2.
Book of Menstruation
٢-
كتاب الحيض


Chapter on the Maximum Duration of Menstruation

باب أكثر الحيض

Sunan al-Kubra Bayhaqi 1545

(1545) (a) Narrated Anas bin Malik (RA): The menstruation or menses of a woman lasts from three, four to ten days. (b) Ibn 'Ulayyah said: Jald bin Iyub, the villager, is not known in Hadith. (c) Ibn 'Ulayyah said to me: A woman from the family of Anas suffered from istihada (irregular bleeding). Ibn 'Abbas (RA) was asked about it, and he gave a fatwa (religious ruling). Anas (RA) was alive then. (d) Imam Shafi'i (RA) said: We and you do not consider the hadith of Jald bin Iyub to be authentic. It is wrong to base an argument on a weaker narration when there is a stronger one available. (e) Hammad bin Zaid said: Jarir bin Hazim and I went to Jald bin Iyub, and he narrated the hadith of Mu'awiyah bin Qurra, which is reported from Anas (RA), regarding a menstruating woman. We agree with them that they do not differentiate between a menstruating woman and one experiencing istihada. (f) Ahmad bin Sa'id al-Darimi asked Abu 'Asim about Jald bin Iyub, and he declared him extremely weak. (g) 'Abdullah bin Mubarak said: The people of Basra rejected the hadith of Jald bin Iyub, saying that he was one of the Bedouin elders, not a hadith scholar. (h) Ibn Mubarak said: The people of Egypt knew more about him than others. Ishaq bin Ibrahim said: I learned from Imam Ahmad Hanbal that they (the people of Egypt) considered Jald bin Iyub weak and did not consider his narrations to be reliable. (i) It was narrated from Ibn Mubarak that the people of Basra considered the hadith of Jald bin Iyub to be weak. Ibn 'Uyainah used to say: "Who is Jald, and where is he from?" (j) Imam Ahmad bin Hanbal (RA) said: I heard from my father regarding Jald bin Iyub that his hadith has no weight; he is weak in narrating hadith. (k) The Shaykh said: The hadiths regarding the minimum and maximum duration of menstruation have been mentioned, and I have also explained their weakness.


Grade: Da'if

(١٥٤٥) (الف) سیدنا انس بن مالک (رض) سے روایت ہے کہ عورت کا قرء یا عورت کا حیض تین، چار سے دس دن تک ہوتا ہے۔ (ب) ابن علیہ کہتے ہیں : جلد بن ایوب دیہاتی حدیث میں قابل معرفت نہیں۔ (ج) مجھ سے ابن علیہ نے کہا : آل انس کی ایک عورت مستحاضہ ہوگئی تو ابن عباس (رض) سے پوچھا گیا ، انھوں نے فتویٰ دیا۔ سیدنا انس (رض) حیات تھے۔ (د) امام شافعی (رح) کہتے ہیں : ہم اور آپ جلدبن ایوب کی حدیث کو ثابت نہیں سمجھتے اور اس سے کم کا استدلال اس سے غلط ہے جو زیادہ محفوظ ہے۔ (ر) حماد بن زید کہتے ہیں کہ میں اور جریر بن حازم جلد بن ایوب کے پاس گئے تو اس نے معاویہ بن قرہ کی حدیث جو حائضہ کے متعلق سیدنا انس (رض) سے منقول ہے بیان کی۔ ہم ان کی موافقت کرتے ہیں کہ وہ حائضہ اور مستحاضہ میں فرق نہیں کرتے۔ (س) احمد بن سعید دارمی نے ابو عاصم سے جلد بن ایوب کے متعلق پوچھا تو انھوں نے اس کے متعلق سخت ضعیف کا حکم لگایا۔ (ص) عبداللہ بن مبارک کہتے ہیں کہ اہل بصرہ حدیث جلد بن ایوب کا انکار کرتے تھے اور کہتے تھے کہ وہ شیوخ عرب میں سے ہے محدث نہیں ہے۔ (ط) ابن مبارک کہتے ہیں کہ اہل مصر دوسروں کی نسبت اس کے متعلق زیادہ جانتے ہیں۔ اسحاق بن ابراہیم کہتے ہیں کہ مجھے امام احمد حنبل سے معلوم ہوا ہے کہ وہ (اہل مصر) جلد بن ایوب کو ضعیف قرار دیتے تھے اور اس کی روایات کو قابل حجت نہیں سمجھتے تھے۔ (ع) ابن مبارک سے روایت ہے کہ اہل بصرہ جلد بن ایوب کی حدیث کو ضعیف قرار دیتے تھے۔ ابن عیینہ کہا کرتے تھے۔ جلد کون ہے اور کہاں سے ہے ؟ (ف) امام احمد بن حنبل (رح) فرماتے ہیں کہ میں نے اپنے والد سے جلد بن ایوب کے متعلق سنا کہ اس کی حدیث کی کوئی حیثیت نہیں، وہ حدیث نقل کرنے میں ضعیف ہے۔ (ق) شیخ کہتے ہیں کہ حیض کی اقل اور اکثر مدت کی احادیث بیان کی گئی ہیں اور میں نے ان کا ضعف بھی بیان کردیا ہے۔

