1.
Book of Purification
١-
كتاب الطهارة


Chapter on the Recommendation of Ritual Purity for Remembrance and Recitation

باب استحباب الطهر للذكر والقراءة

Sunan al-Kubra Bayhaqi 426

Narrated Miqsam bin Qunfudh: I greeted the Prophet (ﷺ) while he was performing ablution, but he did not return my greeting. When he finished the ablution, he said, "Nothing stopped me from returning your greeting but that I disliked to mention Allah while I was not in a state of purity."


Grade: Sahih

(٤٢٦) مہاجربن قنفذ (رض) سے روایت ہے کہ انھوں نے رسول اللہ (صلی اللہ علیہ وآلہ وسلم) کو سلام کیا اور آپ وضو کر رہے تھے، آپ (صلی اللہ علیہ وآلہ وسلم) نے سلام کا جواب نہیں دیا جب وضو سے فارغ ہوئے تو آپ (صلی اللہ علیہ وآلہ وسلم) نے فرمایا : ” مجھے تیرے سلام کا جواب دینے سے کسی چیز نے نہیں روکا مگر میں نے ناپسند کیا کہ میں اللہ کا ذکر بےوضو کروں۔

(426) Muhajir bin Qunfuz (RA) se riwayat hai ki unhon ne Rasul Allah (SAW) ko salam kiya aur aap wuzu kar rahe thay, aap (SAW) ne salam ka jawab nahi diya jab wuzu se farigh huye to aap (SAW) ne farmaya : "Mujhe tere salam ka jawab dene se kisi cheez ne nahi roka magar maine napasand kiya ki main Allah ka zikr bewazu karoon."

٤٢٦ - أَخْبَرَنَا أَبُو عَبْدِ اللهِ الْحَافِظُ، نا أَبُو الْعَبَّاسِ مُحَمَّدُ بْنُ يَعْقُوبَ، ثنا يَحْيَى بْنُ أَبِي طَالِبٍ، ثنا عَبْدُ الْوَهَّابِ بْنُ عَطَاءٍ، ثنا سَعِيدٌ، عَنْ قَتَادَةَ، عَنِ الْحَسَنِ، عَنْ حُضَيْنِ بْنِ الْمُنْذِرِ أَبِي سَاسَانَ، عَنِ الْمُهَاجِرِ بْنِ قُنْفُذٍ أَنَّهُ سَلَّمَ عَلَى رَسُولِ اللهِ صَلَّى اللهُ عَلَيْهِ وَسَلَّمَ وَهُوَ يَتَوَضَّأُ، فَلَمْ يَرُدَّ عَلَيْهِ،فَلَمَّا فَرَغَ مِنْ وُضُوئِهِ قَالَ:" إِنَّهُ لَمْ يمْنَعْنِي أَنْ أَرُدَّ عَلَيْكَ إِلَّا أَنِّي كَرِهْتُ أَنْ أَذْكُرَ اللهَ إِلَّا عَلَى طَهَارَةٍ "

Sunan al-Kubra Bayhaqi 427

It is narrated on the authority of Sayyiduna Ibn Umar (may Allah be pleased with him) that one should perform prostration (sajdah) in a state of ablution (wudu), recite the Quran in a state of ablution, and offer the funeral prayer in a state of ablution. Muwaqaf.


Grade: Sahih

(٤٢٧) سیدنا ابن عمر (رض) سے روایت ہے کہ باوضو ہو کر سجدہ کیا جائے اور باوضو ہی قراءت کی جائے اور باوضو ہی نماز جنازہ پڑھا جائے۔ موقوف۔

(427) Syedna Ibn Umar (RA) se riwayat hai ki bawazu ho kar sajda kiya jaye aur bawazu hi qirat ki jaye aur bawazu hi namaz janaza parha jaye. Mauqoof.

٤٢٧ - أَخْبَرَنَا أَبُو سَعِيدٍ شَرِيكُ بْنُ عَبْدِ الْمَلِكِ بْنِ الْحَسَنِ الْمِهْرَجَانِيُّ، ثنا أَبُو سَهْلٍ بِشْرُ بْنُ أَحْمَدَ، ثنا دَاودُ بْنُ الْحُسَيْنِ الْبَيْهَقِيُّ، ثنا قُتَيْبَةُ بْنُ سَعِيدٍ، ثنا اللَّيْثُ، عَنْ نَافِعٍ، عَنِ ابْنِ عُمَرَ،أَنَّهُ قَالَ:" لَا يَسْجُدُ الرَّجُلُ إِلَّا وَهُوَ طَاهِرٌ، وَلَا يَقْرَأُ إِلَّا وَهُوَ طَاهِرٌ وَلَا يصَلِّي عَلَى الْجَنَازَةِ إِلَّا وَهُوَ طَاهِرٌ ". مَوْقُوفٌ