50.
Book of Crimes
٥٠-
كتاب الجنايات


Chapter on settlement between men and women, and between slaves in matters less than murder

باب القود بين الرجال والنساء، وبين العبيد فيما دون النفس

Sunan al-Kubra Bayhaqi 15971

(15971) Abdur Rahman bin Abi Zanaad narrated from his father that, “I have met such great jurists whose word was considered final. Among them were Saeed bin Musayyab, Urwah bin Zubair, Qasim bin Muhammad, Abu Bakr bin Abdur Rahman, Kharijah bin Zaid bin Thabit, Ubaidullah bin Abdullah bin Utbah, Sulaiman bin Yasar, and other highly respected scholars. Sometimes, differences of opinion would arise among them, so we would follow the opinion of the majority. I learned from them that they used to say that a man would be killed in retaliation (qisas) for a woman, and if someone inflicts a wound, then the same wound should be inflicted upon him.” Safyan Thawri narrated from Mughirah, and he from Ibrahim, that in intentional murder, there is qisas between a man and a woman. A similar narration has been reported from Jabir, on the authority of Shabi.


Grade: Da'if

(١٥٩٧١) عبدالرحمن بن ابی الزناد اپنے والد سے روایت کرتے ہیں کہ میں نے ایسے ایسے فقہاء کرام سے ملاقات کی ہے کہ جن کی بات حرف آخر سمجھی جاتی تھی، ان میں سعید بن مسیب، عروہ بن زبیر، قاسم بن محمد، ابوبکر بن عبدالرحمن، خارجہ بن زید بن ثابت، عبیداللہ بن عبداللہ بن عتبہ، سلیمان بن یسار اور ان کے علاوہ بڑے جلیل القدر اہل علم ہیں۔ بعض اوقات ان سب میں اختلاف ہوجاتا تو ہم جس طرف اکثر ہوتے ان کی بات کو لے لیتے۔ ان سے میں نے یہ بات یاد کی کہ یہ کہتے تھے کہ مرد کو قصاصاً عورت کے بدلے قتل کیا جائے گا اور اگر کوئی زخم دیتا ہے تو مرد کو وہ زخم دیا جائے گا۔ سفیان ثوری مغیرہ سے اور وہ ابراہیم سے روایت کرتے ہیں کہ قتل عمد میں مرد عورت کے درمیان بھی قصاص ہے۔ جابر عن شعبی بھی اسی طرح منقول ہے۔

(15971) abdulrehman bin abi alznnad apne walid se riwayat karte hain keh maine aise aise fuqaha kiram se mulaqat ki hai keh jin ki baat harf akhir samjhi jati thi, in mein saeed bin musib, urwah bin zubair, qasim bin muhammad, abubakar bin abdulrehman, kharija bin zaid bin sabit, ubaidullah bin abdullah bin utbah, sulaiman bin yasar aur in ke ilawa bade jalil ulqadr ahle ilm hain. baaz auqat in sab mein ikhtilaf hojaata to hum jis taraf aksar hote un ki baat ko le lete. in se maine yeh baat yaad ki keh yeh kehte the keh mard ko qisasam aurat ke badle qatl kiya jayega aur agar koi zakhm deta hai to mard ko wo zakhm diya jayega. sufyan sauri mughirah se aur wo ibrahim se riwayat karte hain keh qatl amd mein mard aurat ke darmiyaan bhi qisas hai. jabir an shuaibi bhi isi tarah manqool hai.

١٥٩٧١ - فَأَخْبَرَنَا أَبُو الْحَسَنِ عَلِيُّ بْنُ مُحَمَّدِ بْنِ يُوسُفَ الرَّفَّاءُ الْبَغْدَادِيُّ، أنبأ أَبُو عَمْرٍو عُثْمَانُ بْنُ مُحَمَّدِ بْنِ بِشْرٍ، ثنا إِسْمَاعِيلُ بْنُ إِسْحَاقَ الْقَاضِي، ثنا إِسْمَاعِيلُ بْنُ أَبِي أُوَيْسٍ، وَعِيسَى بْنُ مِينَا،قَالَا:ثنا عَبْدُ الرَّحْمَنِ بْنُ أَبِي الزِّنَادِ، عَنْ أَبِيهِ،قَالَ:" كَانَ مَنْ أَدْرَكْتُ مِنْ فُقَهَائِنَا الَّذِينَ يُنْتَهَى إِلَى قَوْلِهِمْ مِنْهُمْ سَعِيدُ بْنُ الْمُسَيِّبِ، وَعُرْوَةُ بْنُ الزُّبَيْرِ، وَالْقَاسِمُ بْنُ مُحَمَّدٍ، وَأَبُو بَكْرِ بْنُ عَبْدِ الرَّحْمَنِ، وَخَارِجَةُ بْنُ زَيْدِ بْنِ ثَابِتٍ، وَعُبَيْدُ اللهِ بْنُ عَبْدِ اللهِ بْنِ عُتْبَةَ وَسُلَيْمَانُ بْنُ يَسَارٍ، فِي مَشْيَخَةٍ جُلَّةُ سِوَاهُمْ مِنْ نُظَرَائِهِمْ أَهْلُ فِقْهٍ وَفَضْلٍ، وَرُبَّمَا اخْتَلَفُوا فِي الشَّيْءِ فَأَخَذْنَا بِقَوْلِ أَكْثَرِهِمْ وَأَفْضَلِهِمْ رَأْيًا وَكَانَ الَّذِي وَعَيْتُ عَنْهُمْ عَلَى هَذِهِ الْقِصَّةِ،أَنَّهُمْ كَانُوا يَقُولُونَ:الْمَرْأَةُ تُقَادُ مِنَ الرَّجُلِ عَيْنًا بِعَيْنٍ، وَأُذُنًا بِأُذُنٍ، وَكُلُّ شَيْءٍ مِنَ الْجِرَاحِ عَلَى ذَلِكَ، وَإِنْ قَتَلَهَا قُتِلَ بِهَا "وَرُوِّينَاهُ عَنِ الزُّهْرِيِّ وَغَيْرِهِ