(1545) (alif) Sayyiduna Anas bin Malik (raz) se riwayat hai ki aurat ka qur ya aurat ka haiz teen, chaar se das din tak hota hai. (be) Ibne Aliya kehte hain : Jild bin Ayub dehati hadees mein qabil e ma'rifat nahin. (jeem) Mujh se Ibne Aliya ne kaha : Aal e Anas ki ek aurat mustahaza hogayi to Ibne Abbas (raz) se poocha gaya, unhon ne fatwa diya. Sayyiduna Anas (raz) hayat thay. (daal) Imam Shafi (rah) kehte hain : Hum aur aap Jild bin Ayub ki hadees ko sabit nahin samajhte aur is se kam ka istedlal is se ghalat hai jo ziada mahfooz hai. (re) Hammad bin Zaid kehte hain ki main aur Jarir bin Hazim Jild bin Ayub ke paas gaye to usne Muawiya bin Qura ki hadees jo haiza ke mutalliq Sayyiduna Anas (raz) se manqool hai bayan ki. Hum un ki muwafqat karte hain ki woh haiza aur mustahaza mein farq nahin karte. (seen) Ahmed bin Saeed Darmi ne Abu Asim se Jild bin Ayub ke mutalliq poocha to unhon ne uske mutalliq sakht zaeef ka hukum lagaya. (saad) Abdullah bin Mubarak kehte hain ki Ahl e Basra hadees Jild bin Ayub ka inkar karte thay aur kehte thay ki woh shuyookh e Arab mein se hai muhaddis nahin hai. (tayn) Ibne Mubarak kehte hain ki Ahl e Misr doosron ki nisbat uske mutalliq ziada jaante hain. Ishaq bin Ibrahim kehte hain ki mujhe Imam Ahmed Hanbal se maloom hua hai ki woh (Ahl e Misr) Jild bin Ayub ko zaeef qarar dete thay aur us ki riwayat ko qabil e hujjat nahin samajhte thay. (ayn) Ibne Mubarak se riwayat hai ki Ahl e Basra Jild bin Ayub ki hadees ko zaeef qarar dete thay. Ibne Uyaina kaha karte thay. Jild kaun hai aur kahan se hai? (fe) Imam Ahmed bin Hanbal (rah) farmate hain ki maine apne walid se Jild bin Ayub ke mutalliq suna ki us ki hadees ki koi haisiyat nahin, woh hadees naql karne mein zaeef hai. (qaf) Sheikh kehte hain ki haiz ki aqal aur aksar muddat ki ahadees bayan ki gayi hain aur maine un ka zaaf bhi bayan kardiya hai.

