2.
Book of Menstruation
٢-
كتاب الحيض
Chapter on Washing for Irregular Bleeding (Mustahadah) with Backflow of Menstruation
باب غسل المستحاضة المميزة عند إدبار حيضها
Name | Fame | Rank |
---|---|---|
‘ā’ishah | Aisha bint Abi Bakr as-Siddiq | Sahabi |
wa‘mrh bint ‘abd al-raḥman bn sa‘d bn zurārah | Amrah bint Abdur Rahman al-Ansariyyah | Trustworthy |
‘urwah bn al-zubayr | Urwah ibn al-Zubayr al-Asadi | Trustworthy, Jurist, Famous |
ibn shihābin | Muhammad ibn Shihab al-Zuhri | The Faqih, the Hafiz, agreed upon for his greatness and mastery |
al-awzā‘ī | Abd al-Rahman ibn Amr al-Awza'i | Trustworthy, Reliable |
abī | Al-Walid ibn Mazid al-'Udhri | Trustworthy, Firm |
al-‘abbās bn al-walīd bn mazyadin | Al-Abbas ibn al-Walid al-'Udhri | Trustworthy |
abū al-‘abbās muḥammad bn ya‘qūb | Muhammad ibn Ya'qub al-Umawi | Trustworthy Hadith Scholar |
abū sa‘īd bn abī ‘amrw | Muhammad ibn Musa ibn Shadhan | Trustworthy |
الأسم | الشهرة | الرتبة |
---|---|---|
عَائِشَةَ | عائشة بنت أبي بكر الصديق | صحابي |
وَعَمْرَةُ بِنْتُ عَبْدِ الرَّحْمَنِ بْنِ سَعْدِ بْنِ زُرَارَةَ | عمرة بنت عبد الرحمن الأنصارية | ثقة |
عُرْوَةُ بْنُ الزُّبَيْرِ | عروة بن الزبير الأسدي | ثقة فقيه مشهور |
ابْنُ شِهَابٍ | محمد بن شهاب الزهري | الفقيه الحافظ متفق على جلالته وإتقانه |
الأَوْزَاعِيَّ | عبد الرحمن بن عمرو الأوزاعي | ثقة مأمون |
أَبِي | الوليد بن مزيد العذري | ثقة ثبت |
الْعَبَّاسُ بْنُ الْوَلِيدِ بْنِ مَزْيَدٍ | العباس بن الوليد العذري | ثقة |
أَبُو الْعَبَّاسِ مُحَمَّدُ بْنُ يَعْقُوبَ | محمد بن يعقوب الأموي | ثقة حافظ |
أَبُو سَعِيدِ بْنُ أَبِي عَمْرٍو | محمد بن موسى بن شاذان | ثقة |
Sunan al-Kubra Bayhaqi 1557
(1557) (a) Sayyida Aisha (may Allah be pleased with her) narrated that Umm Habibah bint Jahsh (may Allah be pleased with her), the wife of Abdur Rahman bin Auf (may Allah be pleased with him), experienced prolonged bleeding for seven years. She complained about it to the Prophet (peace and blessings of Allah be upon him), and he said: "This is not menstruation, but a vein. When your menstruation comes, leave the prayer, and when it stops, perform ghusl and pray." Sayyida Aisha (may Allah be pleased with her) said that Umm Habibah (may Allah be pleased with her) would sit in a tub, which belonged to her sister Zaynab bint Jahsh, and the redness of the blood would appear on the surface of the water. The mention of ghusl in this hadith is correct, and your (peace and blessings of Allah be upon him) statement, "So when the menstruation begins, and when it ends," is also correct. (b) Among the reliable students of Imam Zuhri, there is a unique narration from Zuhri. The correct view is that Umm Habibah (may Allah be pleased with her) had a regular menstrual cycle. Hisham bin Urwah narrated this wording from his father, from Aisha, in the story of Fatimah bint Jahsh (may Allah be pleased with her).
