34.
Book of Inheritance
٣٤-
كتاب الفرائض


Chapter on the opinion that the killer of the unintentional manslaughter inherits from the money, but does not inherit from the blood money

باب من قال: يرث قاتل الخطأ من المال، ولا يورث من الدية

Sunan al-Kubra Bayhaqi 12249

Abdullah bin Amr (may Allah be pleased with him) narrated that the Messenger of Allah (peace and blessings of Allah be upon him) stood on the day of the conquest of Makkah and said: "Those of two religions will not inherit from each other, and a woman will inherit from the bloodwit and wealth of her husband, and he will inherit from the bloodwit and wealth of his wife, when one of them has not killed the other intentionally. If one of them kills the other intentionally, he will not inherit anything from his bloodwit and wealth. If the killing was unintentional, then he will inherit from the wealth but not from the bloodwit." Imam Shafi'i (may Allah have mercy on him) said: "There is no difference between inheriting in unintentional killing and not inheriting in intentional killing, except by the report of someone who narrates it as marfu' (traced back to the Prophet), and if it is proven, it will be a proof. But it is not permissible for something to be proven for it and for another to reject it." When this hadith is not proven, then he will not inherit, whether he kills intentionally or unintentionally. It is clear from this generality that the killer will not be able to inherit from the one whom he killed.


Grade: Da'if

(١٢٢٤٩) حضرت عبداللہ بن عمرو (رض) فرماتے ہیں کہ رسول اللہ (صلی اللہ علیہ وآلہ وسلم) فتح مکہ کے دن کھڑے ہوئے، آپ (صلی اللہ علیہ وآلہ وسلم) نے فرمایا : دو دینوں والے ایک دوسرے کے وارث نہیں بنیں گے اور عورت اپنے خاوند کی دیت اور مال سے وارث بنے گی اور وہ وارث بنے گا عورت کی دیت اور مال کا۔ جب ان میں سے ایک نے عمداً دوسرے کو قتل نہ کیا ہوگا۔ اگر ایک نے دوسرے کو عمداً قتل کیا تو اس کی دیت اور مال میں سے کسی چیز کا وارث نہ بنے، گا اگر قتل خطا کیا تو مال سے وارث ٹھہرے گا، دیت سے نہیں۔ امام شافعی (رح) فرماتے ہیں : کوئی فرق نہیں کہ قتل خطا میں وارث بنے گا اور قتل میں وارث نہیں بنے گا مگر کسی ایسے آدمی کی خبر سے جو اسے مرفوع بیان کرے اور اگر ثابت ہو تو حجت ہوگی ۔ لیکن جائز نہیں کہ اس کے لیے کوئی چیز ثابت کی جائے اور دوسرا اس کا ردکرے۔ جب یہ حدیث ثابت نہیں تو وہ وارث نہیں بنے گا عمداً یا خطاً قتل کرے اس عموم سے واضح ہے کہ قاتل نے جسے قتل کیا اس کا وارث نہیں بن سکے گا۔

(12249) Hazrat Abdullah bin Amro (RA) farmate hain ki Rasool Allah ((صلى الله عليه وآله وسلم)) Fath Makkah ke din kharay huye, Aap ((صلى الله عليه وآله وسلم)) ne farmaya : do deenon wale aik dusre ke waris nahin banen ge aur aurat apne khawand ki dait aur maal se waris bane gi aur woh waris bane ga aurat ki dait aur maal ka. Jab in mein se aik ne amdandan dusre ko qatal na kiya hoga. Agar aik ne dusre ko amdandan qatal kiya to us ki dait aur maal mein se kisi cheez ka waris na bane, ga agar qatal khata kiya to maal se waris thahre ga, dait se nahin. Imam Shafai (rah) farmate hain : koi farq nahin ki qatal khata mein waris bane ga aur qatal mein waris nahin bane ga magar kisi aise aadmi ki khabar se jo use marfoo بیان kare aur agar sabit ho to hujjat hogi. Lekin jaiz nahin ki uske liye koi cheez sabit ki jaye aur dusra uska rad kare. Jab yeh hadees sabit nahin to woh waris nahin bane ga amdandan ya khatan qatal kare is umum se wazeh hai ki qatil ne jise qatal kiya uska waris nahin ban sake ga.

