15.
Book of Bankruptcy
١٥-
كتاب التفليس
Chapter on imprisoning someone upon accusation, and releasing them when their difficulty is known and they swear by it
باب حبسه إذا اتهم، وتخليته متى علمت عسرته وحلف عليها
Sunan al-Kubra Bayhaqi 11292
Abu Ja'far reported: Ali (ra) said: "Imprisonment is only (permissible) until the matter becomes clear to the Imam. When the matter becomes clear, then keeping (someone) imprisoned after that is injustice."
Grade: Da'if
(١١٢٩٢) ابو جعفر فرماتے ہیں کہ حضرت علی (رض) نے فرمایا : قید کرنا اس وقت تک ہے جب تک امام کے لیے مسئلہ واضح نہ ہو جب مسئلہ واضح ہوجائے تو اس کے بعد قید کیے رکھنا ظلم ہے۔
(11292) abu jaafar farmate hain ki hazrat ali (raz) ne farmaya : qaid karna us waqt tak hai jab tak imam ke liye masla wazeh na ho jab masla wazeh hojaaye to uske baad qaid kiye rakhna zulm hai.
١١٢٩٢ - وَأَخْبَرَنَا أَبُو الْفَتْحِ الْعُمَرِيُّ، ثنا أَبُو الْقَاسِمِ السَّقَطِيُّ بِمَكَّةَ، ثنا أَبُو جَعْفَرٍ مُحَمَّدُ بْنُ يَحْيَى بْنِ عُمَرَ بْنِ عَلِيِّ بْنِ حَرْبٍ، ثنا عَلِيُّ بْنُ حَرْبٍ، ثنا سُفْيَانُ، عَنْ مُحَمَّدِ بْنِ إِسْحَاقَ، عَنْ أَبِي جَعْفَرٍ،أَنَّ عَلِيًّا رَضِيَ اللهُ عَنْهُ قَالَ:" إِنَّمَا الْحَبْسُ حَتَّى يَتَبَيَّنَ لِلْإِمَامِ، فَمَا حَبَسَ بَعْدَ ذَلِكَ فَهُوَ جَوْرٌ "