Abdullah Ibn Abbas (may Allah be pleased with him) narrates: When the Prophet (peace and blessings of Allah be upon him) came to Medina, the people there used to do Salam sale of dates for two and three years. The Prophet (peace and blessings of Allah be upon him) said: Whoever does Salam sale of dates should do so with a known weight, known measurement and for a known period. In one narration it is stated that the Prophet (peace and blessings of Allah be upon him) prohibited the sale of debt for debt. It is narrated from Ibn Abbas (may Allah be pleased with him) that he considered the sale of silver permissible in both cash and credit.
Grade: Da'if
(١١١٠٩) حضرت عبداللہ بن عباس (رض) فرماتے ہیں : نبی (صلی اللہ علیہ وآلہ وسلم) مدینہ تشریف لائے تو وہاں کے لوگ کھجوروں میں دو اور تین سالوں تک کے لیے بیع سلف کر رہے تھے۔ آپ (صلی اللہ علیہ وآلہ وسلم) نے فرمایا : جو شخص کھجوروں میں بیع سلف کرے تو وہ وزن معلوم ، پیمائش معلوم اور میعاد معلوم تک کی بیع کرے۔ ایک روایت میں ہے کہ نبی (صلی اللہ علیہ وآلہ وسلم) نے ادھار کے بدلے ادھار کی بیع سے منع کیا ہے اور حضرت ابن عباس (رض) سی منقول ہے کہ وہ چاندی کی بیع کو نقد اور ادھاردرست سمجھتے تھے ۔
Hazrat Abdullah bin Abbas (RA) farmate hain : Nabi (SAW) Madina tashreef laaye to wahan ke log khajuron mein do aur teen saloon tak ke liye bai salam kar rahe the. Aap (SAW) ne farmaya : jo shakhs khajuron mein bai salam kare to woh wazan maloom, paimaish maloom aur miyad maloom tak ki bai kare. Ek riwayat mein hai ke Nabi (SAW) ne udhaar ke badle udhaar ki bai se mana kiya hai aur Hazrat Ibn Abbas (RA) se manqol hai ke woh chandi ki bai ko naqd aur udhaar durust samajhte the.
١١١٠٩ - أَخْبَرَنَا أَبُو الْحَسَنِ عَلِيُّ بْنُ مُحَمَّدٍ الْمُقْرِئُ، أنبأ الْحَسَنُ بْنُ مُحَمَّدِ بْنِ إِسْحَاقَ، ثنا يُوسُفُ بْنُ يَعْقُوبَ الْقَاضِي، ثنا مُحَمَّدُ بْنُ أَبِي بَكْرٍ، ثنا سُفْيَانُ، وَإِسْمَاعِيلُ بْنُ إِبْرَاهِيمَ، عَنِ ابْنِ أَبِي نَجِيحٍ، عَنْ عَبْدِ اللهِ بْنِ كَثِيرٍ، عَنْ أَبِي الْمِنْهَالِ،عَنِ ابْنِ عَبَّاسٍ قَالَ:قَدِمَ النَّبِيُّ صَلَّى اللهُ عَلَيْهِ وَسَلَّمَ الْمَدِينَةَ وَهُمْ يُسْلِفُونَ فِي التَّمْرِ السَّنَتَيْنِ وَالثَّلَاثَ،فَقَالَ:" مَنْ سَلَّفَ فِي تَمْرٍ فَلْيُسْلِفْ فِي كَيْلٍ مَعْلُومٍ، وَوَزْنٍ مَعْلُومٍ، إِلَى أَجَلٍ مَعْلُومٍ "أَخْرَجَهُ الْبُخَارِيُّ فِي الصَّحِيحِ مِنْ أَوْجُهٍ عَنْ سُفْيَانَ وَعَنْ عَمْرِو بْنِ زُرَارَةَ وَغَيْرِهِ،عَنْ إِسْمَاعِيلَ وَرُوِّينَا عَنِ النَّبِيِّ صَلَّى اللهُ عَلَيْهِ وَسَلَّمَ أَنَّهُ نَهَى عَنْ بَيْعِ الْكَالِئِ بِالْكَالِئِ وَعَنِ ابْنِ عَبَّاسٍ أَنَّهُ قَالَ:لَا نَرَى بِالسَّلَفِ بَأْسًا، الْوَرِقُ فِي شَيْءٍ الْوَرِقُ نَقْدًا