2.
Book of Menstruation
٢-
كتاب الحيض
Chapter on the Minimum Duration of Menstruation
باب أقل الحيض
Sunan al-Kubra Bayhaqi 1534
(1534) (a) Abdur Rahman bin Mahdi says that a woman who was called Umm Ala' used to say that the entire duration of her menstrual period was two days. (b) It is authentically established that in our time there was a woman who used to say that her menstrual period lasted two days. (c) Yazid bin Harun says, "I know of a woman whose menstrual period lasts two days." (d) Imam Shafi'i (may Allah have mercy on him) narrates, "I saw a woman whose menstrual period did not exceed one day, and this was her usual habit. And there were many women whose periods were less than three days. Some women experienced it for fifteen days. There was a woman whose period lasted thirteen days." (e) The Shaykh says that it is narrated from Sayyiduna Ali and Shuraih that both of them considered three and five days permissible in a month. The discussion on this will come in the book "Al-Adad." (f) Imam Shafi'i (may Allah have mercy on him) states, "We consider the narration of Sayyiduna Ali (may Allah be pleased with him) to be in accordance with the narration of the Prophet (peace and blessings of Allah be upon him), as he did not specify a fixed duration for menstruation. The evidence for this is the hadith of the Prophet (peace and blessings of Allah be upon him): 'When the days of your menstruation come, then abandon the prayer. When their duration is complete, then wash the blood from your body and pray.'"
Grade: Sahih
(١٥٣٤) (الف) عبد الرحمن بن مہدی کہتے ہیں کہ ایک عورت جس کو ام علاء کہا جاتا تھا کہتی ہیں کہ میرے حیض کی ساری مدت دو دن ہیں۔ (ب) صحیح ثابت ہے کہ ہمارے زمانے میں ایک عورت تھی وہ کہتی تھی کہ اسے دو دن حیض آتا ہے۔ (ج) یزید بن ہارون کہتے ہیں کہ میری پاس عورت ایک ہے اس کو دو دن حیض آتا ہے۔ (د) امام شافعی (رح) سے روایت ہے کہ میں نے ایک عورت دیکھی جسے ایک دن سے زیادہ حیض نہیں آتا اور اس کی یہ عادت ہمیشہ رہی۔ اور کئی ایسی عورتیں جنھیں تین دن سے بھی کم حیض آتا۔ بعض عورتیں پندرہ دن۔ ایک عورت تھی جسے تیرہ دن حیض آتا تھا۔ (ر) شیخ کہتے ہیں کہ سیدنا علی اور شریح سے منقول ہے کہ ان دونوں نے مہینے میں تین اور پانچ دن کو جائز قرار دیا۔ اس کی بحث کتاب العدد میں آئے گی۔ (س) امام شافعی (رح) فرماتی ہیں کہ ہم سیدنا علی (رض) کی روایت کو نبی (صلی اللہ علیہ وآلہ وسلم) کی روایت کے موافق سمجھیں گے کہ انھوں نے حیض کی تعیین نہیں کی۔ ان کی دلیل نبی (صلی اللہ علیہ وآلہ وسلم) کی یہ حدیث ہے : جب تیرے حیض کے دن آجائیں تو نماز چھوڑ دے۔ جب ان کی میعاد پوری ہوجائے جائے تو اپنے جسم سے خون کو دھو ڈال اور نماز پڑھ۔
(1534) (alif) Abdur Rahman bin Mahdi kehte hain ke ek aurat jisko Umm Alaa kaha jata tha kehti hain ke mere haiz ki sari muddat do din hain. (be) Sahih sabit hai ke hamare zamane mein ek aurat thi wo kehti thi ke use do din haiz aata hai. (jeem) Yazid bin Haroon kehte hain ke meri paas aurat ek hai usko do din haiz aata hai. (daal) Imam Shafai (rah) se riwayat hai ke maine ek aurat dekhi jise ek din se zyada haiz nahin aata aur uski ye aadat hamesha rahi. Aur kai aisi aurtein jinhen teen din se bhi kam haiz aata. Baaz aurtein pandrah din. Ek aurat thi jise terah din haiz aata tha. (re) Sheikh kehte hain ke Sayyidna Ali aur Shuraih se manqool hai ke un donon ne mahine mein teen aur panch din ko jaiz qarar diya. Iski bahes kitab al-adad mein aayegi. (seen) Imam Shafai (rah) farmati hain ke hum Sayyidna Ali (raz) ki riwayat ko Nabi ((صلى الله عليه وآله وسلم)) ki riwayat ke muwafiq samjhenge ke unhon ne haiz ki tayin nahin ki. Unki daleel Nabi ((صلى الله عليه وآله وسلم)) ki ye hadees hai: Jab tere haiz ke din aajayein to namaz chhod de. Jab unki miyad puri hojaaye jaye to apne jism se khoon ko dho daal aur namaz parh.
