40.
Book of Dower
٤٠-
كتاب الصداق


Chapter on one of the spouses dying without having imposed a dowry for her and without consummating

باب أحد الزوجين يموت ولم يفرض لها صداقا ولم يدخل بها

Sunan al-Kubra Bayhaqi 14410

(14410) Imam Shafi'i (may Allah have mercy on him) said, "May my parents be sacrificed for the Prophet (peace and blessings of Allah be upon him). He (peace and blessings of Allah be upon him) gave the verdict concerning the case of Baru' bint Washaq, when her husband died but the dowry was not specified. The Messenger of Allah (peace and blessings of Allah be upon him) ordered a dowry equivalent to that of her peers and decided upon the inheritance. If this is proven from the Prophet (peace and blessings of Allah be upon him), then this is the best course of action. Otherwise, no matter how many people narrate something, if it is not the saying of the Prophet (peace and blessings of Allah be upon him), it is not valid. Only Allah is to be obeyed." However, some people narrate from Ma'qil ibn Yasar or Ma'qil ibn Sinan or Ashja' that when a husband or wife dies, it is not necessary to give the dowry or any benefits.


Grade: Sahih

(١٤٤١٠) امام شافعی (رح) فرماتے ہیں کہ نبی (صلی اللہ علیہ وآلہ وسلم) پر میرے ماں باپ قربان ہوں، آپ (صلی اللہ علیہ وآلہ وسلم) نے بروع بنت واشق کے بارے میں فیصلہ سنایا، جب اس کا خاوند فوت ہوگیا لیکن حق مہر مقرر نہ تھا۔ رسول اللہ (صلی اللہ علیہ وآلہ وسلم) نے مہر مثل کا حکم دیا اور میراث کا فیصلہ دیا، اگر یہ نبی (صلی اللہ علیہ وآلہ وسلم) سے ثابت ہو تو یہ سب سے زیادہ بہتر ہے، وگرنہ جتنے بھی زیادہ لوگ بیان کریں اور قول نبی (صلی اللہ علیہ وآلہ وسلم) کا نہ ہو تو قابل حجت نہیں ہے، صرف اللہ کی اطاعت کی جائے گی۔ لیکن بعض حضرات معقل بن یسار یا معقل بن سنان یا اشجع سے نقل فرماتے ہیں کہ جب میاں یا بیوی فوت ہوجائے تو حق مہر اور فائدہ دینا ضروری نہیں ہوتا۔

(14410) Imam Shafi (rh) farmate hain keh Nabi ((صلى الله عليه وآله وسلم)) per mere maan baap qurban hon, aap ((صلى الله عليه وآله وسلم)) ne buro bint washiq ke bare mein faisla sunaya, jab uska khaavand foot hogaya lekin haq mehr muqarrar na tha. Rasul Allah ((صلى الله عليه وآله وسلم)) ne mehr misl ka hukm diya aur miras ka faisla diya, agar ye Nabi ((صلى الله عليه وآله وسلم)) se sabit ho to ye sab se zyada behtar hai, warna jitne bhi zyada log bayan karen aur qoul Nabi ((صلى الله عليه وآله وسلم)) ka na ho to qabil hujjat nahin hai, sirf Allah ki itaat ki jayegi. Lekin baaz hazrat Maqal bin Yasar ya Maqal bin Sinan ya Ashja se naql farmate hain keh jab miyan ya biwi foot hojaye to haq mehr aur faida dena zaroori nahin hota.

١٤٤١٠ - أَخْبَرَنَا أَبُو عَبْدِ اللهِ الْحَافِظُ،وَأَبُو سَعِيدِ بْنُ أَبِي عَمْرٍو قَالَا:ثنا أَبُو الْعَبَّاسِ مُحَمَّدُ بْنُ يَعْقُوبَ، أنبأ الرَّبِيعُ بْنُ سُلَيْمَانَ،أنبأ الشَّافِعِيُّ قَالَ:قَدْ رُوِيَ عَنِ النَّبِيِّ صَلَّى اللهُ عَلَيْهِ وَسَلَّمَ بِأَبِي هُوَ وَأُمِّي أَنَّهُ" قَضَى فِي بِرْوَعِ بِنْتِ وَاشِقٍ وَنُكِحَتْ بِغَيْرِ مَهْرٍ فَمَاتَ زَوْجُهَا فَقَضَى لَهَا بِمَهْرِ نِسَائِهَا وَقَضَى لَهَا بِالْمِيرَاثِ "فَإِنْ كَانَ يَثْبُتُ عَنِ النَّبِيِّ صَلَّى اللهُ عَلَيْهِ وَسَلَّمَ فَهُوَ أَوْلَى الْأُمُورِ بِنَا وَلَا حُجَّةَ فِي قَوْلِ أَحَدٍ دُونَ النَّبِيِّ صَلَّى اللهُ عَلَيْهِ وَسَلَّمَ وَإِنْ كَثُرُوا وَلَا فِي قِيَاسٍ وَشَيْءٍ فِي قَوْلِهِ إِلَّا طَاعَةَ اللهِ بِالتَّسْلِيمِ لَهُ، وَإِنْ كَانَ لَا يَثْبُتُ عَنِ النَّبِيِّ صَلَّى اللهُ عَلَيْهِ وَسَلَّمَ لَمْ يَكُنْ لِأَحَدٍ أَنْ يُثْبِتَ عَنْهُ مَا لَمْ يَثْبُتْ وَلَمْ أَحْفَظْهُ بَعْدُ مِنْ وَجْهٍ يُثْبِتُ مِثْلَهُ هُوَ مَرَّةً،فَقَالَ مَعْقِلُ بْنُ يَسَارٍ وَمَرَّةً عَنْ مَعْقِلِ بْنِ سِنَانٍ وَمَرَّةً عَنْ بَعْضِ أَشْجَعَ لَا يُسَمَّى فَإِذَا مَاتَ أَوْ مَاتَتْ فَلَا مَهْرَ لَهَا وَلَا مُتْعَةَ قَالَ الشَّيْخُ رَحِمَهُ اللهُ فِي حَدِيثِ بِرْوَعِ بِنْتِ وَاشِقٍ:هَذَا الِاخْتِلَافُ الَّذِي ذَكَرَهُ الشَّافِعِيُّ لَكِنَّ عَبْدَ الرَّحْمَنِ بْنَ مَهْدِيٍّ إِمَامٌ مِنْ أَئِمَّةِ الْحَدِيثِ