١٥٤٥ - أَخْبَرَنَا أَبُو عَبْدِ اللهِ الْحَافِظُ ثنا أَبُو الْعَبَّاسِ مُحَمَّدُ بْنُ يَعْقُوبَ، ثنا الرَّبِيعُ بْنُ سُلَيْمَانَ،قَالَ:قَالَ الشَّافِعِيُّ فِي حَدِيثِ الْجَلْدِ بْنِ أَيُّوبَ: قَدْ أَخْبَرَنِيهِ ابْنُ عُلَيَّةَ، عَنِ الْجَلْدِ بْنِ أَيُّوبَ، عَنْ مُعَاوِيَةَ بْنِ قُرَّةَ،عَنْ أَنَسِ بْنِ مَالِكٍ أَنَّهُ قَالَ:" قُرْءُ الْمَرْأَةِ أَوْ قَالَ: حَيْضُ الْمَرْأَةِ ثَلَاثٌ أَرْبَعٌ حَتَّى انْتَهَى إِلَى عَشْرَةٍ وَقَالَ لِي ابْنُ عُلَيَّةَ: الْجَلْدُ أَعْرَابِيٌّ لَا يَعْرِفُ الْحَدِيثَ وَقَالَ لِي: قَدِ اسْتُحِيضَتِ امْرَأَةٌ مِنْ آلِ أَنَسٍ فَسُئِلَ ابْنُ عَبَّاسٍ عَنْهَا فَأَفْتَى فِيهَا وَأَنَسٌ حَيٌّ فَكَيْفَ يَكُونُ عِنْدَ أَنَسِ بْنِ مَالِكٍ مَا قُلْتُ مِنْ عَلِمِ الْحَيْضِ وَيَحْتَاجُونَ إِلَى مَسْأَلَةِ غَيْرِهِ فِيمَا عِنْدَهُ فِيهِ عَلِمٌ قَالَ الشَّافِعِيُّ: نَحْنُ وَأَنْتَ لَا نُثْبِتُ حَدِيثَ مِثْلِ الْجَلْدِ وَنَسْتَدِلُّ عَلَى غَلَطِ مَنْ هُوَ أَحْفَظُ مِنْهُ بِأَقَلَّ مِنْ هَذَا ⦗٤٨٠⦘ وَأَخْبَرَنَا أَبُو الْحُسَيْنِ بْنُ الْفَضْلِ الْقَطَّانُ بِبَغْدَادَ أَنَا عَبْدُ اللهِ بْنُ جَعْفَرٍ،ثنا يَعْقُوبُ بْنُ سُفْيَانَ قَالَ:قَالَ سُلَيْمَانُ بْنُ حَرْبٍ كَانَ حَمَّادٌ يَعْنِي ابْنَ زَيْدٍ يُضَعِّفُ الْجَلْدَ وَيَقُولُ: لَمْ يَكُنْ يَعْقِلُ الْحَدِيثَ. وَأَخْبَرَنَا أَبُو عَبْدِ اللهِ الْحَافِظُ،ثنا أَبُو بَكْرِ بْنُ إِسْحَاقَ قَالَ:وَأَمَّا خَبَرُ أَنَسٍ فَإِنَّ إِسْمَاعِيلَ بْنَ إِسْحَاقَ أَخْبَرَنَا قَالَ: ثنا سُلَيْمَانُ بْنُ حَرْبٍ،ثنا حَمَّادُ بْنُ زَيْدٍ قَالَ:ذَهَبْتُ أَنَا وَجَرِيرُ بْنُ حَازِمٍ إِلَى الْجَلْدِ بْنِ أَيُّوبَ فَحَدَّثَنَا بِحَدِيثِ مُعَاوِيَةَ بْنِ قُرَّةَ عَنْ أَنَسٍ فِي الْحَائِضِ فَذَهَبْنَا نُوقِفُهُ فَإِذَا هُوَ لَا يَفْصِلُ بَيْنَ الْحَائِضِ وَالْمُسْتَحَاضَةِ.