44.
Book of Loans
٤٤-
كتاب الإيلاء
Chapter on one who says the definitive decision for divorce is the end of the four months
باب من قال: عزم الطلاق انقضاء الأربعة الأشهر
Name | Fame | Rank |
---|---|---|
wāibn ‘abbāsin | Abdullah bin Abbas Al-Qurashi | Companion |
‘alīyun | Ali ibn Abi Talib al-Hashimi | Sahabi |
al-suddī | Al-Suddi al-Kabir | Saduq Hasan al-Hadith |
asbāṭun | Asbat bin Nasr Al-Hamadani | Saduq (truthful) with many errors, makes mistakes |
wa‘umar bn al-khaṭṭāb | Umar ibn al-Khattab al-'Adawi | Sahabi |
ibn mas‘ūdin | Abdullah ibn Mas'ud | Companion |
abū ‘abd al-lah al-ḥāfiẓ | Al-Hakim al-Naysaburi | Trustworthy حافظ |
الأسم | الشهرة | الرتبة |
---|---|---|
وَابْنُ عَبَّاسٍ | عبد الله بن العباس القرشي | صحابي |
عَلِيٌّ | علي بن أبي طالب الهاشمي | صحابي |
السُّدِّيِّ | السدي الكبير | صدوق حسن الحديث |
أَسْبَاطٌ | أسباط بن نصر الهمداني | صدوق كثير الخطا يغرب |
وَعُمَرُ بْنُ الْخَطَّابِ | عمر بن الخطاب العدوي | صحابي |
ابْنُ مَسْعُودٍ | عبد الله بن مسعود | صحابي |
أَبُو عَبْدِ اللَّهِ الْحَافِظُ | الحاكم النيسابوري | ثقة حافظ |
Sunan al-Kubra Bayhaqi 15232
(15232) Regarding the verse of Ila from Surah Baqarah, Ali and Ibn Abbas (رضي الله تعالى عنه) state that when a man declares Ila on his wife, after four months have passed, he should be made to stand and asked whether he intends to keep his wife or divorce her. If he chooses to keep her, then she remains his wife. If he chooses to divorce her, then it is an irrevocable divorce. Abdullah bin Masood and Umar bin Khattab (رضي الله تعالى عنه) state that after four months have passed, the woman is irrevocably divorced and she has more right over herself. Imam Shafi'i (رضي الله تعالى عنه) takes the stance of Ibn Abbas (رضي الله تعالى عنه) as evidence. We said: But Ibn Abbas (رضي الله تعالى عنه) has a difference of opinion regarding Ila. They said: How so?
Grade: Da'if
(١٥٢٣٢) اسباط سدی سے ایلا کی آیت کے بارے میں فرماتے ہیں کہ حضرت علی اور ابن عباس (رض) فرماتے ہیں کہ جب مرد اپنی بیوی سے ایلا کرتا ہے تو چار ماہ گزر جانے کے بعد اس کو کھڑا کیا جائے گا اور کہا جائے گا کہ تو نے بیوی کو روکنا ہے یا طلاق دینی ہے ؟ اگر روک لے تو یہ اس کی بیوی ہے، اگر یہ طلاق دے تو طلاق بائنہ ہے، حضرت عبداللہ بن مسعود اور عمر بن خطاب (رض) فرماتے ہیں : جب چار ماہ گزر جائیں تو اس عورت کو طلاق بائنہ ہے اور یہ عورت اپنے نفس کی زیادہ حق دار ہے۔ امام شافعی (رح) ابن عباس (رض) کے قول سے دلیل لیتے ہیں۔ ہم نے کہا : ابن عباس (رض) تو ایلا میں مخالفت کرتے ہیں، فرماتے ہیں : وہ کیا ؟
(15232) Asbaat Sidi se ila ki ayat ke bare mein farmate hain ke Hazrat Ali aur Ibn Abbas (RA) farmate hain ke jab mard apni biwi se ila karta hai to chaar mah guzar jane ke baad usko khara kiya jayega aur kaha jayega ke tune biwi ko rokna hai ya talaq deni hai? Agar rok le to yeh uski biwi hai, agar yeh talaq de to talaq baina hai, Hazrat Abdullah bin Masood aur Umar bin Khattab (RA) farmate hain: Jab chaar mah guzar jayen to us aurat ko talaq baina hai aur yeh aurat apne nafs ki zyada haqdar hai. Imam Shafi (RA) Ibn Abbas (RA) ke qaul se daleel lete hain. Humne kaha: Ibn Abbas (RA) to ila mein mukhalfat karte hain, farmate hain: Woh kya?
١٥٢٣٢ - وَأَخْبَرَنَا أَبُو عَبْدِ اللهِ الْحَافِظُ، نا أَبُو أَحْمَدَ مُحَمَّدُ بْنُ مُحَمَّدِ بْنِ إِسْحَاقَ الصَّفَّارُ نا أَحْمَدُ بْنُ مُحَمَّدِ بْنِ نَصْرٍ اللَّبَّادُ، نا عَمْرُو بْنُ طَلْحَةَ، نا أَسْبَاطٌ، عَنِ السُّدِّيِّ،فِي آيَةِ الْإِيلَاءِ قَالَ:كَانَ عَلِيٌّ وَابْنُ عَبَّاسٍ رَضِيَ اللهُ عَنْهُمَا يَقُولَانِ:" إِذَا آلَى الرَّجُلُ مِنِ امْرَأَتِهِ فَمَضَتْ أَرْبَعَةُ أَشْهُرٍ فَإِنَّهُ يُوقَفُ، فَيُقَالُ لَهُ أَمْسَكْتَ أَوْ طَلَّقْتَ، فَإِنْ أَمْسَكَ فَهِيَ امْرَأَتُهُ، وَإِنْ طَلَّقَ فَهِيَ طَالِقٌ بَائِنَةٌ "وَكَانَ ابْنُ مَسْعُودٍ وَعُمَرُ بْنُ الْخَطَّابِ رَضِيَ اللهُ عَنْهُمَا يَقُولَانِ" إِذَا مَضَتِ الْأَرْبَعَةُ الْأَشْهُرُ فَهِيَ طَالِقٌ بَائِنَةٌ وَهِيَ أَحَقُّ بِنَفْسِهَا "،قَالَ الشَّافِعِيُّ رَحِمَهُ اللهُ فِي احْتِجَاجِهِمْ بِقَوْلِ ابْنِ عَبَّاسٍ قُلْنَا أَمَّا ابْنُ عَبَّاسٍ فَأَنْتَ تُخَالِفُهُ فِي الْإِيلَاءِ قَالَ:وَمِنْ أَيْنَ