13.
Book of Sales
١٣-
كتاب البيوع


Chapter on what is mentioned about selling wheat while it is still in the ear

باب ما يذكر في بيع الحنطة في سنبلها

Sunan al-Kubra Bayhaqi 10611

(10611) Ali bin Ma'bad, on his chain of narrators, from the Prophet (peace and blessings of Allah be upon him and his family), that he (peace and blessings of Allah be upon him and his family) gave permission for [selling] wheat when it is in its husk and the husks have become white. He said: Otherwise it is deception because there is a barrier between them. If this hadith is proven from the Prophet (peace and blessings of Allah be upon him and his family), then we will say: This is a specific case that is excluded from the general ruling, because you (peace and blessings of Allah be upon him and his family) have prohibited selling based on deception and you have given permission for this.


Grade: Sahih

(١٠٦١١) علی بن معبد اپنی سند سے نبی (صلی اللہ علیہ وآلہ وسلم) سے فرماتے ہیں کہ آپ (صلی اللہ علیہ وآلہ وسلم) نے اجازت دی اور گندم جب بالیوں میں موجود ہو اور بالیاں سفید ہوجائیں، فرمایا : وگرنہ دھوکا ہے کیونکہ یہ اس کے درمیان رکاوٹ ہے۔ اگر یہ حدیث نبی (صلی اللہ علیہ وآلہ وسلم) سے ثابت ہو تو ہم کہیں گے : یہ خاص ہے جو عام سے نکالا گیا ہے، کیونکہ آپ (صلی اللہ علیہ وآلہ وسلم) نے دھوکے کی بیع سے منع کیا ہے اور اس کی اجازت دی ہے۔

10611 Ali bin Mabad apni sanad se Nabi ((صلى الله عليه وآله وسلم)) se farmate hain ki aap ((صلى الله عليه وآله وسلم)) ne ijazat di aur gandam jab baliyon mein mojood ho aur baliyan safaid hojain, farmaya: warna dhoka hai kyunki yeh iske darmiyan rukawat hai. Agar yeh hadees Nabi ((صلى الله عليه وآله وسلم)) se sabit ho to hum kahenge: yeh khas hai jo aam se nikala gaya hai, kyunki aap ((صلى الله عليه وآله وسلم)) ne dhoke ki bay se mana kiya hai aur iski ijazat di.

١٠٦١١ - أَخْبَرَنَا أَبُو سَعِيدِ بْنُ أَبِي عَمْرٍو، ثنا أَبُو الْعَبَّاسِ مُحَمَّدُ بْنُ يَعْقُوبَ، أنا ⦗٤٩٤⦘ الرَّبِيعُ بْنُ سُلَيْمَانَ،قَالَ:قُلْنَا لِلشَّافِعِيِّ: إِنَّ عَلِيَّ بْنَ مَعْبَدٍ أَخْبَرَنَا بِإِسْنَادٍ عَنِ النَّبِيِّ صَلَّى اللهُ عَلَيْهِ وَسَلَّمَ أَنَّهُ أَجَازَ بَيْعَ الْقَمْحِ فِي سُنْبُلِهِ إِذَا ابْيَضَّ،فَقَالَ:" أَمَّا هُوَ فَغَرَرٌ؛ لِأَنَّهُ مَحُولٌ دُونَهُ لَا يُرَى "، فَإِنْ ثَبَتَ الْخَبَرُ عَنِ النَّبِيِّ صَلَّى اللهُ عَلَيْهِ وَسَلَّمَ قُلْنَا بِهِ، وَكَانَ هَذَا خَاصًّا مُسْتَخْرَجًا مِنْ عَامٍّ؛ لِأَنَّ رَسُولَ اللهِ صَلَّى اللهُ عَلَيْهِ وَسَلَّمَ نَهَى عَنْ بَيْعِ الْغَرَرِ وَأَجَازَ هَذَا