66.
Book of Witnesses
٦٦-
كتاب الشهادات


Chapter: What is mentioned about the testimony of one in hiding

باب: ما جاء في شهادة المختبئ

Sunan al-Kubra Bayhaqi 21188

(21188) Kulthum ibn Aqmar narrates from Qadi Shuraih that the testimony of a restrained person is not admissible.


Grade: Sahih

(٢١١٨٨) کلثوم بن اقمر قاضی شریح سے نقل فرماتے ہیں کہ روکے گئے کی گواہی قابل قبول نہیں۔

(21188) kulsoum bin aqmar qazi shrih se naql farmate hain ke roke gaye ki gawahi qabil qubool nahin.

٢١١٨٨ - أَخْبَرَنَا أَبُو الْحُسَيْنِ بْنُ الْفَضْلِ الْقَطَّانُ، أنبأ عَبْدُ اللهِ بْنُ جَعْفَرٍ، ثنا يَعْقُوبُ بْنُ سُفْيَانَ، ثنا الْحُمَيْدِيُّ، ثنا سُفْيَانُ، عَنِ الْأَسْوَدِ بْنِ قَيْسٍ، عَنْ كُلْثُومِ بْنِ الْأَقْمَرِ، عَنْ شُرَيْحٍ،قَالَ:" لَا أُجِيزُ شَهَادَةَ مُخْتَبِئٍ "

Sunan al-Kubra Bayhaqi 21189

Sha'bi said that the testimony of a prohibited person is not acceptable.


Grade: Sahih

(٢١١٨٩) حضرت شعبی فرماتے ہیں کہ منع کیے گئے کی گواہی قابلِ قبول نہیں۔

(21189) Hazrat Sha'bi farmate hain ke mana kiye gaye ki gawahi qabil-e-qubool nahin.

٢١١٨٩ -قَالَ:وَحَدَّثَنَا سُفْيَانُ،قَالَ:حَدَّثَنِيهِ رَقَبَةُ، عَنْ بَيَانٍ، عَنِ الشَّعْبِيِّ، أَنَّهُ كَانَ لَا يُجِيزُ شَهَادَةَ الْمُخْتَبِئِ،قَالَ:ثُمَّ سَمِعْتُهُ مِنْ بَيَانٍ

Sunan al-Kubra Bayhaqi 21190

(21190) Abdullah Thaqafi narrates from Amr bin Harith that his testimony is not valid, similarly, the testimony of a traitor and a sinner. Imam Shafi'i (may Allah have mercy on him) states that Umar (may Allah be pleased with him) accepted the testimony of those who caught the adulterer, but the four witnesses were not complete.


Grade: Sahih

(٢١١٩٠) عبداللہ ثقفی حضرت عمرو بن حریث سے نقل فرماتے ہیں کہ اس کی گواہی جائز نہیں ہے، اسی طرح خائن اور فاجر کی گواہی بھی۔ امام شافعی (رح) فرماتے ہیں کہ حضرت عمر (رض) نے ان لوگوں کی گواہی کو قبول کیا جنہوں نے زانی کو پکڑا، لیکن چار گواہ پورے نہ ہوئے۔

(21190) Abdullah Saqafi Hazrat Amr bin Haris se naqal farmate hain ke is ki gawahi jaiz nahi hai, isi tarah khain aur fajir ki gawahi bhi. Imam Shafi (rh) farmate hain ke Hazrat Umar (rz) ne un logon ki gawahi ko qabool kya jinhon ne zani ko pakra, lekin chaar gawah poore na huye.

٢١١٩٠ - أَخْبَرَنَا أَبُو حَازِمٍ الْحَافِظُ، أنبأ أَبُو الْفَضْلِ بْنُ خِمَيْرَوَيْهِ، أنبأ أَحْمَدُ بْنُ نَجْدَةَ، ثنا سَعِيدُ بْنُ مَنْصُورٍ، ثنا هُشَيْمٌ، أنبأ الشَّيْبَانِيُّ، عَنْ مُحَمَّدِ بْنِ عُبَيْدِ اللهِ الثَّقَفِيِّ،أَنَّ عَمْرَو بْنَ حُرَيْثٍ كَانَ يُجِيزُ شَهَادَتَهُ وَيَقُولُ:" كَذَلِكُ يُفْعَلُ بِالْخَائِنِ وَالْفَاجِرِ ".⦗٤٢٤⦘ قَالَ الشَّيْخُ رَحِمَهُ اللهُ:" وَبِهَذَا نَقُولُ ".قَالَ الشَّافِعِيُّ رَحِمَهُ اللهُ فِيمَا حُكِيَ عَنْهُ:" لِأَنَّ عُمَرَ رَضِيَ اللهُ عَنْهُ أَجَازَ شَهَادَةَ الَّذِينَ رَصَدُوا رَجُلًا يَزْنِي، وَلَكِنْ لَمْ يَتِمُّوا أَرْبَعَةً،قَالَ:وَهَذَا أَشْبَهُ الْقَوْلَيْنِ "