١٥٣٤ - وَأَخْبَرَنَا أَبُو عَبْدِ اللهِ الْحَافِظُ ثنا أَبُو بَكْرِ بْنُ إِسْحَاقَ،قَالَ:قَالَ إِسْحَاقُ: قَالَ عَبْدُ الرَّحْمَنِ بْنُ مَهْدِيٍّ: كَانَتِ امْرَأَةٌ يُقَالُ لَهَا أُمُّ الْعَلَاءِ قَالَتْ: حَيْضَتِي مُنْذُ أَيَّامِ الدَّهْرِ يَوْمَانِ ⦗٤٧٧⦘ قَالَ إِسْحَاقُ وَصَحَّ لَنَا فِي زَمَانِنَا عَنْ غَيْرِ وَاحِدَةٍ أَنَّهَا قَالَتْ: حِيضَتِي يَوْمَانِ وَقَالَ يَزِيدُ بْنُ هَارُونَ: عِنْدِي امْرَأَةٌ تَحِيضُ يَوْمَيْنِ،وَفِيمَا أَجَازَ لِي أَبُو عَبْدِ اللهِ فِي رِوَايَتِهِ عَنْهُ عَنْ أَبِي الْعَبَّاسِ عَنِ الرَّبِيعِ عَنِ الشَّافِعِيِّ أَنَّهُ قَالَ:رَأَيْتُ امْرَأَةً أُثْبِتَ لِي أَنَّهَا لَمْ تَزَلْ تَحِيضُ يَوْمًا وَلَا تَزِيدُ عَلَيْهِ وَأُثْبِتَ لِي عَنْ نِسَاءٍ أَنَّهُنَّ لَمْ يَزَلْنَ يَحِضْنَ أَقَلَّ مِنْ ثَلَاثٍ وَعَنْ نِسَاءٍ أَنَّهُنَّ لَمْ يَزَلْنَ يَحِضْنَ خَمْسَةَ عَشَرَ وَعَنِ امْرَأَةٍ أَكْثَرَ أَنَّهَا لَمْ تَزَلْ تَحِيضُ ثَلَاثَ عَشْرَةَ وَكَيْفَ زَعَمْتُ أَنَّهُ لَا يَكُونُ مَا عَلِمْنَا أَنَّهُ يَكُونُ.قَالَ الشَّيْخُ:وَرُوِّينَا عَنْ عَلِيٍّ وَشُرَيْحٍ أَنَّهُمَا جَوَّزَا ثَلَاثَ حِيَضٍ فِي شَهْرٍ وَخَمْسِ لَيَالٍ وَذَلِكَ يَرِدُ فِي كِتَابِ الْعِدَدِ إِنْ شَاءَ اللهُ تَعَالَى قَالَ الشَّافِعِيُّ: وَنَحْنُ نَقُولُ بِمَا رُوِيَ عَنْ عَلِيٍّ رَضِيَ اللهُ عَنْهُ لِأَنَّهُ مُوَافِقٌ لِمَا رُوِيَ عَنِ النَّبِيِّ صَلَّى اللهُ عَلَيْهِ وَسَلَّمَ أَنَّهُ لَمْ يَجْعَلْ لِلْحَيْضِ وَقْتًا وَاحْتَجَّ بِحَدِيثِ النَّبِيِّ صَلَّى اللهُ عَلَيْهِ وَسَلَّمَ:" إِذَا أَقْبَلَتِ الْحَيْضَةُ فَاتْرُكِي الصَّلَاةَ وَإِذَا ذَهَبَ قَدْرُهَا فَاغْسِلِي الدَّمَ عَنْكِ وَصَلِّي "