13.
Book of Sales
١٣-
كتاب البيوع
Chapter on the dislike of selling copies of the Quran
باب ما جاء في كراهية بيع المصاحف
Name | Fame | Rank |
---|---|---|
sa‘īd bn manṣūrin | Sa'eed ibn Mansur al-Khurasani | Trustworthy |
abū naṣr bn qatādah | Umar ibn Abd al-Aziz | Unknown |
الأسم | الشهرة | الرتبة |
---|---|---|
سَعِيدُ بْنُ مَنْصُورٍ | سعيد بن منصور الخراساني | ثقة |
أَبُو نَصْرِ بْنُ قَتَادَةَ | عمر بن عبد العزيز | مجهول الحال |
Sunan al-Kubra Bayhaqi 11070
Alqamah (may Allah be pleased with him) used to say about Abdullah bin Masood (may Allah be pleased with him) that he disliked the buying and selling of the Holy Quran. Imam Shafi'i (may Allah have mercy on him) said: "Some Iraqis consider its buying and selling permissible. Some people do not see any harm in buying the Quran, and we dislike selling it." Sheikh Sahib says: "This disapproval is of a lighter degree (makruh tanzihi), for the reverence of the Holy Quran, so that it may not be taken as an object of trade." And in one narration, it is stated that Ibn Masood permitted it, but that narration is weak in its chain of narrators. And Ibn Abbas's statement that the Quran should not be bought or sold, if authentic, is evidence that selling the Quran is not permissible, but rather disliked.
Grade: Da'if
(١١٠٧٠) حضرت علقمہ (رض) عبداللہ بن مسعود (رض) کے بارے میں کہتے تھے کہ وہ مصحف شریف کی خریدو فروخت کو ناپسند کرتے تھے۔ امام شافعی (رح) فرماتے ہیں : بعض عراقی اس کی خریدو فروخت جائز سمجھتے ہیں۔ کچھ لوگ مصحف کے خریدنے میں کوئی حرج نہیں سمجھتے اور ہم اس کے بیچنے کو ناپسند کرتے ہیں۔ شیخ صاحب فرماتے ہیں : یہ کراہت تنزیہی ہے، مصحف شریف کی تعظیم کے لیے کہ کہیں اسے سامان تجارت نہ بنالیا جائے اور ایک روایت میں ہے کہ ابن مسعود نے اس کی رخصت دی تھی اور وہ روایت سنداًضعیف ہے اور ابن عباس کا قول کہ مصحف کو خرید، بیچ نہ اگر صحیح ہو تو یہ اس بات کی دلیل ہے کہ مصحف کو بیچنا جائز تو نہیں ہے لیکن مکروہ ہے۔
(11070) Hazrat Alqama (RA) Abdullah bin Masood (RA) ke bare mein kehte the ke woh Mushaf Sharif ki kharid o farokht ko napasand karte the. Imam Shafai (RA) farmate hain : Baaz Iraqi is ki kharid o farokht jaiz samajhte hain. Kuch log Mushaf ke kharidne mein koi harj nahi samajhte aur hum is ke bechne ko napasand karte hain. Sheikh sahib farmate hain : Yeh karahat tanzihi hai, Mushaf Sharif ki tazeem ke liye ke kahin ise saman tijarat na bana liya jaye aur ek riwayat mein hai ke Ibn Masood ne is ki rukhsat di thi aur woh riwayat sanadan zaeef hai aur Ibn Abbas ka qaul ke Mushaf ko kharid, bech na agar sahi ho to yeh is baat ki daleel hai ke Mushaf ko bechna jaiz to nahi hai lekin makrooh hai.
١١٠٧٠ - وَأَخْبَرَنَا أَبُو نَصْرِ بْنُ قَتَادَةَ، أنبأ أَبُو مَنْصُورٍ النَّضْرَوِيُّ، ثنا أَحْمَدُ بْنُ نَجْدَةَ، ⦗٢٨⦘ ثنا سَعِيدُ بْنُ مَنْصُورٍ، ثنا خَالِدُ بْنُ عَبْدِ اللهِ، عَنْ سَعِيدِ بْنِ إِيَاسٍ الْجُرَيْرِيِّ،عَنْ عَبْدِ اللهِ بْنِ شَقِيقٍ قَالَ:" كَانَ أَصْحَابُ رَسُولِ اللهِ صَلَّى اللهُ عَلَيْهِ وَسَلَّمَ يَكْرَهُونَ بَيْعَ الْمَصَاحِفِ "