وَأَخْبَرَنَا أَبُو عَبْدِ اللهِ الْحَافِظُ أَخْبَرَنَا أَبُو أَحْمَدَ الدَّارِمِيُّ قَالَ:سَمِعْتُ أَبَا بَكْرٍ مُحَمَّدُ بْنُ إِسْحَاقَ يَقُولُ: سَمِعْتُ أَحْمَدَ بْنَ سَعِيدٍ الدَّارِمِيَّ يَقُولُ: سَأَلْتُ أَبَا عَاصِمٍ عَنِ الْجَلْدِ بْنِ أَيُّوبَ فَضَعَّفَهُ جِدًّا وَقَالَ: كَانَ شَيْخًا مِنْ مَشَائِخِ الْعَرَبِ تَسَاهَلَ أَصْحَابُنَا فِي الرِّوَايَةِ عَنْهُ وَأَخْبَرَنَا أَبُو الْحَسَنِ بْنُ الْفَضْلِ بِبَغْدَادَ أنبأ عَبْدُ اللهِ بْنُ جَعْفَرٍ، ثنا يَعْقُوبُ بْنُ سُفْيَانَ،ثنا عَبْدُ اللهِ بْنُ عُثْمَانَ قَالَ:قَالَ عَبْدُ اللهِ يَعْنِي ابْنَ الْمُبَارَكِ: وَأَهْلُ الْبَصْرَةِ يُنْكِرُونَ حَدِيثَ الْجَلْدِ بْنِ أَيُّوبَ وَيَقُولُونَ: شَيْخٌ مِنْ شُيُوخِ الْعَرَبِ لَيْسَ بِصَاحِبِ حَدِيثٍ،قَالَ ابْنُ الْمُبَارَكِ:وَأَهْلُ مِصْرِهِ أَعْلَمُ بِهِ مِنْ غَيْرِهِمْ قَالَ يَعْقُوبُ: وَسَمِعْتُ سُلَيْمَانَ بْنَ حَرْبٍ وَصَدَقَةَ بْنَ الْفَضْلِ وَإِسْحَاقَ بْنَ إِبْرَاهِيمَ وَبَلَغَنِي عَنْ أَحْمَدَ بْنِ حَنْبَلٍ أَنَّهُمْ يُضَعِّفُونَ الْجَلْدَ بْنَ أَيُّوبَ وَلَا يَرَوْنَهُ فِي مَوْضِعِ الْحُجَّةِ. أَخْبَرَنَا أَبُو سَعْدٍ الْمَالِينِيُّ، ثنا أَبُو أَحْمَدَ بْنُ عَدِيٍّ الْحَافِظُ، ثنا الْجُنَيْدِيُّ يَعْنِي مُحَمَّدَ بْنَ عَبْدِ اللهِ بْنِ الْجُنَيْدِ،ثنا الْبُخَارِيُّ قَالَ:ثنا عَبْدَانُ عَنِ ابْنِ الْمُبَارَكِ قَالَ: أَهْلُ الْبَصْرَةِ يُضَعِّفُونَ حَدِيثَ الْجَلْدِ بْنِ أَيُّوبَ الْبَصْرِيِّ قَالَ: وَحَدَّثَنِي صَدَقَةُ قَالَ: كَانَ ابْنُ عُيَيْنَةَ يَقُولُ: مَا جَلْدٌ وَمَنْ جَلْدٌ وَمَنْ كَانَ جَلْدٌ ⦗٤٨١⦘ أَخْبَرَنَا أَبُو سَعْدٍ الصُّوفِيُّ، ثنا أَبُو أَحْمَدَ بْنُ عَدِيٍّ، ثنا ابْنُ حَمَّادٍ يَعْنِي مُحَمَّدَ بْنَ أَحْمَدَ بْنَ حَمَّادٍ،ثنا عَبْدُ اللهِ بْنُ أَحْمَدَ يَعْنِي ابْنَ حَنْبَلٍ قَالَ:سَمِعْتُ أَبِي ذَكَرَ الْجَلْدَ بْنَ أَيُّوبَ فَقَالَ: لَيْسَ يَسْوَى حَدِيثُهُ شَيْئًا،ضَعِيفُ الْحَدِيثِ قَالَ الشَّيْخُ:وَقَدْ رُوِيَ فِي أَقَلِّ الْحَيْضِ وَأَكْثَرِهِ أَحَادِيثُ ضِعَافٌ قَدْ بَيَّنْتُ ضَعْفَهَا فِي الْخِلَافِيَّاتِ