1.
The Musnad of the Rightly Guided Caliphs
١-
مسند الخلفاء الراشدين
The Musnad of Ali ibn Abi Talib (may Allah be pleased with him)
مسنَدِ عَلِیِّ بنِ اَبِی طَالِب رَضِیَ اللَّه عَنه
Musnad Ahmad ibn Hanbal 967
Narrated Abu Huraira (RA): I heard the Messenger of Allah (ﷺ) saying, "Were it not that I regard it as difficult for my Ummah, I would have ordered them to clean their teeth with Siwak on every performance of ablution. And I would have delayed the Isha prayer to one third of the night, for Allah descends (in a manner befitting His Majesty) to the nearest heaven during the last third of the night, and He remains there till the break of dawn, and a caller keeps on calling: 'Is there anyone asking (for anything) so that he may be given? Is there anyone repenting so that he may be forgiven? Is there anyone supplicating so that his prayer may be answered? Is there any sick person seeking healing so that he may be cured?'"
Grade: Hasan
سیدنا ابوہریرہ رضی اللہ عنہ سے مروی ہے کہ میں نے رسول اللہ ﷺ کو یہ فرماتے ہوئے سنا ہے: ”اگر مجھے اپنی امت پر مشقت کا اندیشہ نہ ہوتا تو میں انہیں ہر نماز کے وقت مسواک کرنے کا حکم دیتا، اور عشاء کی نماز تہائی رات تک مؤخر کرتا کیونکہ رات کی جب پہلی تہائی گذر جاتی ہے تو اللہ تعالیٰ (اپنی شان کے مطابق) آسمان دنیا پر نزول فرماتے ہیں اور طلوع فجر تک وہیں رہتے ہیں، اور ایک منادی نداء لگاتا رہتا ہے کہ ہے کوئی مانگنے والا، کہ اسے دیا جائے؟ ہے کوئی دعا کرنے والا، کہ اس کی دعا قبول کی جائے؟ ہے کوئی بیمار جو شفاء حاصل کرنا چاہتا ہو، کہ اسے شفاء مل جائے؟ ہے کوئی گناہگار جو اپنے گناہوں کی معافی مانگے، کہ اسے بخش دیا جائے؟“
Sayyidna Abu Hurairah (رضي الله تعالى عنه) se marvi hai ki maine Rasul Allah (صلى الله عليه وآله وسلم) ko ye farmate huye suna hai: "Agar mujhe apni ummat par mushkil ka andesha na hota to main unhen har namaz ke waqt miswak karne ka hukum deta, aur Isha ki namaz tehai raat tak moakhir karta kyunki raat ki jab pehli tehai guzar jati hai to Allah Ta'ala (apni shan ke mutabiq) aasman duniya par nuzul farmate hain aur tulue fajr tak wahin rehte hain, aur ek munadi nida lagata rehta hai ki hai koi mangne wala, ki use diya jaye? Hai koi dua karne wala, ki uski dua kabool ki jaye? Hai koi bimar jo shifa hasil karna chahta ho, ki use shifa mil jaye? Hai koi gunahgar jo apne gunahon ki maafi mange, ki use bakhsh diya jaye?".
حَدَّثَنَا حَدَّثَنَا يَعْقُوبُ ، حَدَّثَنَا أَبِي ، عَنْ مُحَمَّدِ بْنِ إِسْحَاقَ ، حَدَّثَنِي سَعِيدُ بْنُ أَبِي سَعِيدٍ الْمَقْبُرِيُّ ، عَنْ عَطَاءٍ مَوْلَى أُمِّ صُبَيَّةَ، عَنْ أَبِي هُرَيْرَةَ ، قَالَ: سَمِعْتُ رَسُولَ اللَّهِ صَلَّى اللَّهُ عَلَيْهِ وَسَلَّمَ يَقُولُ:" لَوْلَا أَنْ أَشُقَّ عَلَى أُمَّتِي، لَأَمَرْتُهُمْ بِالسِّوَاكِ عِنْدَ كُلِّ صَلَاةٍ، وَلَأَخَّرْتُ عِشَاءَ الْآخِرَةِ إِلَى ثُلُثِ اللَّيْلِ الْأَوَّلِ، فَإِنَّهُ إِذَا مَضَى ثُلُثُ اللَّيْلِ الْأَوَّلُ هَبَطَ اللَّهُ تَعَالَى إِلَى السَّمَاءِ الدُّنْيَا، فَلَمْ يَزَلْ هُنَاكَ حَتَّى يَطْلُعَ الْفَجْرُ، فَيَقُولَ قَائِلٌ: أَلَا سَائِلٌ يُعْطَى، أَلَا دَاعٍ يُجَابُ، أَلَا سَقِيمٌ يَسْتَشْفِي فَيُشْفَى، أَلَا مُذْنِبٌ يَسْتَغْفِرُ فَيُغْفَرَ لَهُ؟".