48.
Book of Breastfeeding
٤٨-
كتاب الرضاع


Chapter on adult breastfeeding

باب رضاع الكبير

Sunan al-Kubra Bayhaqi 15650

Ibn Shihab narrated to me that Abu Ubaidah ibn Abdullah ibn Zamah informed me that his mother, Zaynab bint Abi Salamah, told him that her mother, Umm Salamah, the wife of the Prophet (peace and blessings of Allah be upon him) said: "All the wives of the Prophet (peace and blessings of Allah be upon him) denied that anyone could be permissible for them due to suckling except Aisha (may Allah be pleased with her). And they said to Aisha: 'By Allah! We think that this concession was given by Allah's Messenger (peace and blessings of Allah be upon him) specifically to Salim.' Who is he who would be permissible for us through suckling when no one even sees us." This was narrated by Muslim in his Sahih in a similar manner. Imam Shafi'i said: "When it is specific for Salim, then the specific is derived from the general ruling, and it is not permissible unless the suckling of an adult would be prohibited."


Grade: Sahih

(١٥٦٥٠) ابن شہاب سے روایت ہے کہ مجھے ابو عبیدہ بن عبداللہ بن زمیہ نے خبر دی کہ اس کی ماں زینب بنت ابی سلمہ نے اس کو خبر دی کہ اس کی ماں ام سلمہ نبی (صلی اللہ علیہ وآلہ وسلم) کی زوجہ فرماتی ہیں۔ نبی (صلی اللہ علیہ وآلہ وسلم) کی تمام بیویوں نے انکار کیا ہے کہ ان پر کوئی ایک رضاعت کے سبب داخل ہو اور انھوں نے عائشہ (رض) سے کہا : اللہ کی قسم ! ہم سمجھتی ہیں یہ رخصت اللہ کے رسول (صلی اللہ علیہ وآلہ وسلم) نے خاص سالم کو دی تھی۔ وہ کون ہوتا ہے جو ہمارے اوپر اس رضاعت کے ساتھ داخل ہو اور نہ ہی کوئی ہمیں دیکھے۔ اس کو مسلم نے اسی طرح اپنی صحیح میں روایت کیا ہے۔ امام شافعی فرماتے ہیں : جب یہ سالم کے لیے خاص ہے تو خاص بھی عام کے حکم سے نکالا ہوتا ہے اور جائز نہیں مگر یہ کہ کبیر کی رضاعت تو حرام نہ کیا جائے۔

(15650) Ibne Shahab se riwayat hai ke mujhe Abu Ubaidah bin Abdullah bin Zamiah ne khabar di ke uski maan Zainab bint Abi Salma ne usko khabar di ke uski maan Umm Salma Nabi ((صلى الله عليه وآله وسلم)) ki zauja farmati hain. Nabi ((صلى الله عليه وآله وسلم)) ki tamam biwiyon ne inkar kiya hai ke unpar koi ek riwayat ke sabab dakhil ho aur unhon ne Ayesha (RA) se kaha: Allah ki qasam! Hum samajhti hain yeh rukhsat Allah ke Rasul ((صلى الله عليه وآله وسلم)) ne khas Salim ko di thi. Wo kaun hota hai jo humare upar is riwayat ke saath dakhil ho aur na hi koi humein dekhe. Isko Muslim ne isi tarah apni Sahih mein riwayat kiya hai. Imam Shafai farmate hain: Jab yeh Salim ke liye khas hai to khas bhi aam ke hukm se nikala hota hai aur jaiz nahin magar yeh ke kabir ki riwayat to haram na kiya jaye.

١٥٦٥٠ - أَخْبَرَنَا أَبُو عَبْدِ اللهِ الْحَافِظُ، أنا أَبُو الْفَضْلِ بْنُ إِبْرَاهِيمَ، نا أَحْمَدُ بْنُ سَلَمَةَ، حَدَّثَنِي مُسْلِمُ بْنُ الْحَجَّاجِ، حَدَّثَنِي عَبْدُ الْمَلِكِ بْنُ شُعَيْبِ بْنِ اللَّيْثِ بْنِ سَعْدٍ، حَدَّثَنِي أَبِي، عَنْ جَدِّي، حَدَّثَنِي عُقَيْلُ بْنُ خَالِدٍ،عَنِ ابْنِ شِهَابٍ قَالَ:أَخْبَرَنِي أَبُو عُبَيْدَةَ بْنُ عَبْدِ اللهِ بْنِ زَمْعَةَ أَنَّ أُمَّهُ زَيْنَبَ بِنْتَ أَبِي سَلَمَةَ أَخْبَرَتْهُ،أَنَّ أُمَّهَا أُمَّ سَلَمَةَ زَوْجَ النَّبِيِّ صَلَّى اللهُ عَلَيْهِ وَسَلَّمَ كَانَتْ تَقُولُ:" أَبَى سَائِرُ أَزْوَاجِ النَّبِيِّ صَلَّى اللهُ عَلَيْهِ وَسَلَّمَ أَنْ يُدْخِلْنَ عَلَيْهِنَّ أَحَدًا بِتِلْكَ الرَّضَاعَةِ وَقُلْنَ لِعَائِشَةَ: وَاللهِ مَا نَرَى هَذِهِ إِلَّا رُخْصَةً أَرْخَصَهَا رَسُولُ اللهِ صَلَّى اللهُ عَلَيْهِ وَسَلَّمَ لِسَالِمٍ خَاصَّةً فَمَا هُوَ بِدَاخِلٍ عَلَيْنَا أَحَدٌ بِهَذِهِ الرَّضَاعَةِ وَلَا رَائِينَا "⦗٧٥٧⦘ أَخْرَجَهُ مُسْلِمٌ فِي الصَّحِيحِ، هَكَذَا قَالَ الشَّافِعِيُّ رَحِمَهُ اللهُ وَإِذَا كَانَ هَذَا لِسَالِمٍ خَاصَّةً فَالْخَاصُّ لَا يَكُونُ إِلَّا مُخْرِجًا مِنْ حُكْمِ الْعَامَّةِ وَلَا يَجُوزُ إِلَّا أَنْ يَكُونَ رَضَاعُ الْكَبِيرِ لَا يُحَرِّمُ