Grade: Sahih
(١٥٥٧) (الف) سیدہ عائشہ (رض) فرماتی ہیں کہ ام حبیبۃ بنت جحش (رض) عبد الرحمن بن عوف (رض) کی بیوی تھی، ان کو سات سال تک استحاضہ کا خون آتا رہا۔ انھوں نے اس کی شکایت نبی (صلی اللہ علیہ وآلہ وسلم) سے کی، رسول اللہ (صلی اللہ علیہ وآلہ وسلم) نے فرمایا : ” یہ حیض نہیں ہے بلکہ رگ سے ہے، جب حیض آئے تو نماز چھوڑ دے اور جب چلا جائے تو غسل کر اور نماز پڑھ۔ سیدہ عائشہ (رض) کہتی ہیں کہ ام حبیبہ (رض) ٹپ میں بیٹھتی تھی جو اس کی بہن زینب بنت جحش کا تھا تو خون کی سرخی پانی کے اوپر آجاتی۔ اس حدیث میں غسل کا ذکر صحیح ہے اور آپ (صلی اللہ علیہ وآلہ وسلم) کا فرمان ” فاذا اقبلت الحیضۃ واذا ادبرت “ بھی صحیح ہے۔ (ب) امام زہری کے ثقات شاگردوں میں سے زہری کا تفرد ہے۔ صحیح بات ہے کہ ام حبیبہ (رض) عادت والی تھیں۔ یہ لفظ فاطمہ بنت جیش (رض) کے قصہ میں ہشام بن عروہ نے عن ابیہ عن عائشۃ نقل کیے ہیں۔
(1557) (alif) Sayyidah Ayesha (raz) farmati hain keh Umm Habibah bint Jahsh (raz) Abdur Rehman bin Auf (raz) ki biwi thi, un ko saat saal tak istihaza ka khoon aata raha. Unhon ne is ki shikayat Nabi ((صلى الله عليه وآله وسلم)) se ki, Rasul Allah ((صلى الله عليه وآله وسلم)) ne farmaya : ” Yeh haiz nahin hai balkeh rag se hai, jab haiz aaye to namaz chhor de aur jab chala jaye to ghusl kar aur namaz parh. Sayyidah Ayesha (raz) kehti hain keh Umm Habibah (raz) tap mein bethti thi jo us ki behen Zainab bint Jahsh ka tha to khoon ki surkhi pani ke upar aa jati. Is hadees mein ghusl ka zikr sahih hai aur aap ((صلى الله عليه وآله وسلم)) ka farman ” fa iza aqbalat al-haizatu wa iza adbarat “ bhi sahih hai. (be) Imam Zuhri ke siqaat shagirdon mein se Zuhri ka tafrud hai. Sahih baat hai keh Umm Habibah (raz) adat wali thi. Yeh lafz Fatimah bint Jaish (raz) ke qissa mein Hisham bin Urwah ne an abihi an Ayesha naqal kiye hain.
١٥٥٧ - أَخْبَرَنَا أَبُو سَعِيدِ بْنُ أَبِي عَمْرٍو ثنا أَبُو الْعَبَّاسِ مُحَمَّدُ بْنُ يَعْقُوبَ، ثنا ⦗٤٨٦⦘ الْعَبَّاسُ بْنُ الْوَلِيدِ بْنِ مَزْيَدٍ،أَخْبَرَنِي أَبِي قَالَ:سَمِعْتُ الْأَوْزَاعِيَّ،قَالَ:حَدَّثَنِي ابْنُ شِهَابٍ، حَدَّثَنِي عُرْوَةُ بْنُ الزُّبَيْرِ، وَعَمْرَةُ بِنْتُ عَبْدِ الرَّحْمَنِ بْنِ سَعْدِ بْنِ زُرَارَةَ،أَنَّ عَائِشَةَ زَوْجَ النَّبِيِّ صَلَّى اللهُ عَلَيْهِ وَسَلَّمَ قَالَتِ:اسْتُحِيضَتْ أُمُّ حَبِيبَةَ بِنْتُ جَحْشٍ وَهِيَ تَحْتَ عَبْدِ الرَّحْمَنِ بْنِ عَوْفٍ سَبْعَ سِنِينَ فَاشْتَكَتْ ذَلِكَ إِلَى رَسُولِ اللهِ صَلَّى اللهُ عَلَيْهِ وَسَلَّمَ فَقَالَ لَهَا رَسُولُ اللهِ صَلَّى اللهُ عَلَيْهِ وَسَلَّمَ:" إِنَّهَا لَيْسَتْ بِالْحَيْضَةِ إِنَّمَا هُوَ عِرْقٌ فَإِذَا أَقْبَلَتِ الْحَيْضَةُ فَدَعِي الصَّلَاةَ وَإِذَا أَدْبَرَتْ فَاغْتَسِلِي ثُمَّ صَلِّي"قَالَتْ عَائِشَةُ: وَكَانَتْ أُمُّ حَبِيبَةَ تَقْعُدُ فِي مِرْكَنٍ لِأُخْتِهَا زَيْنَبَ بِنْتِ جَحْشٍ حَتَّى إِنَّ حُمْرَةَ الدَّمِ لَتَعْلُو الْمَاءَ.وَذِكْرُ الْغُسْلِ فِي هَذَا الْحَدِيثِ صَحِيحٌ وَقَوْلُهُ:" فَإِذَا أَقْبَلَتِ الْحَيْضَةُ وَإِذَا أَدْبَرَتْ"تَفَرَّدَ بِهِ الْأَوْزَاعِيُّ مِنْ بَيْنَ ثِقَاتِ أَصْحَابِ الزُّهْرِيِّ وَالصَّحِيحُ أَنَّ أُمَّ حَبِيبَةَ كَانَتْ مُعْتَادَةً وَأَنَّ هَذِهِ اللَّفْظَةَ إِنَّمَا ذَكَرَهَا هِشَامُ بْنُ عُرْوَةَ عَنْ أَبِيهِ عَنْ عَائِشَةَ فِي قِصَّةِ فَاطِمَةَ بِنْتِ أَبِي حُبَيْشٍ وَقَدْ رَوَاهُ بِشْرُ بْنُ بَكْرٍ عَنِ الْأَوْزَاعِيِّ كَمَا رَوَاهُ غَيْرُهُ مِنَ الثِّقَاتِ