1.
The Musnad of the Rightly Guided Caliphs
١-
مسند الخلفاء الراشدين
The Musnad of Ali ibn Abi Talib (may Allah be pleased with him)
مسنَدِ عَلِیِّ بنِ اَبِی طَالِب رَضِیَ اللَّه عَنه
Name | Fame | Rank |
---|---|---|
‘alīyun | Ali ibn Abi Talib al-Hashimi | Sahabi |
abīh | Yazid ibn Sharik al-Taymi | Trustworthy |
ibrāhīm al-taymī | Ibrahim bin Yazid Al-Taymi | Trustworthy, reports mursal hadiths |
al-‘mash | Sulayman ibn Mihran al-A'mash | Trustworthy Hadith Scholar |
abū mu‘āwiyah | Muhammad ibn Khazim al-A'ma | Trustworthy |
الأسم | الشهرة | الرتبة |
---|---|---|
عَلِيٌّ | علي بن أبي طالب الهاشمي | صحابي |
أَبِيهِ | يزيد بن شريك التيمي | ثقة |
إِبْرَاهِيمَ التَّيْمِيِّ | إبراهيم بن يزيد التيمي | ثقة يرسل |
الْأَعْمَشُ | سليمان بن مهران الأعمش | ثقة حافظ |
أَبُو مُعَاوِيَةَ | محمد بن خازم الأعمى | ثقة |
Musnad Ahmad ibn Hanbal 615
Ibrahim Timi narrates from his father that once, while delivering a sermon, Ali (may Allah be pleased with him) said: "Whoever thinks that we possess anything else to read besides the Book of Allah and this scroll (Sahifa) which contains the lifespans of camels and some details about wounds, then he is a liar." It is also written in this scroll that the Messenger of Allah (peace and blessings be upon him) said: "Madinah is Haram (sanctuary) from 'Eir to Thaur. Whoever commits any evil innovation in it or gives refuge to an innovator, upon him be the curse of Allah, the angels, and all the people. Allah will not accept from him any obligatory or voluntary act of worship on the Day of Judgment. And whoever attributes himself to someone other than his father (starts calling someone else his father) or a slave who starts calling someone else his master besides his own master, upon him be the curse of Allah, the angels, and all the people. Allah will not accept from him any obligatory or voluntary act of worship on the Day of Judgment. And the responsibility of all Muslims is the same. If an ordinary person grants protection to someone, it should be respected."
Grade: Sahih
ابراہیم تیمی اپنے والد سے نقل کرتے ہیں کہ ایک مرتبہ سیدنا علی مرتضیٰ رضی اللہ عنہ نے خطبہ دیتے ہوئے ارشاد فرمایا: جو شخص یہ سمجھتا ہے کہ ہمارے پاس کتاب اللہ اور اس صحیفے جس میں اونٹوں کی عمریں اور زخموں کی کچھ تفصیلات ہیں کے علاوہ بھی کچھ اور ہے جو ہم پڑھتے ہیں تو وہ جھوٹا ہے، اس صحیفے میں یہ بھی لکھا ہے کہ رسول اللہ ﷺ نے ارشاد فرمایا: ”عیر سے ثور تک مدینہ منورہ حرم ہے، جو شخص اس میں کوئی بدعت ایجاد کرے یا کسی بدعتی کو ٹھکانہ دے، اس پر اللہ کی، فرشتوں کی اور تمام لوگوں کی لعنت ہے، قیامت کے دن اللہ اس سے کوئی فرض یا نفلی عبادت قبول نہ کرے گا۔ اور جو شخص اپنے باپ کے علاوہ کسی اور کی طرف اپنی نسبت کرے (کسی دوسرے شخص کو اپنا باپ کہنا شروع کر دے) یا کوئی غلام اپنے آقا کے علاوہ کسی اور کو اپنا آقا کہنا شروع کر دے، اس پر بھی اللہ کی، فرشتوں کی اور تمام لوگوں کی لعنت ہے، قیامت کے دن اللہ اس کا بھی کوئی فرض یا نفل قبول نہیں کرے گا اور تمام مسلمانوں کی ذمہ داری ایک جیسی ہے، ایک عام آدمی بھی اگر کسی کو امان دے دے تو اس کا لحاظ کیا جائے گا۔“
Ibrahim Taimi apne walid se naql karte hain keh aik martaba Syedna Ali Murtaza (رضي الله تعالى عنه) ne khutba dete huye irshad farmaya: Jo shakhs yeh samajhta hai keh humare paas Kitab Allah aur is sahife jis mein oonton ki umrein aur zakhmon ki kuch tafseelaat hain ke ilawa bhi kuch aur hai jo hum padhte hain to woh jhoota hai, is sahife mein yeh bhi likha hai keh Rasool Allah (صلى الله عليه وآله وسلم) ne irshad farmaya: "Air se saur tak Madina Munawwara haram hai, jo shakhs is mein koi bad'at ejaad kare ya kisi bad'ati ko thikana de, us par Allah ki, farishton ki aur tamam logon ki laanat hai, qayamat ke din Allah us se koi farz ya nafli ibadat qabool na kare ga. Aur jo shakhs apne baap ke ilawa kisi aur ki taraf apni nisbat kare (kisi dusre shakhs ko apna baap kehna shuru kar de) ya koi ghulam apne aqa ke ilawa kisi aur ko apna aqa kehna shuru kar de, us par bhi Allah ki, farishton ki aur tamam logon ki laanat hai, qayamat ke din Allah us ka bhi koi farz ya nafl qabool nahin kare ga aur tamam Musalmanon ki zimmedari ek jaisi hai, ek aam aadmi bhi agar kisi ko amaan de de to us ka lihaaz kiya jaye ga."
حَدَّثَنَا أَبُو مُعَاوِيَةَ ، حَدَّثَنَا الْأَعْمَشُ ، عَنْ إِبْرَاهِيمَ التَّيْمِيِّ ، عَنْ أَبِيهِ ، قَالَ: خَطَبَنَا عَلِيٌّ رَضِيَ اللَّهُ عَنْهُ، فَقَالَ: مَنْ زَعَمَ أَنَّ عِنْدَنَا شَيْئًا نَقْرَؤُهُ إِلَّا كِتَابَ اللَّهِ وَهَذِهِ الصَّحِيفَةَ، صَحِيفَةٌ فِيهَا أَسْنَانُ الْإِبِلِ وَأَشْيَاءُ مِنَ الْجِرَاحَاتِ، فَقَدْ كَذَبَ، قَالَ: وَفِيهَا: قَالَ رَسُولُ اللَّهِ صَلَّى اللَّهُ عَلَيْهِ وَسَلَّمَ:" الْمَدِينَةُ حَرَمٌ مَا بَيْنَ عَيْرٍ إِلَى ثَوْرٍ، فَمَنْ أَحْدَثَ فِيهَا حَدَثًا، أَوْ آوَى مُحْدِثًا، فَعَلَيْهِ لَعْنَةُ اللَّهِ وَالْمَلَائِكَةِ وَالنَّاسِ أَجْمَعِينَ، لَا يَقْبَلُ اللَّهُ مِنْهُ يَوْمَ الْقِيَامَةِ عَدْلًا وَلَا صَرْفًا، وَمَنْ ادَّعَى إِلَى غَيْرِ أَبِيهِ، أَوْ تَوَلَّى غَيْرَ مَوَالِيهِ، فَعَلَيْهِ لَعْنَةُ اللَّهِ وَالْمَلَائِكَةِ وَالنَّاسِ أَجْمَعِينَ، لَا يَقْبَلُ اللَّهُ مِنْهُ يَوْمَ الْقِيَامَةِ صَرْفًا وَلَا عَدْلًا، وَذِمَّةُ الْمُسْلِمِينَ وَاحِدَةٌ، يَسْعَى بِهَا أَدْنَاهُمْ".