14.
Book of Mortgages
١٤-
كتاب الرهن


Chapter on what is narrated about forfeiting the pledge

باب ما روي في غلق الرهن

Sunan al-Kubra Bayhaqi 11237

Saeed bin Musayyab narrates that the Messenger of Allah (peace and blessings of Allah be upon him) said: "The pledge should not be kept in possession, so the pledger will be prohibited from buying from the person to whom he has given something in pledge." I have found the same in my book, and in my opinion, the correct interpretation is that the pledger should not be prohibited from buying the thing that has been pledged. And Allah knows best.


Grade: Da'if

(١١٢٣٧) حضرت سعید بن مسیب فرماتے ہیں کہ رسول اللہ (صلی اللہ علیہ وآلہ وسلم) نے فرمایا : رہن کو قبضے میں نہ رکھا جائے، اس لیے رہن والے کو منع کیا جائے گا کہ وہ خریدے اس شخص سے جیسے اس نے رہن میں کوئی چیز دی ہے میں نے اسی طرح اپنی کتاب میں پایا ہے اور میری نظر میں درست یہ ہے کہ اس کا مطلب یہ ہے کہ گروی رکھنے والے کو منع نہ کیا جائے کہ وہ گروی رکھی گئی چیز کو خریدے۔ واللہ اعلم

Hazrat Saeed bin Musayyab farmate hain ki Rasool Allah ((صلى الله عليه وآله وسلم)) ne farmaya : Rehan ko qabze mein na rakha jaye, is liye rehan wale ko mana kiya jaye ga ki wo kharede us shakhs se jaise us ne rehan mein koi cheez di hai maine isi tarah apni kitab mein paya hai aur meri nazar mein durust ye hai ki is ka matlab ye hai ki giro rakhne wale ko mana na kiya jaye ki wo giro rakhi gai cheez ko kharede. Wallahu Alim.

١١٢٣٧ - أَخْبَرَنَا أَبُو سَعِيدِ بْنُ أَبِي عَمْرٍو، أنبأ أَبُو مُحَمَّدٍ أَحْمَدُ بْنُ عَبْدِ اللهِ الْمُزَنِيُّ، ثنا عَلِيُّ بْنُ مُحَمَّدِ بْنِ عِيسَى، ثنا أَبُو الْيَمَانِ، أَخْبَرَنِي شُعَيْبُ بْنُ أَبِي حَمْزَةَ،عَنِ الزُّهْرِيِّ قَالَ:سَمِعْتُ سَعِيدَ بْنَ الْمُسَيِّبِ يَقُولُ: قَالَ رَسُولُ اللهِ صَلَّى اللهُ عَلَيْهِ وَسَلَّمَ:" لَا يُغْلَقُ الرَّهْنُ ". فَبِذَلِكَ يُمْنَعُ صَاحِبُ الرَّهْنِ أَنْ يَبْتَاعَ مِنَ الَّذِي رَهَنَهُ عِنْدَهُ حَتَّى يَبْتَاعَ مِنْ غَيْرِهِ هَكَذَا وَجَدْتُهُ فِي كِتَابِي،وَصَوَابُهُ فِيمَا أَظُنُّ:وَذَلِكَ يَعْنِي غَلْقَ الرَّهْنِ أَنْ يُمْنَعَ صَاحِبُ الرَّهْنِ أَنْ يَبْتَاعَ مِنَ الَّذِي رَهَنَهُ عِنْدَهُ حَتَّى يَبْتَاعَ مِنْ غَيْرِهِ،فَقَالَ:" لَا يُغْلَقُ الرَّهْنُ "يَعْنِي: لَا يُمْنَعُ صَاحِبُ الرَّهْنِ مِنْ مُبَايَعَةِ الْمُرْتَهِنِ، وَاللهُ أَعْلَمُ