42.
Book of Divorce
٤٢-
كتاب الخلع والطلاق


Chapter on the husband's choice to not divorce except once

باب الاختيار للزوج أن لا يطلق إلا واحدة

Sunan al-Kubra Bayhaqi 14947

(14947) Abu Awhus narrated from Abdullah that the Sunnah way of giving divorce is to give it in each Tuhr (period of purity). When it is the last one, then that is the waiting period (Iddah) which Allah, the Lord of Glory, has commanded. (b) Hafs bin Ghiyath narrated from A'mash that we consider this way of giving divorce as Mustahab (recommended). (c) Masruq said that a person asked Abdullah about a man who gave his wife one hundred divorces. He said: She is separated by three; the rest are an act of disobedience.


Grade: Sahih

(١٤٩٤٧) ابواحوص حضرت عبداللہ سے نقل فرماتے ہیں کہ طلاق دینے کا سنت طریقہ یہ ہے کہ ہر طہر میں طلاق دی جائے۔ جب یہ آخری ہوں تو یہ وہ عدت ہے جس کا اللہ رب العزت نے حکم دیا ہے۔ (ب) حفص بن غیاث اعمش سے ذکر کرتے ہیں کہ اس طرح طلاق دینا ہم مستحب سمجھتے ہیں۔ (ج) مسروق کہتے ہیں کہ ایک شخص نے حضرت عبداللہ سے سوال کیا کہ کسی آدمی نے اپنی بیوی کو سو طلاقیں دے دیں۔ کہنے لگے کہ تین کی وجہ سے وہ جدا ہوگئیں۔ باقی ساری نافرمانی کا ذریعہ ہیں۔

14947 Abu Aooos Hazrat Abdullah se naqal farmate hain ke talaq dene ka sunnat tareeqa ye hai ke har tahur mein talaq di jaye Jab ye aakhri hon to ye wo iddat hai jis ka Allah Rab ul Izzat ne hukum diya hai b Hafs bin Ghiyas Amaash se zikar karte hain ke is tarah talaq dena hum mustahab samajhte hain j Masrooq kahte hain ke ek shakhs ne Hazrat Abdullah se sawal kiya ke kisi aadmi ne apni biwi ko so talaaqain de din Kahne lage ke teen ki wajah se wo juda ho gai Baqi sari nafarmani ka zariya hain

١٤٩٤٧ - وَرَوَاهُ الْأَعْمَشُ عَنْ أَبِي إِسْحَاقَ، عَنْ أَبِي الْأَحْوَصِ،عَنْ عَبْدِ اللهِ قَالَ:" طَلَاقُ السُّنَّةِ أَنْ يُطَلِّقَهَا فِي كُلِّ طُهْرٍ تَطْلِيقَةً فَإِذَا كَانَ آخِرُ ذَلِكَ فَتِلْكَ الْعِدَّةُ الَّتِي أَمَرَ اللهُ بِهَا "أَخْبَرَنَاهُ أَبُو عَبْدِ اللهِ السُّلَمِيُّ أنا عَلِيُّ بْنُ عُمَرَ الْحَافِظُ نا الْحُسَيْنُ وَالْقَاسِمُ،أنبأ إِسْمَاعِيلُ الْمَحَامِلِيُّ قَالَا:نا أَبُو السَّائِبِ سَلَمُ بْنُ جُنَادَةَ نا حَفْصُ بْنُ غِيَاثٍ عَنِ الْأَعْمَشِ فَذَكَرَهُ وَنَحْنُ هَكَذَا نَسْتَحِبُّ أَنْ يَفْعَلَ،وَقَدْ رُوِّينَا أَيْضًا عَنْ عَبْدِ اللهِ بْنِ مَسْعُودٍ أَنَّهُ جَعَلَ الْعُدْوَانَ فِي الزِّيَادَةِ عَلَى الثَّلَاثِ وَاللهُ أَعْلَمُ وَهُوَ فِيمَا رَوَاهُ يُوسُفُ الْقَاضِي عَنْ عَمْرِو بْنِ مَرْزُوقٍ عَنْ شُعْبَةَ عَنِ الْأَعْمَشِ عَنْ ⦗٥٤٤⦘ مَسْرُوقٍ قَالَ:سَأَلَ رَجُلٌ لِعَبْدِ اللهِ رَضِيَ اللهُ عَنْهُ فَقَالَ: رَجُلٌ طَلَّقَ امْرَأَتَهُ مِائَةً قَالَ: بَانَتْ بِثَلَاثٍ وَسَائِرُ ذَلِكَ عُدْوَانٌ