42.
Book of Divorce
٤٢-
كتاب الخلع والطلاق


Chapter on doubt in divorce and one who says 'It is not forbidden except by certainty of prohibition'

باب الشك في الطلاق ومن قال: لا تحرم إلا بيقين تحريم

Sunan al-Kubra Bayhaqi 15134

Regarding the hadith of Abu Ubaid ibn Abbas (may Allah be pleased with him), they say that a man had four wives and he divorced one but did not know which one. So they say that **"They (the wives) get from the divorce what they get from the inheritance."** Meaning, if the man dies and he had divorced one wife but it is not known which one, then all of them will receive inheritance until the divorced wife is specified. Or they will all be separated if there are three divorces.


Grade: Da'if

(١٥١٣٤) ابوعبید ابن عباس (رض) کی حدیث کے بارے میں فرماتے ہیں کہ ایک شخص کی چار بیویاں تھیں، اس نے ایک کو طلاق دے دی، وہ جانتا نہ تھا کہ کس کو طلاق دی ہے تو فرماتے ہیں کہ یَنَالُہُنَّ مِنَ الطَّلاَقِ مَا یَنَالُہُنَّ مِنَ الْمِیرَاثِ ، یعنی اگر آدمی فوت ہوجائے اور ایک بیوی کو طلاق دی تھی معلوم نہیں وہ کونسی تھی تو وراثت سب کو ملے گی۔ جب تک طلاق والی بیوی متعین نہ ہوجائے۔ یا پھر ان تمام کو جدا کردیا جائے گا جب تین طلاقیں ہوں۔

(15134) abuubaid ibne abbas (raz) ki hadees ke bare mein farmate hain ke ek shakhs ki chaar biwiyan thin, usne ek ko talaq de di, woh janta na tha ke kis ko talaq di hai to farmate hain ke yanalu hunna min al talaaq ma yanalu hunna min al miraas, yani agar aadmi foot ho jaye aur ek biwi ko talaq di thi maloom nahin woh konsi thi to wirasat sab ko milegi. jab tak talaq wali biwi mutayyain na ho jaye. ya phir in tamam ko juda kar diya jaye ga jab teen talaaqen hon.

١٥١٣٤ - أَخْبَرَنَا أَبُو عَبْدِ الرَّحْمَنِ السُّلَمِيُّ، نا أَبُو الْحَسَنِ الْكَارِزِيُّ،نا عَلِيُّ بْنُ عَبْدِ الْعَزِيزِ قَالَ:قَالَ أَبُو عُبَيْدٍ فِي حَدِيثِ ابْنِ عَبَّاسٍ رَضِيَ اللهُ عَنْهُ، فِي رَجُلٍ لَهُ أَرْبَعُ نِسْوَةٍ ⦗٥٩٧⦘ فَطَلَّقَ إِحْدَاهُنَّ وَلَمْ يَدْرِ أَيَّتَهُنَّ طَلَّقَ،فَقَالَ:" يَنَالُهُنَّ مِنَ الطَّلَاقِ مَا يَنَالُهُنَّ مِنَ الْمِيرَاثِ"قَالَ أَبُو عُبَيْدٍ: حَدَّثَنَا هُشَيْمٌ أنا أَبُو بِشْرٍ عَنْ عَمْرِو بْنِ هَرِمٍ عَنْ جَابِرِ بْنِ زَيْدٍ، عَنِ ابْنِ عَبَّاسٍ رَضِيَ اللهُ عَنْهُمَا.قَوْلُهُ:يَنَالُهُنَّ مِنَ الطَّلَاقِ مَا يَنَالُهُنَّ مِنَ الْمِيرَاثِ يَقُولُ: لَوْ مَاتَ الرَّجُلُ وَقَدْ طَلَّقَ وَاحِدَةً لَا يَدْرِي أَيَّتَهُنَّ هِيَ فَإِنَّ الْمِيرَاثَ يَكُونُ بَيْنَهُنَّ جَمِيعًا يَعْنِي مَوْقُوفًا حَتَّى تُعْرَفَ بِعَيْنِهَا، كَذَلِكَ إِذَا طَلَّقَهَا وَلَمْ يَعْلَمْ أَيَّتَهُنَّ هِيَ فَإِنَّهُ يَعْتَزِلُهُنَّ جَمِيعًا إِذَا كَانَ الطَّلَاقُ ثَلَاثًا، وَاللهُ أَعْلَمُ