1.
Book of Purification
١-
كتاب الطهارة
Chapter on One Who Removes His Khuffs After Wiping Over Them
باب من خلع خفيه بعدما مسح عليهما
Sunan al-Kubra Bayhaqi 1375
(1375) (a) Imam Auza'i said, "I asked Zuhri about a person who performed ablution, wore socks while in a state of purity, then became impure and wiped over them. If he then removes the socks, should he wash his feet or perform a new ablution?" He replied, "Rather, he should perform a new ablution." (b) The Sheikh said that a narration with this meaning has been reported from Mak'hul. Separate ablutions have been narrated from Imam Shafi'i and Ibn Abi Layla from the book of Imam Abu Hanifa (may Allah have mercy on him). These narrations have been mentioned in the previous chapter. (c) It is narrated from Imam Shafi'i (may Allah have mercy on him) regarding a person who gets a pebble in his sock, that he should perform ablution. His intention is that if he removes the sock to take out the pebble, he should perform ablution again. (And Allah knows best).
Grade: Sahih
(١٣٧٥) (الف) امام اوزاعی فرماتے ہیں میں نے زہری سے اس شخص کے متعلق سوال کیا جس نے وضو کیا اور باوضو موزے پہنتے پھر بےوضو ہوگیا اور ان پر مسح کیا، پھر ان کو اتار دیا، کیا وہ پاؤں دھوئے گا یا نیا وضو کرے گا ؟ انھوں نے کہا : بلکہ نیا وضو کرے گا۔ (ب) شیخ کہتے ہیں کہ مکحول سے اس کے معنی میں روایت منقول ہے۔ امام شافعی اور ابن ابی لیلی سے امام ابوحنیفہ (رح) کی کتاب میں الگ الگ وضو بیان کیا گیا ہے۔ یہ آثار پچھلے باب میں گزر چکے ہیں۔ (ج) امام شعبی (رح) سے اسشخص کے متعلق منقول ہے جس کے موزے میں کنکر داخل ہوجائے کہ وہ وضو کرے گا۔ ان کی مراد یہ ہے کہ وہ کنکر نکالنے کے لیے موزے اتارے گا تو وضو دوبارہ کرے گا۔ (واللہ اعلم)
(1375) (alif) Imam Auzai farmate hain maine Zahri se iss shakhs ke mutalliq sawal kya jisne wuzu kya aur bawuzu moze pehnte phir bewazu hogaya aur inn par masah kya, phir inn ko utaar diya, kya woh paon dhoyega ya naya wuzu karega? Unhon ne kaha: balke naya wuzu karega. (be) Sheikh kehte hain ki Makhool se iss ke mani mein riwayat manqool hai. Imam Shafai aur Ibn e Abi Laila se Imam Abu Hanifa (rah) ki kitaab mein alag alag wuzu bayan kya gaya hai. Ye aasar pichhle baab mein guzar chuke hain. (jeem) Imam Shabi (rah) se iss shakhs ke mutalliq manqool hai jiske moze mein kankar dakhil hojae ki woh wuzu karega. Un ki murad ye hai ki woh kankar nikalne ke liye moze utaarega to wuzu dobara karega. (Wallahu a'lam).
١٣٧٥ - أَخْبَرَنَا أَبُو سَعِيدِ بْنُ أَبِي عَمْرٍو، وَأنا أَبُو الْعَبَّاسِ بْنُ يَعْقُوبَ، ثنا الْعَبَّاسُ بْنُ الْوَلِيدِ بْنِ مَزْيَدٍ،أَخْبَرَنِي أَبِي قَالَ:سَمِعْتُ الْأَوْزَاعِيَّ،يَقُولُ:سَأَلْتُ الزُّهْرِيَّ عَنْ رَجُلٍ تَوَضَّأَ فَأَدْخَلَ رِجْلَيْهِ الْخُفَّيْنِ طَاهِرَتَيْنِ، ثُمَّ أَحْدَثَ فَمَسَحَ عَلَيْهِمَا، ثُمَّ نَزَعَهُمَا أَيَغْسِلُهُمَا أَمْ يَسْتَأْنِفُ وُضُوءَهُ؟قَالَ:بَلْ يَسْتَأْنِفُ وُضُوءَهُ " قَالَ الشَّيْخُ: وَيُرْوَى عَنْ مَكْحُولٍ مِثْلُ ذَلِكَ،وَحَدَّثَنَاهُ الشَّافِعِيُّ فِي كِتَابِ أَبِي حَنِيفَةَ وَابْنِ أَبِي لَيْلَى عَلَى تَفْرِيقِ الْوُضُوءِ وَقَدْ مَضَتِ الْآثَارُ فِيهِ فِي بَابِهِ وَرَوَيْنَا عَنِ الشَّعْبِيِّ عَنِ الشَّافِعِيِّ فِي رَجُلٍ دَخَلَ خُفَّهُ حَصَاةٌ قَالَ:يَتَوَضَّأُ وَإِنَّمَا أَرَادَ وَاللهُ أَعْلَمُ يَنْزِعُ خُفَّهُ لِإِخْرَاجِ الْحَصَاةِ وَيَتَوَضَّأُ