13.
Book of Sales
١٣-
كتاب البيوع


Chapter on seeking the lawful and avoiding doubtful matters

باب طلب الحلال واجتناب الشبهات

Sunan al-Kubra Bayhaqi 10401

Nauman bin Bashir (RA) narrated that the Messenger of Allah (peace and blessings of Allah be upon him) said: "The Halal (lawful) is clear and the Haram (unlawful) is clear, and between them are doubtful matters. Whoever leaves the doubtful matters for the sake of that which is clear to him, then he has protected his religion and his honor. And whoever dares to indulge in the doubtful matters, then he is like a shepherd who grazes his sheep around a sanctuary, at the brink of falling into it. Verily, every king has a sanctuary, and the sanctuary of Allah is His prohibitions. And verily, in the body there is a piece of flesh; if it is sound, the whole body is sound, and if it is corrupt, the whole body is corrupt. Indeed, it is the heart."


Grade: Sahih

(١٠٤٠١) نعمان بن بشیر (رض) فرماتے ہیں کہ رسول اللہ (صلی اللہ علیہ وآلہ وسلم) نے فرمایا : حلال و حرام واضح ہیں، ان کے درمیان امورِ مشتبہ ہیں، جس نے مشتبہ کام کو چھوڑ دیا اس وجہ سے کہ دوسرا اس کے لیے واضح تھا اور جس نے مشتبہ کام کرنے کی جسارت کی، ممکن ہے کہ وہ ان کاموں کو بھی کرے جو اس کے لیے واضح نہیں ہیں اور گناہ اللہ کی چراگاہ ہیں اور جو کوئی چراگاہ کے اردگرد اپنے مویشی چراتا ہے، ممکن ہے کہ وہ چراگاہ میں داخل ہوجائیں۔

(10401) Nauman bin Bashir (RA) farmate hain ke Rasool Allah ((صلى الله عليه وآله وسلم)) ne farmaya: Halal o haram wazeh hain, in ke darmiyan umoore mushtaba hain, jis ne mushtaba kaam ko chhor diya us wajah se ke dusra us ke liye wazeh tha aur jis ne mushtaba kaam karne ki jasarat ki, mumkin hai ke woh in kaamon ko bhi kare jo us ke liye wazeh nahin hain aur gunah Allah ki charagah hain aur jo koi charagah ke ird gird apne maveshi charata hai, mumkin hai ke woh charagah mein dakhil hojain.

١٠٤٠١ - أَخْبَرَنَا أَبُو عَبْدِ اللهِ الْحَافِظُ، أنا أَبُو الْعَبَّاسِ مُحَمَّدُ بْنُ أَحْمَدَ الْمَحْبُوبِيُّ، ثنا أَحْمَدُ بْنُ سَيَّارٍ، ثنا مُحَمَّدُ بْنُ كَثِيرٍ، أنا سُفْيَانُ، عَنْ أَبِي فَرْوَةَ، عَنِ الشَّعْبِيِّ، عَنِ النُّعْمَانِ بْنِ بَشِيرٍ،قَالَ:قَالَ رَسُولُ اللهِ صَلَّى اللهُ عَلَيْهِ وَسَلَّمَ:" الْحَلَالُ بَيِّنٌ وَالْحَرَامُ بَيِّنٌ وَبَيْنَ ذَلِكَ أُمُورٌ مُشْتَبِهَةٌ، فَمَنْ تَرَكَ مَا اشْتَبَهَ عَلَيْهِ كَانَ لِمَا اسْتَبَانَ لَهُ أَتْرَكَ، وَمَنِ اجْتَرَأَ عَلَى مَا يَشُكُّ فِيهِ أَوْشَكَ أَنْ يُوَاقِعَ مَا اسْتَبَانَ لَهُ، وَالْمَعَاصِي حِمَى اللهِ وَمَنْ يَرْتَعْ حَوْلَ الْحِمَى يُوشِكْ أَنْ يُوَاقِعَهُ "، رَوَاهُ الْبُخَارِيُّ فِي الصَّحِيحِ عَنْ مُحَمَّدِ بْنِ كَثِيرٍ، وَأَخْرَجَهُ مُسْلِمٌ مِنْ وَجْهٍ آخَرَ عَنْ أَبِي فَرْوَةَ