1.
Book of Purification
١-
كتاب الطهارة


Chapter on What is Narrated About Socks and Shoes

باب ما ورد في الجوربين والنعلين

Sunan al-Kubra Bayhaqi 1356

(1356) It is narrated by Sa'eed bin Abdullah (may Allah have mercy on him) that he saw Anas bin Malik (may Allah be pleased with him) who came to the toilet, then performed ablution and wiped his white turban and black thin cloth socks. (b) Some weak narrators have narrated it as Marfoo' (a statement attributed to the Prophet) and it has no basis. (c) The wiping over socks has been narrated from Abu Umama, Sahl bin Sa'd and 'Amr bin Harith. Imam Abu Dawud (may Allah have mercy on him) said that it has also been narrated from Umar bin Khattab (may Allah be pleased with him) and Ibn 'Abbas (may Allah be pleased with them). (d) Ustadh Abu Waleed, while interpreting the hadith of wiping over socks and shoes, said that the wiping is over those socks which are made of leather, not just on a single sock or shoe.


Grade: Da'if

(١٣٥٦) سعید بن عبداللہ (رح) سے روایت ہے کہ میں نے سیدنا انس بن مالک (رض) کو دیکھا ، وہ بیت الخلاء آئے، پھر وضو کیا اور اپنی سفید پگڑی اور سیاہ باریک کپڑے کی جرابوں پر مسح کیا۔ (ب) بعض ضعفاء نے اس کو مرفوع بیان کیا ہے اور اس کی کوئی حیثیت نہیں۔ (ج) مسح کے متعلق ابو امامہ، سہل بن سعد اور عمرو بن حریث سے روایت کیا گیا ہے۔ امام ابوداؤد (رح) فرماتے ہیں کہ سیدنا عمر بن خطاب (رض) اور ابن عباس سے بھی روایت کیا گیا ہے۔ (د) استاد ابو ولید جرابوں اور جوتوں پر مسح کی حدیث میں تاویل کرتے ہوئے فرماتے تھے کہ مسح ان جرابوں پر ہے جو چمڑے والی ہوں صرف اکیلی جراب یا جوتے پر نہیں۔

(1356) Saeed bin Abdullah (RA) se riwayat hai ki maine Sayyiduna Anas bin Malik (RA) ko dekha, woh bait ul khalaja aye, phir wuzu kiya aur apni safaid pagri aur siyah bareek kapre ki jurabon par masah kiya. (b) Baaz zuafa ne is ko marfoo bayan kiya hai aur is ki koi haisiyat nahi. (j) Masah ke mutalliq Abu Imama, Sahl bin Saad aur Amr bin Haris se riwayat ki gayi hai. Imam Abu Dawood (RA) farmate hain ki Sayyiduna Umar bin Khattab (RA) aur Ibn Abbas se bhi riwayat ki gayi hai. (d) Ustad Abu Waleed jurabon aur jooton par masah ki hadees mein taweel karte hue farmate the ki masah un jurabon par hai jo chamre wali hon sirf akeli jurab ya joote par nahi.

١٣٥٦ - وَأَخْبَرَنَا أَبُو عَبْدِ اللهِ الْحَافِظُ، ثنا أَبُو الطِّيِّبِ مُحَمَّدُ بْنُ عَبْدِ اللهِ الشِّعْرِيِّ، ثنا مِحْمَشُ بْنُ عِصَامٍ، ثنا حَفْصُ بْنُ عَبْدِ اللهِ، حَدَّثَنِي إِبْرَاهِيمُ بْنُ طَهْمَانَ، عَنْ سُفْيَانَ الثَّوْرِيِّ، ⦗٤٢٨⦘ عَنِ الْأَعْمَشِ، أَظُنُّهُ عَنْ سَعِيدِ بْنِ عَبْدِ اللهِ،أَنَّهُ قَالَ:رَأَيْتُ أَنَسَ بْنَ مَالِكٍ أَتَى الْخَلَاءَ فَتَوَضَّأَ وَمَسَحَ عَلَى قُلَنْسِيَةٍ بَيْضَاءَ مَزْرُورَةٍ وَعَلَى جَوْرَبَيْنِ أَسْوَدَيْنِ مُرَعَّزَيْنِ وَرَفَعَهُ بَعْضُ الضُّعَفَاءِ وَلَيْسَ بِشَيْءٍ وَرُوِيَ فِي الْمَسْحِ عَلَى الْجَوْرَبَيْنِ عَنْ أَبِي أُمَامَةَ وَسَهْلِ بْنِ سَعْدٍ وَعَمْرِو بْنِ حُرَيْثٍ قَالَ أَبُو دَاوُدَ: وَرُوِيَ ذَلِكَ عَنْ عُمَرَ بْنِ الْخَطَّابِ وَابْنِ عَبَّاسٍ وَكَانَ الْأُسْتَاذُ أَبُو الْوَلِيدِ رَحِمَهُ اللهُ تَعَالَى يُؤَوِّلُ حَدِيثَ الْمَسْحِ عَلَى الْجَوْرَبَيْنِ وَالنَّعْلَيْنِ عَلَى أَنَّهُ مَسَحَ عَلَى جَوْرَبَيْنِ مُنَعَّلَيْنِ لَا أَنَّهُ جَوْربٌ عَلَى الِانْفِرَادِ وَنَعْلٌ عَلَى الِانْفِرَادِ أَخْبَرَنَا بِذَلِكَ عَنْهُ أَبُو عَبْدِ اللهِ الْحَافِظُ وَقَدْ وَجَدْتُ لِأَنَسِ بْنِ مَالِكٍ أَثَرًا يَدُلُّ عَلَى ذَلِكَ