti aur ek haqiqi behen ho to taqseem wirasat kis tarah hogi? Unhon ne jawab diya ke kul maal ka nisf beti ko mil jayega aur doosra nisf behen ko, aur poti ko kuchh nahin diya, phir woh log Sayyiduna Ibn Masood (رضي الله تعالى عنه) ke pass aaye aur un se woh masla poocha aur Sayyiduna Abumusa (رضي الله تعالى عنه) ka jawab bhi naql kiya, Sayyiduna Ibn Masood (رضي الله تعالى عنه) ne farmaya ke agar maine bhi yahi fatwa diya to main gumrah ho jaunga aur hidayat yaftgan mein se na rahoonga, main wohi faisla karoonga jo Nabi (صلى الله عليه وآله وسلم) ne farmaya tha, beti ko kul maal ka nisf milega, poti ko chhata hissa taake do suls mukammal ho jayen aur jo baqi bachega woh behen ko mil jayega.

حَدَّثَنَا هُشَيْمٌ ، عَنِ ابْنِ أَبِي لَيْلَى ، عَنْ أَبِي قَيْسٍ ، عَنْ هُزَيْلِ بْنِ شُرَحْبِيلَ ، أَنَّ الْأَشْعَرِيَّ أُتِيَ فِي ابْنَةٍ، وَابْنَةِ ابْنٍ، وَأُخْتٍ لِأَبٍ وَأُمٍّ، قَالَ: فَجَعَلَ لِلِابْنَةِ النِّصْفَ، وَلِلْأُخْتِ مَا بَقِيَ، وَلَمْ يَجْعَلْ لِابْنَةِ الِابْنِ شَيْئًا، قَالَ: فَأَتَوْا ابْنَ مَسْعُودٍ، فَأَخْبَرُوهُ، قَالَ: فَقَالَ: لَقَدْ ضَلَلْتُ إِذَنْ وَمَا أَنَا مِنَ الْمُهْتَدِينَ إِنْ أَخَذْتُ بِقَوْلِهِ، وَتَرَكْتُ قَوْلَ رَسُولِ اللَّهِ صَلَّى اللَّهُ عَلَيْهِ وَسَلَّمَ، قَالَ: ثُمَّ قَالَ ابْنُ مَسْعُودٍ :" لِلِابْنَةِ النِّصْفُ، وَلِابْنَةِ الِابْنِ السُّدُسُ، وَمَا بَقِيَ لِلْأُخْتِ".