١٢٢٤٩ - يَعْنِي مَا أَخْبَرَنَا أَبُو عَبْدِ الرَّحْمَنِ مُحَمَّدُ بْنُ الْحُسَيْنِ السُّلَمِيُّ، أنا عَلِيُّ بْنُ عُمَرَ الْحَافِظُ، ثنا مُحَمَّدُ بْنُ جَعْفَرٍ الْمَطِيرِيُّ، ثنا إِسْمَاعِيلُ بْنُ عَبْدِ اللهِ بْنِ مَيْمُونٍ، ثنا عُبَيْدُ اللهِ بْنُ مُوسَى، ثنا حَسَنُ بْنُ صَالِحٍ، عَنْ مُحَمَّدِ بْنِ سَعِيدٍ،عَنْ عَمْرِو بْنِ شُعَيْبٍ قَالَ:أَخْبَرَنِي أَبِي، عَنْ جَدِّي عَبْدِ اللهِ بْنِ عَمْرٍو،أَنَّ رَسُولَ اللهِ صَلَّى اللهُ عَلَيْهِ وَسَلَّمَ قَامَ يَوْمَ فَتْحِ مَكَّةَ فَقَالَ:" لَا يَتَوَارَثُ أَهْلُ مِلَّتَيْنِ، الْمَرْأَةُ تَرِثُ مِنْ دِيَةِ زَوْجِهَا وَمَالِهِ، وَهُوَ يَرِثُ مِنْ دِيَتِهَا وَمَالِهَا، مَا لَمْ يَقْتُلْ أَحَدُهُمَا صَاحِبَهُ عَمْدًا، فَإِنْ قَتَلَ أَحَدُهُمَا صَاحِبَهُ عَمْدًا لَمْ يَرِثْ مِنْ دِيَتِهِ وَمَالِهِ شَيْئًا، وَإِنْ قَتَلَ صَاحِبَهُ خَطَأً وَرِثَ مِنْ مَالِهِ وَلَمْ يَرِثْ مِنْ دِيَتِهِ "قَالَ: وَأنبأ عَلِيٌّ، ثنا أَبُو بَكْرٍ النَّيْسَابُورِيُّ، ثنا مُحَمَّدُ بْنُ يَحْيَى، ثنا عُبَيْدُ اللهِ بْنُ مُوسَى، ثنا الْحَسَنُ بْنُ صَالِحٍ بِإِسْنَادِهِ مِثْلَهُ.قَالَ عَلِيٌّ:مُحَمَّدُ بْنُ سَعِيدٍ الطَّائِفِيُّ ثِقَةٌ قَالَ الشَّيْخُ: وَقَدْ رَوَاهُ مُحَمَّدُ بْنُ عُمَرَ الْوَاقِدِيُّ، وَلَيْسَ بِحُجَّةٍ، عَنِ الضَّحَّاكِ بْنِ عُثْمَانَ، عَنْ عَمْرٍو، عَنْ مَخْرَمَةَ بْنِ بُكَيْرٍ، عَنْ أَبِيهِ، عَنْ عَمْرٍو،وَالشَّافِعِيُّ رَحِمَهُ اللهُ كَالْمُتَوَقِّفِ فِي رِوَايَاتِ عَمْرِو بْنِ شُعَيْبٍ إِذَا لَمْ يَنْضَمَّ إِلَيْهَا مَا يُؤَكِّدُهَا قَالَ الشَّافِعِيُّ:لَيْسَ فِي الْفَرْقِ بَيْنَ أَنْ يَرِثَ قَاتِلُ الْخَطَأِ وَلَا يَرِثُ قَاتِلُ الْعَمْدِ خَبَرٌ يُتَّبَعُ، ⦗٣٦٤⦘ إِلَّا خَبَرُ رَجُلٍ فَإِنَّهُ يَرْفَعُهُ، لَوْ كَانَ ثَابِتًا كَانَتِ الْحُجَّةُ فِيهِ،وَلَكِنْ لَا يَجُوزُ أَنْ يُثْبَتَ لَهُ شَيْءٌ وَيُرَدُّ لَهُ آخَرُ لَا مُعَارِضَ لَهُ قَالَ الشَّافِعِيُّ رَحِمَهُ اللهُ:إِذَا لَمْ يَثْبُتِ الْحَدِيثُ فَلَا يَرِثُ عَمْدًا وَلَا خَطَأً شَيْئًا، أَشْبَهُ بِعُمُومِ أَنْ لَا يَرِثَ قَاتِلٌ مِمَّنْ قَتَلَ