39.
Book of Marriage
٣٩-
كتاب النكاح


Chapter on temporary marriage (mut'ah)

باب نكاح المتعة

NameFameRank
ibn mas‘ūdin Abdullah ibn Mas'ud Companion
الأسمالشهرةالرتبة
ابْنِ مَسْعُودٍ عبد الله بن مسعود صحابي

Sunan al-Kubra Bayhaqi 14142

Abdullah bin Masud (may Allah be pleased with him) narrated that we were with the Messenger of Allah (peace and blessings of Allah be upon him) on a military expedition, and we had no women with us. So, we wanted to be castrated, but the Messenger of Allah (peace and blessings of Allah be upon him) forbade us from doing that. Then, he allowed us to marry women for a fixed period in return for a specified dowry. Imam Shafi'i (may Allah have mercy on him) said that Ibn Masud (may Allah be pleased with him) mentioned the permissibility of temporary marriage, but he did not specify whether it was before or after Khaybar. The hadith of Ali ibn Abi Talib is more suitable, which states that the Prophet (peace and blessings of Allah be upon him) prohibited temporary marriage. And Allah knows best what abrogates His verses.


Grade: Sahih

(١٤١٤٢) حضرت عبداللہ بن مسعود (رض) فرماتے ہیں کہ ہم رسول اللہ (صلی اللہ علیہ وآلہ وسلم) کے ساتھ غزوہ میں شریک تھے، ہمارے ساتھ عورتیں نہ تھیں تو ہم نے خصی ہونا چاہا جس سے رسول اللہ (صلی اللہ علیہ وآلہ وسلم) نے منع فرما دیا اور پھر ہمیں رخصت دی کہ کسی مقررہ چیز کے عوض مقررہ مدت تک کسی عورت سے نکاح کرلیں۔ امام شافعی (رح) فرماتے ہیں ابن مسعود (رض) نے نکاحِ متعہ میں رخصت کا ذکر کیا ہے، لیکن کوئی چیز مقرر نہیں کی کہ یہ خیبر سے پہلے تھا یا بعد میں اور حضرت علی بن ابی طالب کی حدیث زیادہ مناسب ہے کہ نبی (صلی اللہ علیہ وآلہ وسلم) نے نکاحِ متعہ سے منع فرمایا تھا اور اللہ بہتر جانتا ہے کہ یہ اس کے لیے ناسخ ہو۔

(14142) Hazrat Abdullah bin Masood (RA) farmate hain keh hum Rasool Allah ((صلى الله عليه وآله وسلم)) ke sath ghazwa mein sharik thay, humare sath aurtain nahi thin to hum ne khasi hona chaha jis se Rasool Allah ((صلى الله عليه وآله وسلم)) ne mana farma diya aur phir humein rukhsat di keh kisi muqarrara cheez ke awaz muqarrara muddat tak kisi aurat se nikah kar lein. Imam Shafai (RA) farmate hain Ibn Masood (RA) ne nikah-e-muta mein rukhsat ka zikar kya hai, lekin koi cheez muqarrar nahi ki keh yeh khyber se pehle tha ya baad mein aur Hazrat Ali bin Abi Talib ki hadees zyada munasib hai keh Nabi ((صلى الله عليه وآله وسلم)) ne nikah-e-muta se mana farmaaya tha aur Allah behtar janta hai keh yeh uske liye nasikh ho.

١٤١٤٢ - وَأَخْبَرَنَا أَبُو عَبْدِ اللهِ الْحَافِظُ،فِي آخَرِينَ قَالُوا:ثنا أَبُو الْعَبَّاسِ مُحَمَّدُ بْنُ يَعْقُوبَ، أنبأ الرَّبِيعُ بْنُ سُلَيْمَانَ، أنبأ الشَّافِعِيُّ، أنبأ سُفْيَانُ، عَنْ إِسْمَاعِيلَ بْنِ أَبِي خَالِدٍ،عَنْ قَيْسِ بْنِ أَبِي حَازِمٍ قَالَ:سَمِعْتُ عَبْدَ اللهِ بْنَ مَسْعُودٍ رَضِيَ اللهُ عَنْهُ يَقُولُ: كُنَّا نَغْزُو مَعَ رَسُولِ اللهِ صَلَّى اللهُ عَلَيْهِ وَسَلَّمَ وَلَيْسَ مَعَنَا نِسَاءٌ فَأَرَدْنَا أَنْ نَخْتَصِيَ " فَنَهَانَا عَنْ ذَلِكَ رَسُولُ اللهِ صَلَّى اللهُ عَلَيْهِ وَسَلَّمَ ثُمَّ رَخَّصَ لَنَا أَنْ نَنْكِحَ الْمَرْأَةَ إِلَى أَجَلٍ بِالشَّيْءِ،زَادَ أَبُو عَبْدِ اللهِ فِي رِوَايَتِهِ بِإِسْنَادِهِ قَالَ:قَالَ الشَّافِعِيُّ ذَكَرَ ابْنُ مَسْعُودٍ الْإِرْخَاصَ فِي نِكَاحِ الْمُتْعَةِ وَلَمْ يُوَقِّتْ شَيْئًا يَدُلُّ أَهُوَ قَبْلَ خَيْبَرَ أَوْ بَعْدَهَا، وَأَشْبَهَ حَدِيثُ عَلِيِّ بْنِ أَبِي طَالِبٍ رَضِيَ اللهُ عَنْهُ فِي نَهْيِ النَّبِيِّ صَلَّى اللهُ عَلَيْهِ وَسَلَّمَ عَنِ الْمُتْعَةِ أَنْ يَكُونَ، وَاللهُ أَعْلَمُ، نَاسِخًا لَهُ،قَالَ الشَّيْخُ رَحِمَهُ اللهُ:وَقَدْ رُوِيَ فِي حَدِيثِ ابْنِ مَسْعُودٍ أَنَّهُ قَالَ: كُنَّا وَنَحْنُ شَبَابٌ